Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2015  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ04508
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE BTK Oktatáselméleti Kutatócsoport részére „Budapesten tartandó pedagógus-továbbképzésekhez termek bérlése.”
2015. január 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ04508

Ajánlattételi határidő: 2015. január 19 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. február 28., 2015. március 6-7-8., 2015. március 27-28-29., 2015. április 10-11., valamint 2015. május 18-tól 2015. július 04-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a beszerzési eljárás után „feltételes” vállalkozói szerződés kerül aláírásra, mely akkor lép érvénybe, ha a megvalósítás forrásául szolgáló pályázat hosszabbítására benyújtott kérelem pozitív támogatási döntésű és az erre vonatkozó Támogatási Szerződés aláírása kerül. A szolgáltatás csak a Támogatási Szerződés aláírása után kezdődhet meg.

Szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési szak, 30 órás akkreditált pedagógus továbbképzések és egyéb pedagógus továbbképzések lebonyolításához termek bérlése.

A bérlendő termekhez információk:

  • Előadások és szemináriumok tervezett időpontjai: 2015. február 28., 2015. március 6-7-8., 2015. március 27-28-29., valamint 2015. április 10-11.
  • Vizsgák tervezett időpontjai: 2015. május 18-tól 2015. július 04-ig, tervezetten 10 alkalom
  • Bérlendő termek típusai:
  • Nagy terem: min. 60 fő befogadására alkalmas előadóterem, mely legyen berendezve paddal vagy lehajtható írófelületű konferenciaszékekkel.
  • Kis terem: min. 35 fő befogadására alkalmas tanterem, mely legyen berendezve székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel.
  • Konzultációs szoba: min. 7 fő befogadására alkalmas terem, mely legyen berendezve székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel.
  • Nagy IKT terem: számítástechnika terem min. 21 munkaállomással, valamint székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel berendezve.
  • Kis IKT terem: számítástechnika terem min. 14 munkaállomással, valamint székekkel, padokkal, ill. az előadó részére 1 db asztallal és székkel berendezve.
  • Teremhez kapcsolódó egyéb igények: szükség esetén a termekhez biztosítani kell az előadó részére táblát íróeszközzel, 1 db írásvetítőt, vetítővásznat, projektort, valamint az IKT termekbe internet hozzáférést.
  • A fenti időpontokban előzetesen tervezett teremigény:

 

Termek bérlésének tervezett időpontja

Termek bérlésének tervezett időtartama, bérlendő termek tervezett típusa

9.30-tól 13.30-ig

14.00-tól 18.00-ig

február 28.

2 db kis terem

2 db kis terem

március 06.

1 db nagy terem

1 db nagy terem

március 07.

1 db nagy terem és 1 db kis terem

2 db kis terem

március 08.

1 db nagy és 2 db kis IKT terem

1 db nagy és 2 db kis IKT terem

március 27.

1 db nagy terem

2 db kis és 1 db nagy IKT terem

március 28.

3 db kis terem és 1 db konzultációs szoba

3 db kis terem és 1 db konzultációs szoba

március 29.

3 db kis terem és 1 db konzultációs szoba

1 db nagy terem

április 10.

1 db nagy terem

3 db kis terem és 1 db konzultációs szoba

április 11.

1 db nagy terem

3 db kis terem és 1 db konzultációs szoba

2015. május 18-tól

2015. július 04-ig

2 óra időtartamra

4 óra időtartamra

Tervezetten 5 alkalomra 1 db nagy terem

Tervezetten 5 alkalomra 1 db kis IKT terem

 

A megadott időpontok, időtartamok és bérelni kívánt terem-típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.

Pályázati forrás: TÁMOP-3.1.9-11/1-2012-0001 számú, „Diagnosztikus mérések fejlesztése” című projekt.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A bérleti díj összegét az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Terem típusa

Tervezetten bérlendő óraszám

Bérleti díj

(Ft/óra)

Bérleti díj (Ft/ terv. össz. óra)

„Nagy” terem

38

 

 

„Kis” terem

88

 

 

„Konzultációs szoba”

20

 

 

„Nagy” IKT terem

12

 

 

„Kis” IKT terem

44

 

 

Mindösszesen:

 

 

Ajánlatkérő oktatási célra kívánja bérelni a termeket, melynek megfelelően a felszámított bérleti díj ÁFA-mentes, vagyis az 1 órára, és a tervezetten bérlendő óraszámra megajánlott bérleti díjak nem tartalmazhatnak ÁFA-t.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott árakat fogja értékelni.

A megadott időpontok, időtartamok és a megadott időpontokra megnevezett terem típusok tervezettek, melyek változhatnak. Bérlő a tényleges időpontokat, időtartamokat és bérelni kívánt terem-típusokat a szorgalmi időszakban legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal, a vizsgaidőszak esetében legkésőbb 1 héttel a vizsgaidőszakot megelőzően egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval. Az elszámolás az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a ténylegesen bérelt teremtípusokat, azok bérlésének időpontjait és bérelt óraszámait a teljesítésigazolásban rögzíteni.


További információk:

Érvényes ajánlat feltételei:

  • A felsorolt termek mindegyikét egy adott épületben kell biztosítania Bérbeadónak.

Figyelem!!! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a felsorolt termek mindegyikét ugyanabban az épületben biztosítja.

  • A Bérbeadó által biztosított épületnek rendelkeznie kell minimum:
    • 1 db min. 60 fő befogadására alkalmas előadó teremmel;
    • 3 db min. 35 fő befogadására alkalmas tanteremmel;
    • 1 db min. 7 fő befogadására alkalmas teremmel;
    • 1 db min. 14 munkaállomással rendelkező IKT teremmel;
    • 2 db min. 21 munkaállomással rendelkező IKT teremmel.

Figyelem!!! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az általa biztosított épület rendelkezik a felsorolt típusú tantermekkel.

  • Bérbeadónak a bérlendő termekkel rendelkező épületet Budapesten, a Nyugati és Keleti pályaudvaroktól tömegközlekedéssel jól megközelíthetően, az adott tömegközlekedési eszköz megállójától (gyalogos megközelítéssel) 300 m-es körzetben kell biztosítania.
Figyelem!!! Ajánlattevő ajánlatában nevezze meg az épületet, valamint adja meg az épület címét és elérhetőségét, ahol a bérelni kívánt termeket biztosítja. A fenti paramétereknek nem megfelelő épület megadása esetén Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelennek tekinti, és nem veszi figyelembe az értékelés során.

Fizetési feltételek: Bérbeadó a bérleti díjról 2 db számlát nyújthat be teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • 2015. április. 13-án: a szorgalmi időszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően;
  • 2015. július. 6-án: a vizsgaidőszakban ténylegesen bérelt teremtípusoknak és bérelt óraszámoknak megfelelően az egyes teremtípusokra megadott óradíjak alapján a teljesítést követően
A számlák összege a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.


Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár Katalin, irodavezető SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, tel: +36 (62) 544-356, +36 (62) 544-000/4356

email: katalin.molnar@edpsy.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola, 1096 Budapest, Vendel u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 693 900,-Ft+ÁFA

Készítő