2025. május 13.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/KB14648
Ajánlattételi határidő: 2025. május 16 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötést követő 30 napon belül.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE SZAKK Ápolásvezetési és Szakdolgozói Oktatási Igazgatóság részére 50 kazetta Zebra Z-Band Direct hőnyomtatós karszalag beszerzése
A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.
Az ajánlat tartalmazzon részletes árajánlatot.
Az ajánlatkérő az eljárás során, a kiírásban szereplő eszközzel mindenben egyenértékű eszközt elfogad.
Teljesítés helye: SZTE SZAKK Ápolásvezetési és Szakdolgozói Oktatási Igazgatóság, 6725 Szeged, Tisza L. krt. 107.
Beszerzési igény: SZTE SZAKK Ápolásvezetési és Szakdolgozói Oktatási Igazgatóság részére 50 kazetta Zebra Z-Band Direct hőnyomtatós karszalag beszerzése az alábbi részletezéssel.
50 kazetta Zebra Z-Band Direct hőnyomtatós karszalag (1 kazetta=200 db karszalag)
Műszaki leírás: Zebra Z-Band Direct hőnyomtatós karszalag (felnőtt méret)
Méret: 25,4 mm x 279,4 mm (1” x 11”)
Anyag: Hőre érzékeny, fehér színű hipoallergén polipropilén
Nyomtatási technológia: Direkt termál
Felület: Matt
Felhasználás: Beltéri használatra, rövid távú alkalmazásokhoz
Szín: Fehér
Címkék száma tekercsenként: 200 db
Csomagolás: 6 tekercs/doboz
Kompatibilis nyomatatók: Zebra HC100, ZD510-HC
Zárás: Öntapadós, tépésbiztos záródás
Ragasztó: Permanent acrylic
Perforáció: Igen, a címkék között
Környezeti ellenállóság: Vízálló, alkohol- és szappanálló, valamint ellenálla kézfertőtlenítőknek
Tárolási körülmények: 22 Celsius fokon, 50%-os páratartalom mellett 6 hónapig
BPA és latex-mentes: Igen
MR-kompatibilis: Igen
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót. Kapcsolattartó: Vér Szilvia, Tel.: 06-62-545-033, E-mail: office.apig@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!) Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel! Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxÁtláthatósági nyilatkozat.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető
banyai.emese@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Barna Viktor, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 30/4074575
email:
barna.viktor.02@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Intellflow Kft.
Nyertes ajánlati ár: 700 000,-Ft+ÁFA