Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/KB14051
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az SZTE SZAKK fekvőbeteg-ellátó tevékenységéről NEAK felé szolgáltatott adatközlés minőségének ellenőrzése és a minőség javítása, oktatás, tanácsadás beszerzése 1 éves időtartamra
2024. augusztus 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/KB14051

Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 15 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötés utáni 30. nap.

A beszerzés rövid ismertetője: Az SZTE SZAKK fekvőbeteg-ellátó tevékenységéről NEAK felé szolgáltatott adatközlés minőségének ellenőrzése és a minőség javítása, oktatás, tanácsadás beszerzése 1 éves időtartamra 

A mellékletben szereplő felolvasólapot és átláthatósági nyilatkozatot egy pdf fájlban kérjük feltölteni.

Kérem, a mellékletben szereplő tenderlapot töltsék ki és csatolják ajánlatukhoz.

Az Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el.

Teljesítés helye: SZTE SZAKK, 6725 Szeged, Tisza L. krt. 107. Igény: Az SZTE SZAKK fekvőbeteg-ellátó tevékenységéről NEAK felé szolgáltatott adatközlés minőségének ellenőrzése és a minőség javítása, oktatás, tanácsadás beszerzése 1 éves időtartamra

Tevékenység szakmai tartalma:

1., A NEAK felé a fekvőbeteg-ellátó tevékenységről szolgáltatott adatközlés (fekvőbeteg jelentés) minőségének ellenőrzése és a minőség javítása Megbízó intézményben az alábbiak szerint:

- A Megbízó intézmény aktív fekvőbeteg-ellátó tevékenységéről rendelkezésre álló orvosi dokumentáció és az ennek alapján készült finanszírozási dokumentáció azonosságának tételes ellenőrzése. A NEAK felé a fekvőbeteg-ellátó tevékenységről szolgáltatott adatok elküldése utáni vagy megállapodás szerint, elküldés előtti ellenőrzése és korrekciója. Javítási javaslatok kidolgozása.

- Írásbeli javaslatok készítése az orvosi dokumentáció és az ezek alapján kitöltött Adatlapok szükségesnek tartott kiegészítéséről és javításáról.

- A NEAK által visszaküldött, hibalistára került esetek ellenőrzése és javaslattétel a korrekcióra az aktuális rendeletekben meghatározott határidőn belül.

2., Folyamatos „help-desk” szerű rendelkezésre állás a napi munka során felmerülő egészségügyi finanszírozási kérdések tekintetében.

3., A finanszírozási adatszolgáltatást érintő jogszabályi változásokról történő tájékoztatás, a változások értelmezése során felmerülő esetleges kérdések megválaszolása.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót. Kapcsolattartó: Dr. Zsámborszki Annamária, egészségbiztosítási igazgató Tel.sz.: 06-62-544-966, E-mail: zaborszki.annamaria@med.u-szeged.hu

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!) Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel! Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Átláthatósági nyilatkozat.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Barna Viktor, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 30/4074575

email: barna.viktor.02@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HBCS Audit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 880 000,-Ft+ÁFA

Készítő