Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2022  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/KB12767
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szennyfogó szőnyeg bérlése, tisztítással
2022. december 12.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/KB12767

Ajánlattételi határidő: 2022. december 19 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számítva a keretösszeg kimerüléséig

A beszerzés rövid ismertetője:

Szennyfogó szőnyeg bérlése, tisztítással

Méretek: (+/- 15% eltéréssel)- lásd: Ár-táblázat csatolva

Teljesítés helye: Szegedi Tudományegyetem területén lévő intézetek.

Vállalkozói keretszerződés: 2023. december 31-ig, vagy a keretösszeg (nettó 14.900.000 Ft+ ÁFA) kimerüléséig. (Szerződéstervezet csatolva alább) Az ajánlattételi felhívás részét képezi az vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: bajic.lidia@szte.hu).

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. Az árut szegedi kiszállítással kérjük. Ajánlattevő a teljeskörű szolgáltatást vállalja.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és Excel táblázatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani. A Felolvasólap a csatolt Excel tábla kitöltésével együtt érvényes!

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Bajic Lídia

Telefon: 62/545-964


Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Ártábla.xlsx
Szerződéstervezet2022.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Bér-Lép Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 900 000,-Ft+ÁFA