2022. november 14.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2022/KB12716
Ajánlattételi határidő: 2022. november 23 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 15 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
25 db DMC 3000 személyi doziméter + hitelesítés
Teljesítés helye: SZTE SZAKK Nukleáris Medicina Intézet 6724 Szeged, mLeányszállás köz 2/a.
Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. (Egységárak feltüntetésével)
Az árut szegedi kiszállítással kérjük.
A mellékletben szereplő Felolvasólapot, és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.
Kapcsolattartó:Prof. Dr. Pávics László
Telefon: 62/545-390
E-mail: office.numed@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint. Amennyiben az Ajánlattevő nem magyar forintban adja az árajánlatot, úgy a szerződött árak a bontási jegyzőkönyv dátumakor érvényes MNB deviza közép árfolyamon kerülnek rögzítésre a rendelésen/ szerződésben. Ajánlat-visszavonás esetén, automatikusan a következő legkedvezőbb ajánlatot adott partnertől kerül beszerzésre az áru és/vagy szolgáltatás.
Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docxFelolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető
banyai.emese@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62)545-964; +36 (62)544-000/5964
email:
bajic.lidia@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.