Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/KB10362
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A járóbeteg-szakellátás finanszírozási adatszolgáltatás gyakorlatának átvilágítása
2019. december 19.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/KB10362

Ajánlattételi határidő: 2020. január 02 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2020.01.01-2020.04.15

A beszerzés rövid ismertetője:

A járóbeteg-szakellátás finanszírozási adatszolgáltatás gyakorlatának átvilágítása


Teljesítés helye: SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ telephelyei


A szolgáltatás tárgya, Ajánlattevő feladata:

I.1. Fajlagos teljesítmény-mutatók összehasonlító elemzése („benchmarking”)

a) Az egyes járóbeteg-szakrendelések forgalmi és teljesítmény adatainak összehasonlító elemzése (összehasonlítás az azonos szakmához tartozó szakrendelések forgalmi és fajlagos teljesítmény mutatóival)
b) Az összehasonlító elemzés alapján a potenciális veszteség-források azonosítása
c) A magas ellenőrzési kockázattal jellemezhető (túlkódoló) rendelések azonosítása

I.2. Vizsgálat interjú-módszerrel („audit”)
Az első szakaszban áttekintett járóbeteg-rendelések részletes, mélyebb vizsgálata, helyszíni interjú formájában.
A kódolás gyakorlatában és a tényleges betegforgalomban kialakult helyzet feltérképezése, a kódolás hatékonyságát veszélyeztető esetleges ismerethiány motivációs és szervezési zavarok diagnosztizálása.
Elvégzendő feladatok:
- kódolási ismeretek, szabálykönyv-ismeret értékelése
- kódolás elveinek és gyakorlatának revíziója
- a kódolási rutinok felülvizsgálata
- a kódot beavatkozások körének áttekintése


Ajánlattevő csatolja a feladat elvégzéséhez szükséges szaktudást, képzettséget és tapasztalatot alátámasztó dokumentumait.


Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.


Kapcsolattartó:

Dr. Záborszki Annamária

62/544-966

office.ebig@med.u-szeged.hu


A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot és egyéb csatolni kívánt dokumentumot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
felolvasolap.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető

varjasi.otto@med.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE BI Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 62/34-1676

email: davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HBCS Audit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 500 000,-Ft+ÁFA