2019. november 21.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/KB10305
Ajánlattételi határidő: 2019. november 28 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.12.31
A beszerzés rövid ismertetője:
4 db infúzió-, és vérmelegítő
Részletezés:
4 db ASTOTHERM vér-, és infúzió melegítő + Astoline ASTOTHERM Plus 2205
Gyártó: Stihler Electronic GmbH
Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.
Alternatív típusú készülékre beadott árajánlatot nem fogad el az ajánlatkérő!
Megjegyzés: Csak új, gyári készülékre tett ajánlatot fogad el az ajánlatkérő. Használt, demó készülékre tett ajánlat elutasításra kerül.
Az árut szegedi kiszállítással kérjük.
A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat.pdffelolvasolap.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnár András, ügyvivő szakértő SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-645, +36 (62) 544-000/5645
email:
molnar.andras@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Allegro Kft
Nyertes ajánlati ár: 4 342 400,-Ft+ÁFA