2019. április 15.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/KB09770
Ajánlattételi határidő: 2019. április 24 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.05.20
A beszerzés rövid ismertetője:
57 db 4 ajtós öltözőszekrény, 98 db 6 ajtós öltözőszekrény, 25 db öltözőpad
Részletezés:
57 db 4 ajtós öltözőszekrény
- "Z" ajtós
- névcímke tartóval ( 1 személy részére 2 rész kell, civil és védőruha külön tárolandó! )
- fém kivitelben
- főkulcsos rendszerű biztonsági hengerzárral, 2 db kulccsal
- ruhaakasztó rúd ruhakampóval
- szellőzőnyílásokkal
- zárt lábazattal
- 700x1800x550 mm +/- 3% méretben
98 db 6 ajtós öltözőszekrény
- "Z" ajtós
- névcímke tartóval ( 1 személy részére 2 rész kell, civil és védőruha külön tárolandó! )
- fém kivitelben
- főkulcsos rendszerű biztonsági hengerzárral, 2 db kulccsal
- ruhaakasztó rúd ruhakampóval
- zárt lábazattal
- 1050x1800x550 mm +/- 3% méretben
25 db öltözőpad
- 420x330x1800 mm +/- 3% méretben
- fémváz
- fa ülőfelület
- háttámla nélkül
A színek kiválasztását később, a beérkező az ajánlatok alapján fogjuk pontosítani.
AZ AJÁNLATKÉRŐ RÉSZAJÁNLATOT NEM FOGAD EL!
A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt, 1 db PDF file formátumban benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docxFelolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Éva, anyaggazdálkodó SZTE ÁOK Logisztikai Osztál, tel: +36 (62) 545-983, +36 (62) 544-000/598
email:
szabo.eva@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: DuoLine Bt.
Nyertes ajánlati ár: 12 295 900,-Ft+ÁFA