2019. március 19.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/KB09699
Ajánlattételi határidő: 2019. március 26 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 30 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Klinikai kutatásban használt eszközök kalibrálása, kvalifikálása
Mennyiség:
- 1 db laboratóriumi hűtőszekrény mérése, kalibrálása (2-8°C)
- 2 db laboratóriumi fagyasztó mérése, kalibrálása (-20°C)
- 1 db laboratóriumi fagyasztó mérése, kalibrálása (-70°C)
- 4 db min/max hőmérő kalibrálása
- 2 db Infusomat space pumpa felülvizsgálata
- 1 db szögrotoros, nem hűthető asztali centrifuga felülvizsgálata, kalibrálása
- 1 db testmagasság mérő kalibrálása
- 1 db testsúly mérő kalibrálása
- 1 db digitális vérnyomásmérő felülvizsgálata
- 1 db 12 elvezetéses EKG felülvizsgálata
Teljesítés helye: SZTE ÁOK Kardiológiai Központ Hemodinamikai Laboratórium 6725 Szeged, Semmelweis u. 8.
AZ AJÁNLATKÉRŐ RÉSZAJÁNLATOT NEM FOGAD EL!
A mellékletben szereplő Felolvasólapot, Átláthatósági nyilatkozatot 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.
Kapcsolattartó:
Árvai Attila - asszisztens
Tel.: (62) 544-962
E-mail: arvai.attila@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE SZAKK Logisztikai Iroda, tel: +36 62/341-676
email:
davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: PHARMAVALID Kft.
Nyertes ajánlati ár: 898 000,-Ft+ÁFA