2017. december 13.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2017/KB08473
Ajánlattételi határidő: 2017. december 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:
A beszerzés rövid ismertetője:
A Klinikai Központ (www.klinikaikozpont.u-szeged.hu) már meglévő Joomla alapon működő központi, valamint az alábbiakban felsorolt szervezeti egységek honlapjainak technikai, illetve tartalmi karbantartása.
- Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Intézet
- Arc-, Állcsont-, és Szájsebészeti Klinika
- Ápolásszervezési és Szakdolgozói Oktatási Igazgatás
- I. sz. Belgyógyászati Klinika
- II. sz. Belgyógyászati Klinika és Kardiológiai Központ
- Családorvosi Intézet és Rendelő
- Fül- Orr- Gégészeti és Fej- Nyaksebészeti Klinika
- Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ
- Igazságügyi Orvostani Intézet
- Központi Gyógyszertár
- Klinikai Mikrobiológiai Diagnosztikai Intézet
- Laboratóriumi Medicina Intézet
- Neurológiai Klinika
- Nukleáris Medicina Intézet
- Onkoterápiás Klinika
- Orvosi Genetikai Intézet
- Pathológiai Intézet
- Pszichiátriai Klinika
- Radiológiai Klinika
- Reumatológiai Klinika
- Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály
- Szemészeti Klinika
- Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika
- Traumatológiai Klinika
- Traszfuziológiai Tanszék
- Urológiai Klinika
- Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika
- Tüdőgyógyászati Tanszék
- Ortopédiai Klinika
- Klinikai Kutatásokat Koordináló Központ
Mennyiségi adat: 31 honlap
A fent felsorolt honlapok frissítési aktivitása hullámzó, átlagosan 1-8 órát vesznek igénybe naponta. Feladat az egységek által küldött word, power point anyagok konvertálása, valamint képszerkesztés, video és hanganyag konvertálás és azoknak a weblapokon történő megjelenítése hétköznapokon 12 órán belül, kereső (google) optimalizálás.
Havi személyes konzultáció az SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Elnöki Hivatalában (6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107.), valamint valamennyi szervezeti egység szintű honlap kapcsolattartójával rendszeres telefonos és elektronikus kapcsolattartás.
A számlázás havi bontásban, amit szervezeti egységenként kérünk megadni!
A szerződés egy évre köttetik 30 napos felmondási/módosítási határidővel. A szerződés tárgyának részleges módosításával, vagy teljes felmondásával.
Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Hegedűs Mariann - előadó
Elérhetőségei:
Tel: 62/545-795
E-mail: hegedus.mariann@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, azajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kisagócsi Tünde, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606
email:
kisagocsi.tunde@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.