Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM15005
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Béke épülethez tartozó udvar aszfaltozása, kábelcsatorna nyomvonal ásása, tereprendezés
2025. december 01.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM15005

Ajánlattételi határidő: 2025. december 08 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadástól (várhatóan 2026. március hónap) számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Béke épülethez tartozó udvar aszfaltozása, kábelcsatorna nyomvonal ásása, tereprendezés


Helye: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.

Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 30 naptári nap. A munkaterület átadása: várhatóan 2026. március hónapban.

 

Részletes műszaki leírás:

Tárgyi udvarban jelenleg beton és zúzottkő anyagú gépjármű és gyalogos közlekedési útvonalak, illetve parkolók találhatók. Megrendelő egységes aszfaltréteggel kívánja bevonni fenti területeket, a meglévő rétegek meghagyásával, azok kellősítésével, a terep rendezésével, az alábbiakban részletezett kiegészítő feladatok elvégzésével.

 

  • 4 db csatorna akna kiemelése, új szintre helyezése
  • 110 fm elektromos áram nyomvonal kiépítése (40cm széles, 50cm mély). Beton megvágása (10cm vastag), feltörése, föld kiemelése. A Megrendelő által biztosított védőcső elhelyezése a nyomvonalban. Nyomvonal visszatemetése és tömörítése.
  • Aszfaltozási terület csatlakozási pontok kialakítása.
  • Terület megtisztítása szennyeződésektől, portalanítás.
  • Bitumen emulziós ragasztó felhordása a területre gépi erővel permetezés 60 fokos állapotban.
  • Aszfaltozás, aszfalt terítőgép alkalmazásával, 4-5cm vastagságban (800m2).
  • Tömörítés 2,2 tonnás vibrohengerrel.
  • Dilatációs szalag ragasztása a csatlakozási pontokon.

 

Ajánlatadás előtt az érintett felületek nagyságát ellenőrizni kell!

A helyszíni bejárás nem kötelező, de erősen javasolt és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1. - Találkozó az épület portáján

Időpont: 2025. december 4. (csütörtök) 14 óra

Kontaktszemély: Kószó Péter (Tel/Mobil: +36 62/545-605; +36 30/371-7517)

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

Egyéb előírások:

Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi területen történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

A kivitelezési munka nem hatósági engedély, vagy bejelentés köteles tevékenység.

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Készre jelentési nyilatkozat.

Beépített anyagok magyar nyelvű teljesítménynyilatkozatai.

Kivitelezői nyilatkozat.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_TTIK Béke ép aszfaltozás.docx
1.sz. melléklet_TTIK Béke udvar aszfaltozási terv.pdf
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
aszfaltozás árazatlan.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kószó Péter (Tel/Mobil: +36 62/545-605; +36 30/371-7517) E-mail: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kószó Péter, építész muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-605, +36 (62) 544-000/5605

email: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.