Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14920
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: AZ SZTE SZAKK Szentesi Multidiszciplináris Centrum Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály 18 férőhellyel történő bővítési munkáihoz és a Gyógyfürdő járóbeteg részlegének felújítási munkáihoz kapcsolódó kiegészítő tervezés, illetve a Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály tetőfelújításának tervezése
2025. október 18.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14920

Ajánlattételi határidő: 2025. október 30 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 30 munkanap, de legkésőbb 2025. december 15-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

„AZ SZTE SZAKK Szentesi Multidiszciplináris Centrum Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály 18 férőhellyel történő bővítési munkáihoz és a Gyógyfürdő járóbeteg részlegének felújítási munkáihoz kapcsolódó kiegészítő tervezés, illetve a Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály tetőfelújításának tervezése”

 

Munka indítása: a minden fél részéről aláírt szerződés Tervező részére elektronikus úton történő megküldésétől.

 

Befejezési határidő:

Kiviteli terv és leegyeztetett településképi bejelentési terv készítésének határideje:

a szerződés hatályba lépésétől számított 25 munkanap

Kiviteli terv megrendelői véleményezése: 3 munkanap

Kiviteli terv szeződésszerű dokumentálása: 2 munkanap

Tervezői teljesítés véghatárideje: 30 munkanap

de legkésőbb 2025. december 15-ig, mely határidő a fedezetül szolgáló pályázati projekt elszámlolási határideje.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

  1. Az SZTE SZAKK Szentesi Multidiszciplináris Centrum lévő helyi védelem alatt álló egykori neurológia épületének magasföldszintjén a Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály kialakítását tervezi. A helyi védelem okán a településképi rendeletnek való megfelelés miatt a Mozgásszervi Rehabilitációs Osztály 18 férőhellyel történő bővítési munkáihoz már elkészített teljes kiviteli tervdokumentáció (építész, gépészeti, elektromos tervek) felülvizsgálata, átdolgozása szükséges. Az aktualizált dokumentációnak tartalmaznia kell minden olyan módosítást, amely a meglévő homlokzati megjelenés megtartása érdekében válik szükségessé. A tervezés során a települési főépítésszel leegyeztetett és általa elfogadott építészeti és gépészeti megoldásokat kell beépíteni a kiviteli tervekbe, a műszaki leírások és költségvetések módosítását is el kell végezni. Az előzetes főépítészi egyeztetés alapján az alábbi műszaki megoldások alkalmazhatók a füstmentes lépcsőház gépészeti rendszerénél:
    • füstmentes lépcsőház kétirányú frisslevegő bevezetése a padlástér felől történjen a meglévő tetőfelépítmények felhasználásával,
    • a túlnyomást a padlástéren keresztül kell a szabadba vezetni.

Meg kell tervezni a magasföldszinti tűzgátló tolóajtó nyíló ajtóra való cseréjét is.

  1. A tejes tetőfelújítás vonatkozó kiviteli tervdokumentáció készítése faanyagvédelmi szakértő által készített faanyagvédelmi szakvélemény megállapításainak alapul vételével. Fedélszerkezeti alaprajz és szükséges számú metszet, műszaki leírás, költségvetés készítendő. A tervezés során kérjük figyelembe venni, hogy az eredeti kémények megtartandók, az utólagosan épített kémények bontását kell megtervezni. A homlokzati rajzokon a kémény bontásokat és a megmaradó kéményeket megfelelően ábrázolni kell.
  2. A Multidiszciplináris Centrum Gyógyfürdő járóbeteg ellátás fejlesztéssel összefüggésben a Gyógyfürdő épületén tervezett teljes ablakcserék kapcsán homlokzati terv és hozzá tartozó műszaki leírás, költségvetés elkészítése. A homlokzati tervlapok a településképi bejelentési terv részét is képezik. A dokumentációnak részletesen be kell mutatnia az ablakcserékkel kapcsolatos műszaki paramétereket, így különösen az új nyílászárók méretét, anyagát, színét, továbbá ismertetni kell az ablakcseével összefőggően a homlokzati felületeken szükségessé váló javításokat is.

A kiviteli terv része az orvostechnológiai berendezésekkel érintett helyiségek elektromos kialakításának ismertetése rövid műszaki leírás keretében, valamint költségvetési kiírás elkészítése. Tervdokumentáció készítése ebben az esetben nem szükséges.

Eszköz megnevezése

Gyógyfürdő járóbeteg ellátás/db

Mágnesterápiás eszköz

2

Kombinált elektro-ultrahang késszülék

9

Kombinált elektro-ultrahang lágy lézerterápiás késszülék

1

Könyök és vállmozgató

1

Mozgatógép CPM (csípő-térd)

1

12 elvezetésees EKG készülék tartozékokkal

2

  1. A helyi védett épülettel kapcsolatos településképi bejelentési eljáráshoz építészeti-műszaki tervdokumentáció készítése. A tervdokumentáció követelményei Szentes Város Önkormányzata Képviselő-testületének a településkép védelméről szóló 16/2019. (IX. 20.) önkormányzati rendelet 10. melléklete alapján:

I. Minden esetben benyújtandó:

I.1. Címlap/aláírólap bejelentő és tervező aláírásával, névvel, címmel, elérhetőséggel.

I.2. Tartalomjegyzék

I.3. Tulajdoni lap másolat az érintett telekre, illetve önálló rendeltetési egységre vonatkozóan.

I.4. Ingatlan-nyilvántartási térképmásolat.

I.5. Helyszínrajz, változás esetén a meglévő állapot és a tervezett állapot helyszínrajza.

I.6. Fotódokumentáció a meglévő állapotról.

I.7. Meghatalmazás, amennyiben nem a tulajdonos jár el.

 

II. Építési tevékenység esetén benyújtandó:

IV.1. Tervezői vagy építtetői nyilatkozat arról, hogy a településképi bejelentési dokumentációban foglaltak megfelelnek az országos és helyi vonatkozó jogszabályoknak, valamint egyéb szakmai előírásoknak.

II.1. Műszaki leírás, mely tartalmazza a tervlapokat kiegészítő adatokat

II.2. Alaprajzi elemek változása esetén, a változással érintett valamennyi alaprajz meglévő állapot és a tervezett állapot terve.

II.3. Megértéshez szükséges számú metszet.

II.4. Valamennyi változással érintett homlokzat állapot és tervezett állapot terve.

 

A településképi bejelentéshez szükséges tervdokumentáció összeállításánál szükségessé váló főépítészi egyeztetés lebonyolítása is a tervező feladatát képezi.

A kiviteli terveket az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 22. § előírásainak megfelelően a tervezési programban foglaltak szerint kell elkészíteni. A kivitelezési dokumentáció minden munkarészét olyan léptékben és kidolgozottsági szinten kell elkészíteni, amilyen mértékben az a megértéséhez, a kivitelezéshez, az építési-szerelési munka szakszerű elvégzéséhez, és az építőipari kivitelezés ellenőrzéséhez szükséges. A kivitelezési dokumentáció tartalmi követelményei tekintetében figyelembe kell venni a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó, szakmai követelményeket megállapító szabályzatait, a kiviteli tervet ez alapján kell elkészíteni.

 

A tervek átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Kiviteli terv: 3 pld. papír + 1 pld. pdf és 1 pld. dwg file Pendrive adathordozón

Szöveges tervanyag: 3 pld. papír + 1 pld. pdf és 1 pld. word file Pendrive adathordozón

Árazott és árazatlan költségvetés: 3 pld. papír + 1 pld. pdf és 1 pld. word excel file Pendrive adathordozón.

 

Megrendelő az ajánlatadás előtt előzetes helyszíni bejárási lehetőséget biztosít.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: SZTE SZAKK Szentesi Multidiszciplináris Centrum, Szentes, Sima Ferenc u. 44-58., találkozó a kórház utcai főbejáratánál

Időpont: 2025. október 21. (kedd) 11 óra

Kontaktszemély: Kiss Ágoston, +36 30/174-6976, kiss.agoston.jozsef@szte.hu

A helyszíni bejáráson való részvétel nem feltétele az érvényes ajánlattételnek.

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…....,- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: a számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő előleget nem biztosít.

 

Alkalmassági követelmények: az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk.

 

Az ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik az építésügyi és az építésüggyel összefüggő szakmagyakorlási tevékenységekről szóló 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti, az alábbiakban meghatározott tervezési szakterületi jogosultságú tervezőkkel, vagy az ajánlattevő nyertessége esetén a tervezésbe bevonni kívánt szakemberek szándéknyilatkozatával:

  • 1 fő felsőfokú végzettségű É jelű korlátlan építész tervezővel,
  • 1 fő felsőfokú végzettségű G jelű épületgépész tervezővel
  • 1 fő felsőfokú végzettségű V jelű épületvillamos tervezővel.


A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot (szándéknyilatkozat), és az érvényes tervezési jogosultságot igazoló kamarai dokumentumokat kérjük az ajánlathoz csatolni, ezek nélkül az ajánlat érvénytelen.

 

Bírálati szempont: Legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

A számla fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.

 

A beruházás beszerzés az Interreg VI-A Románia-Magyarország Programban, a ROHU00627 azonosítószámú projekt keretében kerül elszámolásra.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.



Letölthető állományok:
TERVEZÉSI szerződés és 1.sz. melléklete_Szentes MC MRO.doc
2.sz. melléklet_Kiviteli tervek.zip
Felolvasólap_Szentesi SZAKK Multidiszc C.doc
Műszaki_leirás_mód_Szentes Multidiszc Központ műszaki leírás_végleges.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kiss Ágoston, +36 30/174-6976, kiss.agoston.jozsef@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kiss Ágoston, műszaki ellenőr SZTE MI MBI, tel: +36 30/174-6976

email: kiss.agoston.jozsef@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.