Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14805
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GYTK Gyógyszerkémiai intézet Szeged, Eötvös u. 6. – Vegyifülkék elszívó ventilátorainak cseréje
2025. július 29.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14805

Ajánlattételi határidő: 2025. augusztus 07 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződés hatályba lépését követő munkaterület-átadástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

SZTE GYTK (6720 Szeged, Eötvös u.6.) kutatólaboratóriumaiban lévő vegyifülkéinek elszívásához tartozó tetőtéri motorok és kapcsolódó elemeinek cseréje és javítása.

Teljesítés tervezett időpontja:

A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadásától számított 30 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE GYTK (6720 Szeged, Eötvös u.6.) szám alatti épületben található kutatólaboratóriumok (2-es, 3-as) vegyifülkéinél mért elszívási légsebesség nem megfelelő a fülkék biztonságos üzemeltetéséhez ezért a fülkékhez tartozó elszívó hálózat, tetőtéri elszívó ventilátorainak cseréje, valamint az elszívó légcsatorna hálózat vegyszerálló elemeinek cseréje és javítása szükséges.

A beszerzés részletes ismertetése:

A projekt keretében megvalósítandó:

  • cserélendő ventilátorok bontása (3db)
  • új ventilátorok beszerelése (3db), rögzítése és csatlakoztatása a légcsatorna hálózathoz
  • kör keresztmetszetű, vegyszerálló légcsatorna hálózat és idomaik, kapcsolóelemeik szerelése, rögzítése, szükség szerinti cseréje
  • meglévő csőventilátor szükség szerinti bontása
  • térfogatáram szabályozó elemek beépítése és beállítása (3db a 3. labor fülkénél)
  • ventilátor kiegészítő elemek elhelyezése, beszerelése
  • légtechnikai mérés és jegyzőkönyv készítése
  • elektromos szerelés, szerelési nyilatkozat kiadásával
  • EV mérési jegyzőkönyv készítése
  • kiszállás, munkadíj, beüzemelés, beszabályozás

 

A beépítendő légtechnikai elemeknek sav- és vegyszerálló kivitelűnek valamint robbanásbiztosnak kell lennie tekintettel a vegyifülkékben felszabaduló anyagok reakcióképességére. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a nevezett vegyifülkékhez tartozó ventilátorok bontását, az új elszívó ventilátorok telepítését, üzembe helyezését valamint a légcsatorna rendszer javítását, szükség szerinti cseréjét és a kapcsolódó elektromos munkákra vonatkozó költségeket. Az árazatlan költségvetéseket a mellékelt dokumentumok tartalmazzák.

A munka akkor kerül teljesítésre, ha a vegyifülkék (50cm-re) feltolt ablaknál min. 0,3-0,35m/s elszívási légsebesség megvalósul, amit légtechnikai méréssel és mérési jegyzőkönyv elkészítésével dokumentálni kell!

Kérjük a mellékelt árazatlan költségvetés kitöltését a pályázatok beadásához!

Alkalmassági feltételek:

Az ajánlattevő alkalmas, amennyiben rendelkezik az alábbi szakemberekkel (melyek igazolását kérjük az ajánlati dokumentációhoz csatolni!):

  • 1 fő gépész szerelő
  • 1 fő villanyszerelő

 

A pályázathoz kérjük csatolni a szakemberek által aláírt szakmai önéletrajzot (amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, valamint ismerteti képzettségüket és végzettségüket) és csatolja a képesített személyek érvényes jogosultságát!

 

Általános előírások:

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül. A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik! A hétköznapi és a hétvégi munkavégzés, az Intézet vezetésével történt- és írásban rögzített feltételek szerint lehetséges. A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

 

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. Vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újrahasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az átadási dokumentációhoz.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, útban lévő berendezések vagy szerelvények bontását és visszaszerelését, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni, az eredeti állapotot kialakítani. Az elvégzendő munkákat I. osztályú minőségben kell elkészíteni, az érvényben lévő munkavédelmi és balesetvédelmi előírások betartásával. A beépített anyagoknak megfelelőségi bizonylattal kell rendelkezniük.

A munka nem építési engedély köteles.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

Pályázat beadását megelőzően helyszíni bejáráson lehet opcionálisan részt venni az alábbiak szerint.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja: 2025. július 31. (csütörtök) 10 óra

Helyszín: SZTE GYTK, 6720 Szeged, Eötvös u. 6. Találkozó: bejárat előtt

Helyszíni kapcsolattartó: Pintér Viktor, Tel.: +36-30/265-7615


A helyszíni adottságokra való tekintettel (poros padlás, kis hely, fülkékből elszívott gázok-gőzök esetleges szivárgása) megfelelő védőruházat és védőmaszk beszerzéséről az érdeklődőknek, a helyszíni bejáráson megjelenteknek maguknak szükséges gondoskodni!

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A nyertes pályázó feladata/ egyéb ajánlati feltételek:

  • az ismertetőben meghatározott munkák elvégzése
  • elvárt jótállás 36 hónap
  • az átláthatósági nyilatkozatot és a kitöltött felolvasólapot kérjük a hivatalos ajánlathoz csatolni

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

A számlák fizetési határideje utólagos átutalással 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_GYTK vegyifülke elszívó csere_0724.pdf
Felolvasólap - GYTK vegyifülkék elsz.doc
Műszaki_leíras - GYTK vegyifülke elszívás_webra 2.0.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Szeged- GYTK ventilátor csere_0724.xls

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Pintér Viktor, Tel.: +36-30/265-7615, E-mail: pinter.viktor@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pintér Viktor, műszaki ellenőr SZTE MI MBI, tel: +36-30/265-7615

email: pinter.viktor@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: HUNGAROLABOR Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 119 260,-Ft+ÁFA