Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14784
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Fogorvostudományi Kar C épület (Tisza Lajos krt. 83.) teljes felújítására vonatkozó kiviteli terv elkészítése
2025. július 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14784

Ajánlattételi határidő: 2025. július 25 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő 100 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: „SZTE Fogorvostudományi Kar C épület (Tisza Lajos krt. 83.) teljes felújítására vonatkozó kiviteli terv elkészítése”

Teljesítési határidő: a szerződés hatályba lépését követő 100 munkanap.

Teljesítés helye: 6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 83.

 

Igény rövid szakmai leírása:

Feladat a HRSZ: 3437 alatti oktatási épület udvari, használaton kívüli szárnyának teljes felújítására vonatkozó építési kivitelezési dokumentációjának elkészítése árazott és árazatlan költségvetéssel.

A kivitelezési tervek és a költségvetések alkalmasak kell, hogy legyenek a munkálatok közbeszerzési eljárásának lebonyolításához és a részletes, teljeskörű kivitelezői ajánlatadáshoz.

Amennyiben bármilyen engedély szükséges, annak esetleges tervezői munkája és ügyintézése is a feladat része.

 

Tervezési munkák:

  • épület teljeskörű felmérése
  • építészeti tervdokumentáció
  • statika
  • épületgépészeti tervdokumentáció
  • elektromos (erős- és gyengeáram) tervdokumentáció
  • épület automatika
  • faanyagvédelem
  • faldiagnosztika
  • villámvédelem

A feladatok a vizsgálatok során kis mértékben bővülhetnek.

 

Részletesebb információk az előző eljárás során feltett kérdésekre adott válaszoknál a Kérdések-válaszok, kiegészítések dokumentumban.

 

Az épület 3 szinttel rendelkezik, mely alapján a helyiségigény: ld. csatolt műszaki leírás!


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de javasolt és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 83.

Időpont: 2025. július 17. (csütörtök) 11 óra

Kontaktszemély: Milihovszki Karolina, Tel.: +36-30/554-9803


A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

 

Végszámla: A tervdokumentáció véleményezését és javítását követően, a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolást követően.

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem biztosít.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap 07.11..doc
TERVEZÉSI szerződés_FOK C ép kiviteli terv_végl. 07.11..doc
1.sz. melléklet_Alaprajzok.zip
2.sz. melléklet_Kérdések-válaszok kiegészítések_07.11..docx
Műszaki leírás_07.11..docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Milihovszki Karolina, Tel.: +36 30/554-9803, E-mail: milihovszki.karolina@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap.

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: VILLKIV Mérnökiroda Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 148 000,-Ft+ÁFA