Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14574

Tervezői kérdésekkel és szakmai válaszokkal kiegészített ajánlattételi felhívás! (2025.04.16.)

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Tisza Lajos krt. 107. számú műemlékvédett épület jókarbantartási munkáinak tervezése
2025. április 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14574

Ajánlattételi határidő: 2025. április 22 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: A SZTE Szeged, Tisza Lajos krt. 107. szám alatti műemlékvédett épület jókarbantartási munkáinak tervezése

Feladat rövid leírása: ld. csatolt műszaki specifikáció!

A homlokzatfelújítás tervezési munkálatainak tervezett menete: ld. csatolt műszaki specifikáció!

A nyílászáró felújítás tervezési munkálatainak tervezett menete: ld. csatolt műszaki specifikáció!

 

A tervezés során az örökségvédelmi hatóság szakemberével történő egyeztetések során derül ki, hogy kérik- e a falazat eredeti színének megállapítását. Amennyiben igen, abban az esetben restaurátor bevonása is szükséges.

Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 180 naptári nap.

További hatósági engedélyek átfutási idejével a teljesítési határidő meghosszabbítható.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:

Szakmai kapcsolattartó: Molnárné Gonda Noémi, E-mail: (molnarne.gonda.noemi@szte.hu), Tel.: +36 30/071-5658

Azon Ajánlattevőknek, akik a korábbi, SZTE/2025/PM14440 számú ajánlattételi felhívás kapcsán részt vettek a meghirdetett bejárásokon, nem szükséges ismételten részt venni bejáráson.

A felmerülő tervezői, szakmai kérdéseket legkésőbb 2025.04.15. (kedd) 15 óráig áll módunkban írásban befogadni, amelyre vonatkozóan a válaszokat Ajánlatkérő legkésőbb 2025.04.16. (szerda) 15 óráig az ajánlati felhívásban publikál.

Teljesítés:

  • A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
  • A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

Teljesítésigazoló: Martonosi Attila igazgatóhelyettes

A pályázatból kizáró okok: Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és ajánlati kötöttségről szóló nyilatkozatot is.



Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés_GH épület jókarbantartás_tervezés.xls
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Specifikáció_GH épület jókarbantartás_tervezés.docx
Tervezési munkafeladatok_GH épület jókarbantartás_tervezés.docx
TERVEZÉSI szerződés tervezet_GH műemlék ép. karb. tervezése.doc
1.sz. melléklet_Tervezési munkafeladatok_GH épület.docx
Nyilatkozat_Ajánlati kötöttség.docx
Tervezői kérdések és szakmai válaszok_2025.04.16.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Molnárné Gonda Noémi, Tel.: +36 30/071-5658; E-mail: molnarne.gonda.noemi@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség. Az érvényes ajánlattétel feltétele, hogy a kiíráshoz csatolt nyilatkozatot Ajánlattevő cégszerűen aláírva csatolja ajánlatához.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Molnárné Gonda Noémi, műszaki menedzser SZTE MI Műszaki Üzemeltetési Részleg, tel: +36 30/071-5658

email: molnarne.gonda.noemi@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Hajós Építész Iroda Kft.
Nyertes ajánlati ár: 13 756 000,-Ft+ÁFA

Készítő