Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14392

Kérdés-válasszal kiegészített, árazótábla tekintetében módosított ajánlattételi felhívás!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GYTK Gyógyszerhatástani és Biofarmáciai Intézet állatistállójának elavult szellőztető és hűtő berendezéseinek cseréje
2025. február 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14392

Ajánlattételi határidő: 2025. február 14 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált átadásától számított 20 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

 

A beszerzés tárgya: SZTE GYTK Gyógyszerhatástani és Biofarmáciai Intézet állatistállójának elavult szellőztető és hűtő berendezéseinek cseréje

Munkaterület átadása: a szerződés hatályba lépését követően, egyeztetés szerint

Teljesítési határidő: munkaterület dokumentált átadásától számított 20 naptári nap

 

2025.02.12: Kérdés-válasszal kiegészített, árazótábla tekintetében módosított ajánlattételi felhívás!


Elvégzendő feladat:

SZTE GYTK Eötvös utca 6. szám alatti oktatási épületben, a padlástérben található állatistálló régi elavult szellőztetést és hűtést biztosító gépészeti berendezések cseréje.

A tetőtéri állatházat ellátó központi szellőzőberendezés és hűtés biztosító folyadékhűtős rendszer elavult, állapotuk a rendszeres karbantartások ellenére a folyamatos működés miatt jelentősen elhasznált, alkatrész utánpótlás nehézkes, ezért vált szükségessé a mai kor követelményeinek, és szabályozásának megfelelő hővisszanyerős, hűtést és fűtést biztosító egységgel, energiahatékony működésű, megfelelő teljesítményű rendszer kialakítása.

Műszaki kivitelezési követelmények: ld. csatolt műszaki leírás!

 

Általános kivitelezési előírások: ld. csatolt műszaki leírás!

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek 1 példányban: ld. csatolt műszaki leírás!

 

Vállalási árat a kiíráshoz csatolt árazótáblán kérjük megadni! Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és kitöltött valamint cégszerűen aláírt felolvasólapot is az ajánlatukhoz csatolni.

 

Alkalmassági feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolást:

Az ajánlattevő alkalmas, amennyiben rendelkezik az alábbi szakemberekkel:

  • 1 fő gépész szerelő
  • 1 fő villanyszerelő
  • 1 fő H-I. kategóriára érvényes jogosultság
  • 1 fő szakági gépész FMV érvényes jogosultság (kamarai névjegyzék szám)

Minimum 3 db referencianyilatkozat (3 évre visszamenőleg, hasonló nagyságrendű, tárgyú építési kivitelezési beruházás), szükséges mely tartalmazza:

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza teljesítés adatait: a szolgáltatás tárgya és mennyisége, a teljesítés ideje (a teljesítés kezdő és befejező időpontja (év/hó/nap), az ellenszolgáltatás nettó összege, az építési munkát teljesítő cég megnevezése, a referenciát igazolni tudó személy nevét, elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím). Továbbá a kiállító részéről cégszerűen aláírt kell legyen!

A pályázathoz kérjük csatolni a referencián kívül a szakemberek által aláírt nyilatkozatot, amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, a bizonyítványok másolatát, valamint H-I. kategória érvényes, valamint, FMV érvényes képesítés igazolását.


Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít egy általa megjelölt időpontban. Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelezni köteles a szakmai kapcsolattartónak.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6720 Szeged, Eötvös u. 6.

Időpont: 2025. február 11. (kedd) 13:30 óra

Kontaktszemély: Sári Krisztián gépész műszaki menedzser, sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu, Tel: 06 30/528-0409

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be. A számla benyújtásának feltétele a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
muszaki_leiras_allatistallo_szellozes_hutes_gepeszeti_csere1.docx
Árazótábla_20250212.xlsx
Építési-kivitelezési szerződés_GYTK GYBI állatistálló hűtőber. csere_mód.docx
2.sz.melléklet_Kérdések-válaszok.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: 06 30/528-0409; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazótábla tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, műszaki menedzser SZTE MI Műszaki Üzemeltetési Részleg, tel: +36 30/528-0409

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Antarktisz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 12 933 500,-Ft+ÁFA

Készítő