2024. november 26.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PM14271
Ajánlattételi határidő: 2024. december 03 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezői teljesítés véghatáridő: 70 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: A Keresztény Roma Szakkollégium fűtési rendszerének tervezési munkái
- A munka tárgya:
Fűtési rendszer korszerűsítésének tervezése.
- A tervezésre kijelölt hely:
6702 Szeged, Indóház tér 1/A (HRSZ: 20277/1)
-
A tervezés tekintetében alkalmazandó főbb jogszabályok: ld. csatolt tervezési munkafeladatok!
- Az ajánlatnak minden érintett szakágra kiterjedőnek kell lennie. Ezen belül: építészet, gépészet, gáz, erős áram, gyenge áram (informatika, hő- és füstérzékelés és egyéb rendszerek), tűzvédelem.
- A kiviteli terveknek tartalmaznia kell: ld. csatolt tervezési munkafeladatok!
- A tervezés során a tervezőnek feladata a hatóságokkal történő egyeztetés és az esetlegesen szükséges engedélyezési eljárás lefolytatása. Az ehhez kapcsolódó költségeket az ajánlatnak tartalmaznia kell.
- A tervezőnek egyeztetési kötelessége van szükség esetén szakhatósággal és az Egyetem szakterületi képviseleteivel:
- Az üzemelési feltételeket és épületgépészeti rendszerek illeszthetőségét a Műszaki Üzemeltetési Részleggel
- Tervszállítás, a kivitelezési dokumentáció példányszáma és formai követelménye:
- Munkaközi tervanyag: 1 pld. digitális adathordozón (.pdf és .dwg formátumban).
- A kiviteli tervdokumentációk leadása, tervanyag: 2 pld. lefűzött papír és 1 pld. digitális adathordozón (pendrive) (.pdf és .dwg formátumban).
A tervszállítás csak a Megrendelő képviselője általi írásos terv elfogadás után történhet meg.
- A kiviteli tervdokumentáció a jelenlegi hatályos jogszabályoknak megfelelően kell, hogy elkészítésre kerüljön.
- A kiviteli terveknek tartalmaznia kell árazott illetve árazatlan költségvetést.
- A kiviteli tervek teljesítésének határideje az első tervezésindító munkamegbeszéléstől számított 60 naptári nap.
- A Megrendelő kéri az ajánlati árat a 2. sz. melléklet szerinti excel táblázatban megadni, és pdf és excel formátumban megküldeni. A Megrendelő továbbá kéri az Ajánlatadót, hogy pdf formátumú ajánlatát aláírva és lepecsételve küldje meg.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, továbbá kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is kitöltve és cégszerűen aláírva.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít, amelynek időpontját előre egyeztetni szükséges az alábbi kapcsolattartóval:
Kapcsolattartó: Schneider Botond műszaki manager; Tel.: +36 30/464-7338
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap.docTervezési munkafeladatok_Keresztény Roma Szakkoll_fűtési rendszer tervezés.docxTERVEZÉSI szerződés tervezet_Keresztény Roma Szakkoll. fűtés tervezés.docKeresztény Roma Szakkollégium fűtéskorszerűsítés_tervezés - Árazatlan költségvetés.xlsxKérdések-válaszok.docxAlaprajzok.zipBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a tervezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Schneider Botond, Tel: 06 30 464 7338, E-mail: schneider.botond@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Schneider Botond, műszaki menedzser SZTE MI Műszaki Üzemeltetési Részleg, tel: +36 30 464 7338
email:
schneider.botond@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Thermo Szerviz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 985 000,-Ft+ÁFA