Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14062
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Mérnöki Kar Élelmiszermérnöki Intézet 6725 Szeged, Moszkvai krt. 5-7. szám alatti épületben fermentációs labor kialakítása
2024. augusztus 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14062

Ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 02 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadás-átvételét követő 120 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

„SZTE Mérnöki Kar Élelmiszermérnöki Intézet 6725 Szeged, Moszkvai krt. 5-7. szám alatti épületben fermentációs labor kialakítása”

 

Munka indítása: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadás napja

Teljesítés határideje: munkaterület átadás-átvételét követő 120 naptári nap


A beszerzés rövid ismertetője:

Feladatok leírása:

A Karunk Élelmiszermérnök BSc képzése 2021-től megújult formában folyik. Az új hálótervben megjelentek új iparági szaktechnológiák, melyek közül a hallgatók körében egyik nagy népszerűségnek örvendő iparág a szesz- és erjedésipar lett. Ezen tantárgy, valamint más képzéseinkben e területhez kapcsolódó gyakorlatok oktatása, szakdolgozati és kutatási munkák jelenleg más célra kialakított tanműhelyekben és egyéb tantermekben folynak. Ezek a helyiségek csak korlátozottan alkalmasak szesz- és erjedésipari tevékenységek végzésére. Az infrastrukturális korlátok mellett a termek órarendbeli ütközései tovább nehezítik a mindennapi munkavégzést. Ehhez hozzájön, hogy a hallgatói létszám örvendetesen növekedett a 2023/2024. tanév első félévében, így a hallgatók oktatásának zavartalan biztosítása és a megfelelő minőségű labor környezet kialakítása elengedhetetlenné vált.

 

SZTE MK Fermentációs laboratórium műszaki tartalma: ld. csatolt műszaki leírás


Megjegyzés: a korábban elkészített tervrajzon feltüntetett pálinkafőző nem kerül beépítésre, valamint a hidroprés és a mosogató tálca tervezett helye felcserélésre kerül. Padlóösszefolyók és a klímakamra elhelyezése, illetve az épülethelyiségek méretei szempontjából a korábban elkészített tervrajz a mérvadó. Asztalok elhelyezése és mérete szempontjából nem történt változtatás az eredeti tervrajzhoz képest.

A kivitelezést úgy kell elvégezni, hogy az a rendeltetészerű és biztonságos használatra alkalmas legyen.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai. (Magyar nyelvű)

Kivitelezői nyilatkozat

 

Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás


Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a 2022-es mappában szereplő tervek és költségvetések tájékoztató jellegűk (légtechnika kivételével), a 2024-es mappában szereplő dokumentumok alapján kell az ajánlatokat beadni!


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt 2024-es mappában szereplő árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával.

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít.

Időpont: 2024. augusztus 28. (szerda) 10:00 óra

Helyszín: 6725 Szeged, Moszkvai krt. 5-7. épület bejárata előtt

Kapcsolattartó: Szász Norbert elektromos műszaki ellenőr

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó ajánlati ár:

Áfa összege (27%):

Bruttó ajánlati ár:

Nettó tartalékkeret (5%):

Áfa összege (27%):

Bruttó tartalékkeret

Tartalékkerettel növelt bruttó ajánlati ár:

 

Vállalkozó kizárólag 2 db részszámlát (15% és 50% teljesítésnél) és 1 db végszámlát nyújthat be.

Részszámlák és végszámla: a számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő előleget nem biztosít.

 

Alkalmassági követelmények:

- az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A számlák fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
SZTE MK Fermentált Labor - Árazatlan komplett költségvetés.xlsx
Fermentációs laboratórium kiépítési tervezete_VÉGLEGES_2024 07 30.docx
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_MK Fermentációs Labor_mód.docx
SZTE MK Fermentációs labor tervdokumentáció.zip
3. sz. melléklet_Kérdés-válasz.docx
Műszaki leírás.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Szász Norbert., Tel.: +36 30/265-5005; E-mail: szasz.norbert@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szász Norbert, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/265-5005

email: szasz.norbert@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.