Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM13975
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GTK KO épületében üzemelő biztonsági kamerarendszer cseréje, új rendszer kiépítése
2024. július 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM13975

Ajánlattételi határidő: 2024. július 15 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület adástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: SZTE Gazdaságtudományi Kar, biztonsági kamerarendszer cseréje


Helyszín: Gazdaságtudományi Kar (6722 Szeged, Kálvária sgt. 1.)


Feladat: az épületben üzemelő jelenlegi kamerarendszer elavult, régi, megbízhatatlan, üzemben tartása nehézkes. Ezen okok miatt az új kamerarendszerrel kell kiváltani az alábbi műszaki tartalom alapján. A kamerákat a jelenleg is üzemelő kamerák helyére kell felszerelni. Az NVR-t az I. emeleten található szerverszobában kell elhelyezni. A műszaki átadás feltételei: működő rendszer, visszanézés/archiválás próba, összes Admin szintű rendszer hozzáférési adat (név, jelszó, stb) átadása a megrendelő képviselőjének.


A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít.

Kontaktszemély: Lakatos István, Tel: 06 30 870 4878, email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu


A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.


Letölthető állományok:
arazatlan_koltsegvetes GTK_kamerarendszer_csere.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Vállalkozási szerződés_GTK kamerarendszer csere.doc
GTK kameracsere_műszaki tartalom.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Lakatos István, Tel: +36 30 870 4878, email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Pap Róbert, SZTE MI Rendészeti Részleg, igazgatóhelyettes

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lakatos István, vagyonvédelmi szakértő SZTE Rendészeti Részleg Védelmi Iroda, tel: +36 30 870 4878

email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: IngoStop Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 423 640,-Ft+ÁFA

hegedus_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK