Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13575
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai 2024-2025 évre
2023. december 15.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13575

Ajánlattételi határidő: 2023. december 20 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. február 01.-től 2025. december 31.-ig

A beszerzés rövid ismertetője:


A beszerzés tárgya:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai.

 

kötendő szerződés időtartama: 2024. február 01.-től 2025. december 31.-ig

 

A beszerzés rövid ismertetése:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységek tanszékek épületeiben üzemelő felvonók, mozgólépcsők, mozgássérült emelők a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerinti kötelező biztonságtechnikai vizsgálatai.

A kötelező műszaki biztonságtechnikai felülvizsgálatokat naptári évenként a 20 évnél nem régebbi vagy felújított berendezés esetében, valamint kisteherfelvonó esetében évente felváltva egy fővizsgálatot és egy ellenőrző vizsgálatot, egyébként félévenként felváltva egy fővizsgálatot és egy ellenőrző vizsgálatot kell elvégezni. A karbantartás megfelelőség ellenőrzését a 20 évnél régebbi felvonók esetén, évente 1 alkalommal kell elvégezni. A 20 évnél fiatalabb berendezéseken karbantartás megfelelőség ellenőrzési vizsgálatot nem kell végezni.

Az ellenőrzéseket a vonatkozó előírások figyelembevételével az érvényes szabványok alapján kell végezni.

A felülvizsgálatokra jogosult nyilvántartott szervezet a műszaki biztonságtechnikai felülvizsgálatok eredményét, havonta összesítve megküldi az Felügyeleti Hatóságnak, valamint az üzemeltetőnek. A vizsgálatokról készült jegyzőkönyvet az üzemeltető megbízottja igazolja le a vállalkozó ezután számlázhat az elvégzett vizsgálatok után. Dokumentálás céljából 1 eredeti vizsgálati jegyzőkönyv szükséges az üzemeltetőnek. A vizsgálatot végző ellenőr az összesített jegyzőkönyvek átadásakor szóban tájékoztatja az üzemeletetőt a berendezések állapotáról.

Szerződési feltételek:

A szerződés tartalmazza a 20 évnél fiatalabb felvonó berendezésen a fővizsgálatot a kiszállási díjat, a 20 évnél idősebb berendezéseknél pedig félévente 1-1 (fő-időszakos) vizsgálatot, a kiszállási díjat, valamint évente 1 karbantartás megfelelőségi vizsgálatot.

 

Alkalmassági feltétel a 146/2014. (V. 5.) Korm. rendelet a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló rendeletben foglaltak.

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat, dokumentumokat:

1.) Igazolja, hogy 146/2014. (V.5) Kormány Rendelet szerint jogosult a kötelező vizsgálatok elvégzésére.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetési táblázat beárazásával együtt. A táblázatban lévő sárga mezőt minden esetben ki kell tölteni (0 Ft esetén is), egyébként az ajánlat érvénytelen):

A mindösszesen éves vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

2024 évi vizsgálatok árai mindösszesen:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Az éves díjat a szerződés teljesidőtartama alatt tartani köteles az Ajánlattevő!

 

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasolap.doc
felvonok_vizsgalatai_arazotabla_2024.xlsx
felvonok_viszgalatai_2024_műszaki leírás.docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_szte_felvonok_2 év.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállakozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: +62/545-646, +36-30/528-0409; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.

Tart5_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK