Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13557
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem SZAKK Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály (Szeged, Semmelweis u. 6.), SZTE Fül-Orr-Gégészeti és Fej-Nyaksebészeti Klinika (Szeged, Tisza Lajos krt. 111) valamint SZTE Nyugati Telephely (Szeged, Kálvária sgt. 57) épületeiben lévő felvonó berendezések, valamint személyemelő berendezések karbantartása és szükség esetén javítása a 146/2014. (V.5) Kormányrendeletben előírtak szerint
2023. december 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13557

Ajánlattételi határidő: 2023. december 14 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. január 1-től 2025. december 31-ig

A beszerzés rövid ismertetője:


Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. január 1-től 2025. december 31-ig

 

A beszerzés rövid ismertetése:

A Szegedi Tudományegyetem SZAKK Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály (Szeged, Semmelweis u. 6.), SZTE Fül-Orr-Gégészeti és Fej-Nyaksebészeti Klinika (Szeged, Tisza Lajos krt. 111) valamint SZTE Nyugati Telephely (Szeged, Kálvária sgt. 57) épületeiben lévő felvonó berendezések, valamint személyemelő berendezések karbantartása és szükség esetén javítása a 146/2014. (V.5) Kormányrendeletben előírtak szerint.

 

Az elvégzendő feladatok közé az alábbiak tartoznak:

1.) Felvonó berendezések havi karbantartása

2.) Felvonó berendezések javítása

3.) Ügyeleti készenlét

 

Bővebb információk a mellékletként csatolt dokumentumokban!


1.)

- az 1. sz. mellékletben szereplő felvonó berendezések havi rendszeres karbantartása, a 146/2014. (V.5) Kormányrendelet szerint, valamint a felvonó berendezést gyártó cég által kiadott karbantartási utasításainak megfelelően:

- a vizsgálat magában foglalja a függesztést, hajtóművet, hajtótárcsát, féket, dobot, köteleket, terelőtárcsákat, aknaajtókat, vezetősíneket, biztonságtechnikai komponenseinek szükség szerinti működési ellenőrzését és beállítását, valamint ezen említett részegységek használatának megfelelő kenése.

- menettulajdonságok ellenőrzése és beállítása, különös tekintettel a szintbeállási pontosságra.

- kapcsolók, vezérlés, biztonsági berendezések, tablók, kijelzők és világítási elemek, vizuális és működési ellenőrzése.

- a berendezés működőképességének és sérülésmentességének ellenőrzése, szükség szerint hajtómű olajszint ellenőrzése.

- a fent említett részegységek működéséből eredő szennyeződések tisztítása.

- a gépház, fülketető, száraz süllyeszték tisztítása a működésből eredő szennyeződéstől, legalább évente kétszer.

- a karbantartó szervezet a karbantartás rendszerének keretében elvégzik, valamint - a lényeges megállapítások gépkönyvi bejegyzése mellett - saját rendszerük szerint dokumentálják, és a vizsgálati eredményt havonta a nyilvántartást megküldik, nyilvántartás dokumentálása céljából.

- a havi karbantartásnál - ami nem haladhatja meg jogszabály szerint a két egymáskövető karbantartásnál a 35 naptári napot- felhasznált (a karbantartási díjban beletartozó) anyagokat a munkalapon feltünteti, és az üzemeltető megbízójának megküldi, igazolás céljából.

- a karbantartások során észlelt hiányosságokat, hibákat, felvonó ellenőrök által feltárt hiányosságokat az üzemeltetőnek írásban közli, arra tételes árajánlatot tesz.

 

2.)

- Kötelezettséget kell vállalni a rendeleti/műszaki szabályozás követelményeinek betartására, és betartatására, tevékenységének gépkönyvben és munkalapokon való dokumentálására.

- Üzembiztonságot szem előtt tartva tételes ajánlatot ad írásban a feltárt hibák hiányosságok kijavítására, illetve az üzemeltető írásos elfogadása (megrendelése) esetén, ezen munkákat elvégzi.

- Köteles a vészhelyzet azonnali megszüntetésére, jogosult a gép üzemen kívül helyezésére.

- Köteles hétvégi és ünnepnapi ügyeletet tartani munkaidőben, munkaidőn túl, illetve készenléti szolgálatot.

- Kötelezettséget kell vállalni a karbantartási munkák alá nem tartozó, de ahhoz kapcsolódó munkák elvégzésére, melynek ellenértékét elfogadott tételes árajánlat szerint számlázhatja, a megrendelővel történő előzetes írásos egyeztetés (megrendelés) alapján.

- Minden berendezéshez a gépkönyvet rendszeresen és folyamatosan vezetni kell.

- A gépkönyvben az adott berendezéssel kapcsolatos minden lényeges adatot, körülményt, megállapítást, intézkedést és beavatkozást be kell jegyezni.

- Az elveszett, megrongálódott, hiányos gépkönyvet, továbbá a berendezés főbb műszaki adatainak megváltoztatásával járó átalakítása esetén, az üzemeltető megbízottjának haladéktalanul írásban jelezni kell.

 

3.)

A Vállalkozónak biztosítani kell a 24 órás diszpécser szolgálatot.

A szolgálatot teljesítők a készenléti, ügyeleti időben történt — működést és üzemeltetést súlyosan akadályozó — hibabejelentésre a karbantartó 2 órán belül köteles megjelenni a hiba elhárítására és a javítási munkát megkezdeni. Készenléti, ügyeleti idő:0-24h.

 

 

Szerződési feltételek:

A Szegedi Tudományegyetem 2 évre köt szerződést a 146/2014 (V.5.) Kormányrendelet szerinti karbantartási és javítási munkák elvégzésére. Felek a szerződést 2024. január 1-től 2025. december 31-ig tartó időszakra kötik.

A szerződés a hatályba lépésétől számított 1+1 éves időtartamra jön létre. A szerződést bármely fél évfordulóval, az évfordulót megelőző 30. napig rendes felmondással indoklás nélkül megszüntetheti. Ennek hiányában a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik a Vállalkozó ártartása mellett.

 

Alkalmassági feltétel a 146/2014. (V. 5.) Korm. rendelet a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról szóló rendeletben foglaltak.

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat, dokumentumokat:

  • 1.) Igazolja, hogy 146/2014. (V.5) Kormány Rendelet szerint cége jogosult felvonók, valamint személyemelő berendezés karbantartási javítási munkák elvégzésére.
  • 2.) Igazolja, hogy cége szegedi telephellyel rendelkezik.
  • 3.) Igazoljon cége alkalmazásában álló minimum 2 felvonó szerelőt.
  • 4.) Nyilatkozzon, hogy rendelkezik minimum 1 szervízkocsival.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetési táblázat beárazásával együtt.

A felolvasólap mellé kérjük csatolni az átláthatósági nyilatkozatot!

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Árazótábla.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Felvonók webra.docx
Vállalkozási keretszerződés_SZAKK 3 egység felvonó karb és javítás 2 év.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállakozási keretszerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel.: +62/545-646, +36-30/528-0409; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: LIFT-tec Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 176 000,-Ft+ÁFA