Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13236
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal lámpák cseréje LED-re
2023. június 30.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13236

Ajánlattételi határidő: 2023. július 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadástól számított 60 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal lámpák cseréje LED-re.

 

Teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadástól számított 60 munkanap.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal világítás korszerűsítési munkákat végez, melyben a hivatal összes lámpatestje cserére ill. átalakításra kerül.

 

A kiírás hét különböző egységre van bontva, de egyben kerül kiírásra:

  1. 12 db süllyesztett egyedi lámpatest (előtér) cseréje
  2. 7 db oldalfali lámpa (előtér és hivatalvezető) átalakítása
  3. 20 db sülyesztett LED panel 600×600 (titkárság, hivatalvezető, tanácsterem, Szent-Györgyi terem előtér) cseréje
  4. 8 db falon kívüli kerek LED lámpa (fénymásoló, tetőtér HR, kltér, folyosó)
  5. 14 db süllyesztett egyedi kör v. négyzet LED lámpatest (Dékáni szoba) csere
  6. 24 db LED spot izzó 5W dimmelhető kivitelben (tanácsterem) csere
  7. 2 db VALENA kapcsoló csere fényerőszabályzó LED -hez

 

A beszerzési eljáráshoz szükséges információk:

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-vállaljon minimum 24 hónap teljeskörű garanciát

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

 

Szükséges mennyiségek:

-segédanyagok

 

Egyéb információk:

-A kiírásban szereplő fényképeken bemutatott lámpatípusokkal azonos műszaki paraméterű vagy attól jobb lámpatest típus ajánlható ki. Az egyedi lámpatestek külön kerülnek kiválasztásra a nyertes pályázó és a Megrendelő közötti egyeztetéssel.

-Határidők pontos betartása

-A munkafolyamat fényképes dokumentálása

-A bejárás nem kötelező de ajánlott, mivel nincs lehetőség pótmunka és többletmunka elszámolásra.

-Komplett átadási dokumentáció (jegyzőkönyvek, nyilatkozatok stb) készítése 2pld és 1pld. elektronikusan

-A alvállalkozó igénybe vehető, cégnév és adószám feltüntetésével melyet a pályázat beadásakor írásban közölni kell. Változtatásra nincs lehetőség. Ebben az esetben a nyertes pályázónak saját vezető szerelőt kell biztosítania a munkavégzés idejére.

 

Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek: ld. csatolt műszaki leírás

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott, és az Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszín: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 109. (a körút felöli bejárat)

Időpont: 2023. július 5. (szerda) 10 óra

Kapcsolattartó: Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál. Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A Vállalkozó 1 db számlát (100% végszámla) nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Dekani_Hivatal_vilagitas_korszerusites árazatlan költségvetés.xlsx
Műszaki leírás SZAOK Dékáni Hivatal lámpák cseréje LED-re 2023.06.23..doc
Nyilatkozat alvállalkozók bevonásáról_szerk..docx
Vállalkozási szerződés_SZAOK Dékáni lámpacsere.doc
Képek a régi és minta lámpákról.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: MMK GOLD KFT
Nyertes ajánlati ár: 2 571 074,-Ft+ÁFA

Készítő