A beszerzés tárgya: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal lámpák cseréje LED-re.
Teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadástól számított 60 munkanap.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE SZAOK Dékáni Hivatal világítás korszerűsítési munkákat végez, melyben a hivatal összes lámpatestje cserére ill. átalakításra kerül.
A kiírás hét különböző egységre van bontva, de egyben kerül kiírásra:
A beszerzési eljáráshoz szükséges információk:
-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
-vállaljon minimum 24 hónap teljeskörű garanciát
-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Szükséges mennyiségek:
-segédanyagok
Egyéb információk:
-A kiírásban szereplő fényképeken bemutatott lámpatípusokkal azonos műszaki paraméterű vagy attól jobb lámpatest típus ajánlható ki. Az egyedi lámpatestek külön kerülnek kiválasztásra a nyertes pályázó és a Megrendelő közötti egyeztetéssel.
-Határidők pontos betartása
-A munkafolyamat fényképes dokumentálása
-A bejárás nem kötelező de ajánlott, mivel nincs lehetőség pótmunka és többletmunka elszámolásra.
-Komplett átadási dokumentáció (jegyzőkönyvek, nyilatkozatok stb) készítése 2pld és 1pld. elektronikusan
-A alvállalkozó igénybe vehető, cégnév és adószám feltüntetésével melyet a pályázat beadásakor írásban közölni kell. Változtatásra nincs lehetőség. Ebben az esetben a nyertes pályázónak saját vezető szerelőt kell biztosítania a munkavégzés idejére.
Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás
A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek: ld. csatolt műszaki leírás
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott, és az Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:
Helyszín: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 109. (a körút felöli bejárat)
Időpont: 2023. július 5. (szerda) 10 óra
Kapcsolattartó: Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál. Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
A Vállalkozó 1 db számlát (100% végszámla) nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: MMK GOLD KFT
Nyertes ajánlati ár: 2 571 074,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,