Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13231
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Gyermekgyógyászati Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.) hőközpont átalakítása
2023. június 29.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13231

Ajánlattételi határidő: 2023. július 11 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezői teljesítés határideje összesen 25 naptári nap. Kivitelezés esetén a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadásától számított 45 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője: A beszerzés tárgya:

SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.) hőközpont átalakítása.

Teljesítés tervezett időpontja:

Tervezés esetén a szerződés hatályba lépést követően 21 naptári nap. Kiviteli terv megrendelői véleményezése 2 naptári nap, kiviteli terv szerződésszerű dokumentálása 2 naptári nap. Tervezői teljesítés határideje összesen 25 naptári nap.

Kivitelezés esetén a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadásától számított 45 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.) hőközpont átalakítása.

A beszerzés részletes ismertetése:

Gyerekklinika hőközpont fűtés átalakítása esetén az alábbi tervezési és kivitelezési feladatokat kell ellátni:

- A Gyerekklinika hőközpontnak a meglévő Gyerekklinika épületet és az újonnan épített Gyerek Pszichiátria épületszárnyat kell ellátnia fűtéssel és használati melegvízzel. Kérjük tervezési fázisban felülvizsgálni a meglévő berendezéseket, csővezeték átmérőket, hőcserélőket, szivattyúkat és egyéb berendezéseket, hogy alkalmasak- e a teljes épület ellátására. Csak azokat a berendezéseket cseréljük amire okvetlenül szükség van.

- A távhő beállás utáni meglévő távhő fogadás (3 járatú szelepek, visszakeverés) nem működik, kérjük az elbontását.

-A Gyerek Pszichiátria használati melegvíz ellátását meg kell oldani, melegvíz és cirkuláció gerincvezetéket kell ellátni. Jelenleg 1,2 m3 használati melegvíz tároló található, mely zavartalanuk ellátja a meglévő épület 50 m3/hó melegvíz igényét. Méretezni kell a használati melegvizet, hogy ki tudja szolgálni a meglévő épületet és az új Pszichiátria épületszárnyat is (nagyobb használati melegvíz tároló)

-Az újonnan beépített berendezéseket be kell kötni a meglévő automatika rendszerbe (LSA rendszer bővítése)

-Az új berendezések számára elektromos megtáplálás tervezése, kivitelezése

 

Tervszolgáltatás:

  • 3 példány nyomtatott komplett kiviteli tervdokumentáció
  • komplett dokumentáció elektronikusan elküldve

A tervezési feladat kiviteli tervek készítése az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 22. §, valamint a 1. melléklet szerint. A kivitelezési dokumentáció minden munkarészét olyan léptékben és kidolgozottsági szinten kell elkészíteni, amilyen mértékben az a megértéséhez, a kivitelezéshez, az építési-szerelési munka szakszerű elvégzéséhez, és az építőipari kivitelezés ellenőrzéséhez szükséges. A kivitelezési dokumentáció tartalmi követelménye tekintetében figyelembe kell venni a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó, szakmai követelményeket megállapító szabályzatait, a kiviteli tervet ez alapján kell elkészíteni.

Alkalmassági feltételek:

Az ajánlattevő alkalmas, amennyiben rendelkezik az alábbi szakemberekkel:

Tervezéshez:

  • 1 fő felsőfokú végzettségű G jelű korlátlan gépész tervezővel
  • 1 fő felsőfokú végzettségű V jelű korlátlan villamos tervezővel

Kivitelezéshez

  • 1 fő MV-ÉG jogosultsággal vagy
  • 1 fő MV-ÉV jogosultsággal

A pályázathoz kérjük csatolni a képesített személyek érvényes jogosultságát!


Általános előírások:

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül. A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. Vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újrahasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az átadási dokumentációhoz.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, útban lévő berendezések vagy szerelvények bontását és visszaszerelését, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni, az eredeti állapotot kialakítani. Az elvégzendő munkákat I. osztályú minőségben kell elkészíteni, az érvényben lévő munkavédelmi és balesetvédelmi előírások betartásával. A beépített anyagoknak megfelelőségi bizonylattal kell rendelkezniük.

A munka nem építési engedély köteles.

 

Pályázat beadását megelőzően helyszíni bejáráson lehet opcionálisan részt venni az alábbiak szerint.

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.

Időpont: 2023.07.03. (hétfő) 9:00 óra

Helyszíni kapcsolattartó: Csányi Máté, Tel.: +36 30/197-0521

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

A nyertes pályázó feladata/ egyéb ajánlati feltételek:

  • az ismertetőben meghatározott munkák elvégzése
  • elvárt jótállás 36 hónap
  • az átláthatósági nyilatkozatot a kitöltött felolvasólapot és a megadott munkákra tételes ajánlatot kérjük a hivatalos pályázati anyaghoz csatolni


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, de kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja tételesen (tervezési díj, kivitelezési díj, mely tartalmazza a szükséges anyagköltséget, munkadíjat, kiszállási díjat stb.) árazott ajánlatát is. Fontos, hogy a tervezési és a kivitelezési díj egyértelműen elkülönítve is feltüntetésre kerüljön!

Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági és alvállalkozói nyilatkozatot is.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

Nettó tartalékkeret (10%):…………………,- Ft

Tartalékkeret ÁFA 27%:……………..………,- Ft

Bruttó tartalékkeret:……………..………,- Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ár:……………..………,- Ft

 

Vállalkozó 1db tervezési díj számlát, 1 db előlegszámlát (20%) és 1 db végszámlát nyújthat be.

A számlák fizetési határideje utólagos átutalással 30 naptári nap.

Megrendelő előteljesítést elfogad.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Tervezési-Kivitelezési szerződéstervezet_Gyermekklinika Hőközpont.docx
Műszaki_leíras.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
Nyilatkozat alvállalkozók bevonásáról_szerk..docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
2.sz. mell_TERVEZÉSI PROGRAM.doc
1.sz. mell_Alaprajz és gépészeti rajz.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: stud-geleva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Csányi Máté, Tel.: 30/146 4373; E-mail: csanyi.mate@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: stud-geleva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csányi Máté, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (30) 146-4373

email: csanyi.mate@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Thermo Szerviz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 32 538 650,-Ft+ÁFA

Készítő