2023. június 21.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13215
Ajánlattételi határidő: 2023. július 04 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 365 naptári nap ill. 1+1+1 év (összesen 3év)
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya: SZTE TIK automata csomagmegőrző szekrényeinek karbantartása és javítása.
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 365 naptári nap ill. 1+1+1 év (összesen 3év)
A beszerzés rövid ismertetője:
A megrendelő SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ, Szeged Ady tér 10. szám alatti épületében az automata csomagmegőrző szekrényeinek karbantartására és javítására valamint a hozzá szükséges javítási anyagok biztosításával karbantartási szerződést kíván kötni.
Műszaki leírás:
Az épület nagy látogatói forgalma miatt a csomagmegőrző szekrények folyamatos, intenzív igénybevételnek vannak kitéve. A biztonságos és folyamatos működtetéséhez szükséges tevékenységek felsorolását az 1. sz. melléklet tartalmazza.
A csomagmegőrző rendszer 26db vezérlő fiókból, ill. 646db értékmegőrző fiókból áll.
Ajánlati feltételek: ld. csatolt műszaki leírás
Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás
A számla kiállításához a következő dokumentációk szükségesek: ld. csatolt műszaki leírás
Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A vállalkozó az elvégzett munkákról folyamatosan nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít előzetes időpont-egyeztetést követően:
Helyszíni bejárás helye:
6720 Szeged Ady tér 10.
Kontaktszemélyek: Hulmann Ferenc és Jónás Krisztián
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxMűszaki Leírás_mód SZTE TIK csomagmegörző karb.szer 1+1+1 év.docMód_Vállalkozási szerződés-tervezet_TIK csomagmegörző karb_3év.doc1.sz. melléklet TIK csomagmegörző rendszer karbantartása 1+1+1 év.pdfFelolvasólap TIK csomagmegörző rendszer karbantartása 36hónap.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.