2023. március 24.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13000
Ajánlattételi határidő: 2023. március 31 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 30 naptári nap.
A beszerzés rövid ismertetője:
Feladat részletezése:
- Meglévő 10 db lakossági split klíma (kül- és beltéri egység) szakszerű leszerelése az érintett osztályokon és elszállítása a SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda (továbbiakban KÜI) által meghatározott helyszínre.
- A 2 db 33,5 kW kültéri VRF részére elektromos betáp., nyomvonal kiépítéssel.
- Beltéri egységek cseppvízhálózatának kiépítése, szükség esetén cseppvízszivattyúval kórtermi vizesblokkokhoz/közös strangokhoz.
- Beltéri egységekhez tartozó vezérélőegységek falra felhelyezése.
- 2 db 33,5 kW-os kültéri egység kihelyezése és állványon rögzítése, a „D” és „E” szárny lapostetőn, daruzási lehetőség biztosítása mellett.
- Elektromos hálózat a rendszerhez ki van építve, szükséges elektromos csatlakozók a falon elhelyezve beltéri egységek részére, ill. Nővérdolgozó melletti villamos szekrényben N301 és N302 2xC16A biztosítékokkal.
- Központi vezérlőegységek felszerelése a Nővérdolgozó helyiségeknél.
- 48 óra próbaüzem elvégzése és dokumentálása.
- Érintésvédelmi jegyzőkönyv készítése.
- Elvégzett munka dokumentálása.
-
Regisztráció a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság rendszerében.
- Garanciális idő alatt a bel- és kültéri egységek karbantartásának elvégzése 6 alkalommal (2 db/év), melyet jegyzőkönyvezve kér a KÜI. Ennek elvégézését a KÜI és az érintett Osztály együttes engedélyezésével szabad megkezdeni.
Álmennyezet felett VRF rendszernek kialakított csővezetékekre rákötni a beltéri egységeket az adott helyiségekben:
IV. emelet/Idegsebészet „E” szárny:
- 405. Orvosi szoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 408. Orvosi szoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 410. Irodai helyiség: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 411. Kezelő helyiség: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 412. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 415. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 416. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 419. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 420. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 423. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 424. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 427. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 428. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 431. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 436. Nővérdolgozó: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 437. Teakonyha: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
IV. emelet/Idegsebészet „D” szárny:
- 405. Orvosi szoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 408. Orvosi szoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 410. Irodai helyiség: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 411. Kezelő helyiség: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 412. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 415. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 416. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 419. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 420. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 423. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 424. Betegszoba: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 427. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 428. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 431. Betegszoba: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
- 436. Nővérdolgozó: 1 db 3,6 kW oldalfali beltéri egység
- 437. Nővérdolgozó pihenő: 1 db 2,2 kW oldalfali beltéri egység
Munkavégzés helye: SZTE SZAKK 410 Ágyas Klinika IV. em./Idegsebészeti Osztály/”D-E” szárny
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 30 naptári nap.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Helyszín: Szeged, Semmelweis u. 6., találkozó a 410 ágyas klinika mf. aulában
Időpont: 2023. március 28. (kedd), 9:00 óra
Szakmai kapcsolattartó: Onozó András, Tel.: +36 30/600-2478, onozo.andras@med.u-szeged.hu
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 90 napos fizetési határidővel.
- Megrendelő fizet előleget.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
- Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Általános követelmények, előírások
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet (beltéri egységek csomagolását) stb. kivitelezőnek folyamatosan el kell szállítania, legkésőbb 5 naptári napon belül el kell szállítani a teljesítési helyszínről, és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelő hulladékkezelést kell alkalmazni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is. A hulladékszállítás során a vonulási útvonalat az esetleges a hulladékszállításból adódó szennyeződéstől mentesíteni köteles a kivitelező.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat-, díjakat). Kiemelt figyelemmel a munka megvalósítása során a gépészeti, hálózati rendszerek kiépítésénél a már meglévő rendszerhez való csatlakozásra, tekintettel arra, hogy a csatlakozás számos esetben nem közvetlen a kivitelezés helyszínén adott, az elosztószekrény, bekötési pont attól távolabb esik. A gépészeti, hálózati rendszerek kiépítésénél a kivitelező köteles a meglévő rendszerhez legközelebb álló technológiát alkalmazni attól eltérni csak a megrendelő külön kérésére vagy technológiai összeférhetetlenség okán lehet, továbbá ha a rendszer kiépítésére van a megrendelőnek szerződött partnere, azzal szorosan együttműködve kell végezni a kivitelezést.
Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.
Az esetlegesen a kivitelezés helyszínén maradó berendezési tárgyak bevédéséről a kivitelezőnek kell gondoskodnia! A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A szakági (építészet, gépészet, elektromos (erős és gyengeáram) szereléseket a jelenleg érvényben lévő jogszabályi előírások, szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő „D” tervi komplett, üzembe-helyezett rendszer átadásról és dokumentáltságáról a szakági felelős műszaki vezető gondoskodjon, írásosan nyilatkozzon!
A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk a kivitelezőt terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat kivitelezőnek az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani.
Amennyiben a munkára benyújtott árajánlat nem tartalmazza a fentiekben tárgyalt költségeket azok a megrendelő terhére el nem számolhatók, minden esetben a kivitelezőt terhelik.
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_Idegsebészeti klinika D-E oldal klimatizálása.docIdegsebészet_VRF_rendszer - Specifikáció.docxFelolvasólap.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÁrazótábla_IV.em_Idegseb_D-E.xlsxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Onozó András, Tel.: +36-30/600-2478; E-mail: onozo.andras@med.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető
martonosi.attila@szte.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Onozó András, gépész műszaki menedzser SZTE MI Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/600-2478
email:
onozo.andras@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Dél-Alföldi Klíma Kft.
Nyertes ajánlati ár: 18 430 600,-Ft+ÁFA