Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM12990
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE 7 db épületében napelemes rendszer komplett tervezése, szolgáltatói ügyintézés, árazott és árazatlan költségvetés készítése
2023. március 21.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM12990

Ajánlattételi határidő: 2023. március 28 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezői teljesítés határideje: 100 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:


A beszerzés tárgya: SZTE 7 db épületében napelemes rendszer komplett tervezése, szolgáltatói ügyintézés, árazott és árazatlan költségvetés készítése 

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 7 db épületére napelemes rendszer kerül telepítésre. Ezen munkálatok koplett tervezése, szolgáltatói ügyintézése és költségvetés készítése

 

Tervezési helyszínek: ld. csatolt dokumentáció

 

Teljesítés tervezett időpontja:

Kiviteli terv határideje: 90 munkanap

Kiviteli terv megrendelői véleményezése: 5 munkanap

Kiviteli terv szerződésszerű dokumentálása: 5 munkanap

Tervezői teljesítés határideje: 100 munkanap

 

Tervszolgáltatás:

  • 1 példány nyomtatott komplett kiviteli tervdokumentáció és 1 példány szolgáltatónak leadva (igazolás szükséges)
  • komplett dokumentáció pendrive adathordozón átadva

 

 

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk: ld. csatolt műszaki leírás

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

-A komplett tervezési költségeket és szolgáltatóknak fizetendő díjakat.

-Kivitelezési ütemterv elkészítését.

-A kiszállási, felmérési és egyéb költségek árát!

- A szakember meglétére vonatkozó nyilatkozatot (szándéknyilatkozat), kamarai jogosultságot igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

Tájékoztatás: ld. csatolt műszaki leírás

 

További feltételek:

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

 

Alkalmassági követelmények: az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk

 

A tervezési feladat kiviteli tervek készítése az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 22. §, valamint a 1. melléklet szerint. A kivitelezési dokumentáció minden munkarészét olyan léptékben és kidolgozottsági szinten kell elkészíteni, amilyen mértékben az a megértéséhez, a kivitelezéshez, az építési-szerelési munka szakszerű elvégzéséhez, és az építőipari kivitelezés ellenőrzéséhez szükséges. A kivitelezési dokumentáció tartalmi követelménye tekintetében figyelembe kell venni a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó, szakmai követelményeket megállapító szabályzatait, a kiviteli tervet ez alapján kell elkészíteni.

 

A tervezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

-Kiviteli terv engedélyekkel együtt

-Dokumentációs fényképek megküldése

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.


Helyszínek esetleges megtekintése esetén (nem kötelező):

Időpont egyeztetés: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36 30/174-6978



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap TIK épületben található kültéri és textil árnyékolók karbantartása 2022.10.04.doc
Látványtervek és műszaki adatok.zip
Műszaki leírás SZTE 7db épületében napelemes rendszer komplett tervezése.doc
TERVEZÉSI szerződés tervezet_SZTE 7 épület napelem rendszer.doc
Tevezési adatszolgáltatás Napelem felszerelésének területei 7db 2023.02.09..xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a tervezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Dél-Nyugat Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 850 000,-Ft+ÁFA