Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM12938

Alaprajzokkal kiegészített felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az Újszeged Füvészkert és a Domaszéki Állatház vízellátó rendszer fenntartására vonatkozó üzemeltetési engedély megszerzéséhez szükséges dokumentációk összeállítása, a Hatóság által előírt kötelező vizsgálatok elvégzése és benyújtása az illetékes Hatóság részére
2023. március 03.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM12938

Ajánlattételi határidő: 2023. március 24 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadástól számított 150 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Figyelem! Ajánlattételi felhívásunk az alaprajzokkal kiegészítésre került, valamint módosult a teljesítési határidő is, kérem ajánlattételük során ezeket vegyék figyelembe!


Tárgy: Az újszegedi Füvészkert és a Domaszéki Állatház vízellátó rendszer fenntartására vonatkozó üzemeltetési engedély megszerzéséhez szükséges dokumentációk összeállítása, a Hatóság által előírt kötelező vizsgálatok elvégzése és benyújtása az illetékes Hatóság részére.

Az említett 2 telephelyen a kutak vízjogi üzemeltetési engedélyei lejártak és szükséges ezek megújítása. A korábbi engedélyekhez készült tervek, mérési jegyzőkönyvek illetve egyéb dokumentumok rendelkezésre állnak.

 

A nyertes pályázó feladata:

  • Talpmélység ellenőrzés
  • Egyéb, a kútszerkezetre vonatkozó ellenőrző mérések (így például lyukátmérő, szűrővizsgálat), amennyiben azok hiányosak, vagy a rendszeres üzemi mérések alapján feltétélezhető a kútszerkezet változása (így pl. betétcsövezés, kúthiba, vízkőlerakódás)
  • Kapacitásmérés (így pl. három hozamlépcső beállítása, vízhozam mérés, üzemi kútfejnyomás, vagy vízszintmérés, nyugalmi nyomás, illetve vízszintmérés a felszínen és a megnyitott szakasz felett)
  • Homokolás vizsgálat hozamlépcsőnként a felszínen, szükség esetén mélységi méréssel homokolás esetén
  • Áramlásmérést
  • Folyamatos áramlásmérést a megnyitott szakaszokon és a tömszelencéknél
  • Folyamatos hőmérséklet-mérést
  • Nyomásemelkedés-mérést a felszínen és a megnyitott szakasz felett
  • Nyomásgradiens-mérést
  • A kifolyó víz hőmérsékletének mérését hozamlépcsőnként
  • Mélységi folyamatos hőmérséklet-mérést
  • Felszíni és mélységi vízmintavételt, valamint elemzést
  • Gázkapacitás mérést és gázmintavétel elemzést
    • A mérésekhez szükséges kútszivattyú ki-be szerelése
    • A lejárt vízjogi fennmaradási és üzemelési engedély megszerzéséhez szükséges dokumentációk összeállítása benyújtása az illetékes Környezetvédelmi Felügyelőség részére.
    • Vízföldtani napló készítése
    • Vízmérő hitelesítési idejének meghosszabbítása
    • Minden az engedély megadásához szükséges vizsgálatok elvégzése (gáztartalom ellenőrzés stb.)
  • Az árajánlat tartalmazza az összes szükséges Hatósági díj(ak) költségét is.

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!


Érvényes ajánlatot jelen eljárásra csak azok a Vállalkozók tölthetnek fel, akik a 2023. március 7-én, kedden, 9:00 órakor tartott helyszíni bejáráson részt vettek és ezt aláírásukkal a jelenléti íven igazolták.

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.

 

A nyertes pályázóval szembeni elvárások:

- A rögzített környezetvédelmi tevékenységek precíz és a hatályos jogszabályok szerinti elvégzése.

- Az átvett dokumentumok megőrzése, hiánytalan visszaszolgáltatása.

- A tevékenység során felmerülő vállalati információk bizalmas kezelése.

- A minőségügyi rendszerrel összhangban való együttműködés.

- Vállalkozó köteles a munkavégzés során keletkezett károkat a megrendelő, illetőleg más károsult részére díjmentesen helyreállítani. Amennyiben a helyreállítás nem lehetséges, a károkat meg kell térítenie.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja tételesen (anyagköltség, munkadíj, kiszállási díj stb.) árazott ajánlatát is. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
Mód_Vállalkozói szerződés_vízjogi üzemeltetési eljárás lebonyolítása.doc
Műszaki leírás 2023. kutak eng..docx
Felolvasólap Kutak engedélezése.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Alaprajzok.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kozákné Istók Gabriella, Tel.: +36-62/544-447; E-mail: kozakne.istok.gabriella.maria@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kozákné Istók Gabriella, műszaki szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36-62/544-447

email: kozakne.istok.gabriella.maria@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Geomatrix Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 272 000,-Ft+ÁFA

Készítő