2023. március 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM12938
Ajánlattételi határidő: 2023. március 24 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadástól számított 150 naptári napon belül
A beszerzés rövid ismertetője:
Figyelem! Ajánlattételi felhívásunk az alaprajzokkal kiegészítésre került, valamint módosult a teljesítési határidő is, kérem ajánlattételük során ezeket vegyék figyelembe!
Tárgy: Az újszegedi Füvészkert és a Domaszéki Állatház vízellátó rendszer fenntartására vonatkozó üzemeltetési engedély megszerzéséhez szükséges dokumentációk összeállítása, a Hatóság által előírt kötelező vizsgálatok elvégzése és benyújtása az illetékes Hatóság részére.
Az említett 2 telephelyen a kutak vízjogi üzemeltetési engedélyei lejártak és szükséges ezek megújítása. A korábbi engedélyekhez készült tervek, mérési jegyzőkönyvek illetve egyéb dokumentumok rendelkezésre állnak.
A nyertes pályázó feladata:
- Talpmélység ellenőrzés
- Egyéb, a kútszerkezetre vonatkozó ellenőrző mérések (így például lyukátmérő, szűrővizsgálat), amennyiben azok hiányosak, vagy a rendszeres üzemi mérések alapján feltétélezhető a kútszerkezet változása (így pl. betétcsövezés, kúthiba, vízkőlerakódás)
- Kapacitásmérés (így pl. három hozamlépcső beállítása, vízhozam mérés, üzemi kútfejnyomás, vagy vízszintmérés, nyugalmi nyomás, illetve vízszintmérés a felszínen és a megnyitott szakasz felett)
- Homokolás vizsgálat hozamlépcsőnként a felszínen, szükség esetén mélységi méréssel homokolás esetén
- Áramlásmérést
- Folyamatos áramlásmérést a megnyitott szakaszokon és a tömszelencéknél
- Folyamatos hőmérséklet-mérést
- Nyomásemelkedés-mérést a felszínen és a megnyitott szakasz felett
- Nyomásgradiens-mérést
- A kifolyó víz hőmérsékletének mérését hozamlépcsőnként
- Mélységi folyamatos hőmérséklet-mérést
- Felszíni és mélységi vízmintavételt, valamint elemzést
- Gázkapacitás mérést és gázmintavétel elemzést
- A mérésekhez szükséges kútszivattyú ki-be szerelése
-
A lejárt vízjogi fennmaradási és üzemelési engedély megszerzéséhez szükséges dokumentációk összeállítása benyújtása az illetékes Környezetvédelmi Felügyelőség részére.
- Vízföldtani napló készítése
- Vízmérő hitelesítési idejének meghosszabbítása
- Minden az engedély megadásához szükséges vizsgálatok elvégzése (gáztartalom ellenőrzés stb.)
- Az árajánlat tartalmazza az összes szükséges Hatósági díj(ak) költségét is.
Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!
Érvényes ajánlatot jelen eljárásra csak azok a Vállalkozók tölthetnek fel, akik a 2023. március 7-én, kedden, 9:00 órakor tartott helyszíni bejáráson részt vettek és ezt aláírásukkal a jelenléti íven igazolták.
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
A nyertes pályázóval szembeni elvárások:
- A rögzített környezetvédelmi tevékenységek precíz és a hatályos jogszabályok szerinti elvégzése.
- Az átvett dokumentumok megőrzése, hiánytalan visszaszolgáltatása.
- A tevékenység során felmerülő vállalati információk bizalmas kezelése.
- A minőségügyi rendszerrel összhangban való együttműködés.
- Vállalkozó köteles a munkavégzés során keletkezett károkat a megrendelő, illetőleg más károsult részére díjmentesen helyreállítani. Amennyiben a helyreállítás nem lehetséges, a károkat meg kell térítenie.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja tételesen (anyagköltség, munkadíj, kiszállási díj stb.) árazott ajánlatát is. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.
Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.
Letölthető állományok:
Mód_Vállalkozói szerződés_vízjogi üzemeltetési eljárás lebonyolítása.docMűszaki leírás 2023. kutak eng..docxFelolvasólap Kutak engedélezése.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxAlaprajzok.zipBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Kozákné Istók Gabriella, Tel.: +36-62/544-447; E-mail: kozakne.istok.gabriella.maria@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kozákné Istók Gabriella, műszaki szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36-62/544-447
email:
kozakne.istok.gabriella.maria@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Geomatrix Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 272 000,-Ft+ÁFA