Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2021  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PM12020
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Klinikai Mentő- Heliport Repülőtér- vezetői feladatok ellátása
2021. december 17.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PM12020

Ajánlattételi határidő: 2021. december 22 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezett szerződéses időszak: 12+12 hó

A beszerzés rövid ismertetője:

Elvégzendő feladatok, körülmények

Vállalkozó feladata: Repülőtér- vezetői feladatok ellátása (a légiközlekedésről szóló „1995. évi XCVII. tv. 22.§, a légiközlekedéssel összefüggő tevékenységről” törvénynek megfelelően)

A teljesítés helye: SZTE ÁOK Klinikai Központ területe, 6725, Szeged Semmelweis u. 6.


A feladatok részletes meghatározása:

Képviselet, kapcsolattartás:

  • Feladatok ellátása a következő szervezetek felé a heliporttal kapcsolatos szakmai kérdésekben: NMHH, ITM, Légügyi Hivatal, Rendvédelmi szervek, Katasztrófavédelem, Magyar Légimentő Nonprofit Kft.

Ügyintézés: ld. csatolt dokumentáció

Dokumentációk karbantartása, aktualizálása: ld. csatolt dokumentáció

Ellenőrzések: ld. csatolt dokumentáció

Oktatások: ld. csatolt dokumentáció

 

Pályázati feltételek

Képzettség (kérjük, hogy a szükséges végzettség igazolását csatolja feltöltött ajánlatához):

  • légiközlekedési műszaki felsőfokú végzettség
  • repülőtéri tűzoltó végzettség
  • drón kezelői végzettség
  • katasztrófavédelmi felsőfokú végzettség
  • légiközlekedés védelmi oktatói jogosultság
  • mentőszakápoló, elsősegély oktatói végzettség

Referencia, gyakorlat:

min 2 év referencia nyilatkozat csatolása az ajánlathoz!

  • heliport engedélyeztetés, üzembentartási gyakorlat
  • légiközlekedési tűzoltás oktatási gyakorlat
  • Sürgősségi betegellátásban szerzett gyakorlat
  • Jogi végzettség, légijogi gyakorlat előny

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.


Tervezett szerződéses időszak: 12+12 hó

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg (1 hónapra):………………………..,- Ft

nettó összeg összesen (12 hónap):………………………..,- Ft

ÁFA 27% (12 hónapra):………………………..…- Ft

Bruttó összeg összesen (12 hónapra):…………………...….,- Ft

A nyertes pályázó havonta 1 számlát nyújthat be, melyet a Műszaki Igazgatóság kijelölt munkatársa igazol le.

A számla fizetési határideje 30 naptári nap

Megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte_ÚJ.docx
Felolvasólap.doc
Heliport kiírás 211215_kieg.docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_Heliport repülőtér-vezető.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartók:

Pap Róbert, Tel.: +36-62/544-472; E-mail: pap.robert@gmf.u-szeged.hu

Lakatos István, Tel.: +36-62/544-491, E-mail: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár (nettó 15 millió Ft) alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető

martonosi.attila@szte.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság, Védelmi Iroda, tel: 06 62 544 472

email: pap.robert@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.

Készítő