Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2021  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PM11975

Pótbejárás időponttal kiegészítve!

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épületében lévő csomagmegőrző rendszer 26 db vezérlő fiókjának fejlesztése, IP alapú érintőfelületes vezérlőkre átalakítás, 7 db monitor telepítése és 646 db megmaradó csomagmegőrző fiók teljes felújítása
2021. december 02.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PM11975

Ajánlattételi határidő: 2021. december 14 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület adástól számított 90 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épületében lévő csomagmegőrző rendszer 26 db vezérlő fiókjának fejlesztése, IP alapú érintőfelületes vezérlőkre átalakítás, 7 db állapotjelző monitor telepítése és 646 db megmaradó csomagmegőrző fiók felújítása.

Teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület adástól számított 90 naptári nap

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE TIK épületében lévő csomagmegőrző szekrények rossz állapota és elavult vezérlése miatt a csomagmegőrző rendszer felújítása.


Bővebb információ a mellékletként csatolt dokumentumokban!

 

Csomagmegőrző rendszer specifikáció:

Az SZTE-TIK nyomógombos kezelőfelületű, LCD modulos kijelzőjű, mikro-vezérléses csomagmegőrző szekrény vezérlőfiókjainak átalakítása érintőképernyős (tabletes) kezelő egységre. A korábbi kezelési, kijelzési funkciók átvételével és a megőrző fiókok azonos kezelésével az alábbiak szerint:

  • 646 db megmaradó csomagmegőrző fiók vezérlése 26 db vezérlő egységgel, a jelenleg üzemben lévő elektromos zárak cseréjével, illetve a motorok szerkezetét működtető relés modulok megtartásával.
  • 12V-os zár motorok működtetése 230 V-os tápfeszültségű vezérlővel, ami a hálózati feszültség kimaradása esetére akkumulátorral van kiegészítve.
  • A vezérlő szoftver felhasználó barát felülettel, közérthetően, és több nyelven üzemeljen (magyar, angol).
  • A vezérlők kezelése kommunikációs modul segítségével történjen, amely tartalmaz egy min. 7”-os érintő-kijelzős tabletet - mint kezelő/kijelző felületet illetve vezérlőt, továbbá egy vonalkód olvasásához szükséges szkennert.
  • A vezérlőfiók cilinderzárral zárható.

A tabletes vezérlő egység a szkenner segítségével különböző vonalkódokat olvas be, az alábbiak szerint:

A vonalkódok kódolása CODE_128 típusú kell, hogy legyen és maximum 15 karakter hosszúságú.

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:

- fokozott balestvédelmi szabályok betartása

- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

- érvényes ajánlatot csak attól a vállalkozótól áll módunkban elfogadni, aki az előzetes helyszíni bejáráson megjelent

- vállaljon minimum 24 hónap teljeskörű garanciát és12 hónap kellékszavatossági időt

- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt


A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6722 Szeged, Ady tér 10.

Időpont: 2021. december 9. (csütörtök), 14:00 óra

Kontaktszemély: Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_TIK csomagmegörző_mód_v3.doc
Csomagmegőrző rendszer specifikáció_v3.docx
Felolvasólap (új) TIK csomagmegőrző rendszer telepítése.doc
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Műszaki leírás SZTE TIK csomagmegőrző rendszer telepítése_mód_v3.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-30/174-6978

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: EMKE Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 851 620,-Ft+ÁFA

Készítő