Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2021  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PM11978
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK 410 ágyas klinika vízköddel oltó rendszerének és a 265 ágyas klinika sprinkler rendszer karbantartása
2021. december 01.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PM11978

Ajánlattételi határidő: 2021. december 08 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A karbantartási tevékenységet a szerződéskötést követően kell megkezdeni, a szerződés 1 évre szól, amely 1+1 évvel meghosszabbítható

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: 410 ágyas klinika vízköddel oltó rendszerének és a 265 ágyas klinika sprinkler rendszer karbantartása

Műszaki tartalom: 2.600 db sprinkler szórófej, 2 db nedves és 1 db száraz riasztószelep, 1 db elektromos szivattyú, 1 db dízel szivattyú, 1 db nyomástartó szivattyú, 1 db légkompresszor,
1 db 160 m3 sprinkler tartály plusz a 410 ágyas klinika felújítása során megépített nagynyomású Danfoss-semco típusú vízköddel oltó rendszer.

Kapcsolattartó:

SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda

Kapcsolattartó: Onozó András 30/600-2478

Az ajánlat tartalmazza:

A vállalásnak megfelelő műszaki tartalmat és az eseti rendelkezésre állás idejét, továbbá az egyösszegű vállalási díjat, ami az előírt időszakonként esedékes ellenőrzésre és karbantartásra vonatkozik, az eseti és rendkívüli eseményt követő kiszállási díjat, valamint az eseti szakszerelői és mérnöki óradíjat.

Feladatok:

  • - a vonatkozó rendeletek és szabványok szerinti szerviz és karbantartási ütemterv kidolgozása
  • - szerződés szerinti időszakonként előre egyeztetett időpontban a rendszer ellenőrzése
  • - a szükséges próbák megtartása
  • - meghibásodás esetén az értesítést követően kiszállás, a hiba feltárása, elhárítása
  • - rendkívüli eseményt követően a rendszer visszaállítása, üzembe helyezése
  • - igény esetén ismételt oktatások megtartása
  • - valamennyi ellenőrzés, karbantartás esetén a tűzjelző hálózat karbantartójával kapcsolattartás

Vállalkozó ellenőrzési feladatai: Negyed/Féléves ellenőrzés:

  • A negyedévenkénti ellenőrzést és teszteket a Vállalkozó gyártói szakvizsgával, és megfelelő szakmai tapasztalattal rendelkező szakemberei végzik az alábbiak szerint.

Karbantartás

 

 

 

Napi, Heti karbantartás

Negyed/Féléves karbantartás

Éves karbantartás

További karbantartás

Tüzet követően

1

Szórófejek

1.1

Vizuális ellenőrzés

X

X

X

 

 

1.2

Csere

 

 

 

 

X

2

Csőhálózat/csőbilincsek

2.1

Vizuális ellenőrzés

X

X

X

 

X

2.2

A felszerelés ellenőrzése

 

 

X

 

X

2.3

Nyomáspróba

 

 

 

X

X

3

Szakaszoló szelepek

3.1

Vizuális ellenőrzés

X

X

X

 

X

3.2

A felszerelés ellenőrzése

 

X

X

 

X

3.3

A működés ellenőrzése

 

X

X

 

X

3.4

Az áramláskapcsoló ellenőrzése

 

x

X

 

X

3.5

A folyamatosan megfigyelt kapcsolók ellenőrzése

 

X

X

 

X

4

Szivattyú- és tartályrendszer

4.1

Vizuális ellenőrzés

X

X

X

 

X

4.2

A szivattyú indításának és leállításának vizsgálata

 

X

X

 

X

4.3

A szivattyú automatikus beindulásának ellenőrzése

 

X

X

 

X

4.4

A víztartály szintszabályozási funkciójának ellenőrzése

 

X

X

 

X

4.5

A szűrő ellenőrzése

 

X

X

 

X

4.6

A tűzérzékelés, a riasztások és a kijelzések ellenőrzése

 

X

X

 

X

4.7

A szivattyúegység tűz-/hibariasztásainak ellenőrzése

 

X

X

 

X












  • A negyed/féléves ellenőrzések végrehajtására, az érvényben lévő jogszabályok, a magyar szabványok előírásait figyelembe véve, ellenőrzési tesztlapot dolgozunk ki, melynek alkalmazásával az ellenőrzés, és annak dokumentálása pontosan és szakszerűen elvégezhető.
  • A tesztlapok a számla mellékletét képezik.
  • A riasztási jelzések vizsgálatát csak a helyi üzemvezetők tájékoztatásával és engedélyével tudja Vállalkozó elvégezni. Az üzemvezetők tájékoztatását és engedélyük beszerzését Megrendelőnek kell biztosítania.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.


A vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Éves karbantartási és ellenőrzési díj:

Nettó ajánlati ár/ év: …………………Ft

Áfa összege (27%)/ év: ……………..Ft

Bruttó ajánlati ár/ év: ……………….Ft

 

Havi karbantartási és ellenőrzési díj (az éves díj tizenketted része):

Havi díj (nettó összeg):........................................... Ft

ÁFA (27%): ............................................................. Ft

Havi díj (bruttó összeg): ........................................ Ft


 

Eseti javítási díj:

Amennyiben Megrendelő írásos kérésére, az időszakos ellenőrzéseken túlmenően ellenőrzésre, vagy munkavégzésre kerül sor, valamint Megrendelő hibájából Vállalkozó nem tudja elvégezni az időszakos ellenőrzést, karbantartást Vállalkozó az alábbi árakat alkalmazza:

Szakszerelői díj: ..................................................... Ft + ÁFA / óra / fő

Mérnöki díj: ........................................................... Ft + ÁFA / óra / fő

Eseti kiszállási díj: .................................................. Ft + ÁFA / alkalom

+ Anyagköltség

Az eseti javítások díjának tartalmaznia kell a munkavégzéskor keletkezett hulladék elszállítását, szemét eltakarítását, a terület durva takarítását a munka végeztével.

Éves oktatások (szükség esetén) megtartásának díja:.................................. Ft + ÁFA / alkalom

Meghibásodás esetén, az értesítést követően 24 órán belül meg kell kezdeni a hiba feltárását és elhárítását.

Rendkívüli eseményt követően 24 órán belül meg kell kezdeni a rendszer visszaállítását és üzembehelyezését.

Az ajánlati árat nettó érték + ÁFA / hónap és nettó érték + ÁFA / év (mindösszesen) formában is kérjük megadni.

Műszaki és szakmai alkalmasság:

A munkavégzéshez tűzvédelmi szakvizsga bizonyítvány szükséges. Kérjük bemutatni a szakember végzettségét és tapasztalatait. Kérjük mellékelni a szakmai önéletrajzát, a végzettséget igazoló bizonyítványok másolatát, valamint a határozat másolati példányát, amely szerint végezheti a tárgyi tevékenységet.

Mellékelje:

  • - szakmai önéletrajzát (amely tükrözi gyakorlati tapasztalatát jelen beszerzési eljárás tárgyára vonatkozóan)
  • - a végzettségét igazoló bizonyítványok másolatát
  • - csatolja azon érvényes határozat másolati példányát, amely szerint végezheti a tárgyi tevékenységet

Szerződés időtartama, teljesítési határidő:

A karbantartási tevékenységet a szerződéskötést követően kell megkezdeni, a szerződés 1 évre szól, amely 1+1 évvel meghosszabbítható.

Fizetési feltételek:

Ajánlatkérő előleget nem fizet. A fizetési határidő a számla kézhezvételétől számított 30 nap, utólagos átutalással.

A pályázó biztosítja, hogy a munkavállalóit munkavédelmi oktatásban részesíti.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Műszaki Specifikáció_410 és 265 sprinkler karbantartás.docx
Vállalkozási Szerződés-tervezet_ 410 vízköd és 265 sprinkler karbantartás.docx
1.sz. mell._Ellenőrzési és karbantartási feladatok 410_265 sprinkler_Mód.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető

martonosi.attila@szte.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat manager SZTE Műszaki Igazgatóság Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734

email: puskas.izabella@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Waterfog Engineering Technologies Mérnökiroda Kft.
Nyertes ajánlati ár: 8 100 000,-Ft+ÁFA

Készítő