2021. október 27.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PM11902
Ajánlattételi határidő: 2021. november 15 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 30 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: SZTE SZAKK Központi Gyógyszertár steril légkezelő rendszer elavult hűtési rendszerének felújítása
Feladat részletezése:
- Az ellátott helyiségek összes légköbméter mennyisége: ̴ 420 m3,
- A légkezelő berendezésből a jelenlegi és évek óta betiltott (R22) hűtőközeg lefejtése,
- a teljes hűtőkör szakszerű visszabontása,
- a lefejtett R22 hűtőközeg elszállíttatása, és megsemmisítése,
- a régi légkezelő berendezés szakszerű elbontása,
- új légkezelő telepítése, elektromos és automatika szereléssel (gyenge/erősáram),
- a régi légkezelő szakszerű elbontása, a hozzá tartozó légcsatornák meghagyásával,
- az épület mögötti részre az újonnan telepített légkezelőnek megfelelő teljesítményű kültéri kondenzációs egység letelepítése, rendszerre kötése a kapcsolódó elektromos megtáplálás kialakításával, a tervezett helyszínen Megrendelő biztosítja a rácsatlakozási pontot,
- a teljes rendszer szabályozásának kiépítése hozzá megfelelő automatikával, a már meglévő automatika rendszerhez történő illesztéssel,
- hűtőkörök adatmódosítása (az NKH rendszerből törlésre kerüljön, hogy a rendszer R22-es hűtőközeggel üzemel) és a szivárgásvizsgálatok elvégzése
- a Nemzeti Klíma Hatóság rendszerében dokumentálni, a rendszer új hűtőközeggel van feltöltve (R410A vagy R32-vel)
-
a rendszernek steril labor légtechnikai rendszernek kell megfelelnie, az MSZ-03-190-87 szabványnak eleget tenni, legalább 10x-es légcserével,
- üzembe helyezés, melyet meg kell előznie a teljes rendszer tisztításának/fertőtlenítésének, mikrobiológiai mintavételezéssel, negatív eredménnyel (amennyiben az eredmény pozitív a kivitelezőnek a tisztítás-fertőtlenítést és a mintavételt meg kell ismételnie saját költségén).
- jegyzőkönyvben dokumentált próbaüzem elvégzése (minimum 48 óra),
- mérés, légtechnikai beszabályozás,
- elvégzett munka dokumentálása.
Munkavégzés helye: SZTE SZAKK Központi Gyógyszertár (6725 Szeged, Szikra u. 8.)
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 30 naptári nap.
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen beárazva hivatalos árajánlatuk pályázati dokumentációhoz való csatolásával. Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Kötelező helyszíni bejárás időpontja: a megjelölt kapcsolattartóval telefonon előre egyeztetett időpont alapján
Helyszín: 6725 Szeged, Szikra u. 8., Központi Gyógyszertár főbejárat
Amennyiben Ajánlatadó a kötelező helyszínbejárás időpontjában nem tud részt venni a bejáráson, a WEBRA eljárás ajánlattételi ideje alatt új időpontot tud kérni az alábbi elérhetőségen.
Név: Onozó András
e-mail: onozo.andras@med.u-szeged.hu
Tel.: 06/30-600-2478
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
- Megrendelő előleget nem fizet.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
- Tételes árajánlat benyújtásának elmulasztása
- Helyszíni bejárás elmulasztása.
Általános követelmények, előírások: ld. csatolt specifikáció
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÉpítési- Kivitelezési szerződés_Gyógyszertár légtechnika.docxFelolvasólap.docMód_Specifikáció_Gyógyszertár steril légekező cseréje.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a építési-kivitelezési szerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető
martonosi.attila@szte.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat manager SZTE Műszaki Igazgatóság Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734
email:
puskas.izabella@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Antarktisz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 19 982 600,-Ft+ÁFA