2021. október 25.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PM11891
Ajánlattételi határidő: 2021. november 02 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 30 munkanap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: SZTE SZAKK Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály részére VRF rendszer kialakítása, 1 db 61 kW-os kültéri egységgel és 15 db beltéri egységgel
Feladat részletezése:
- Csővezeték és osztóidomok kiépítése a mennyezeten, szükséges csőhéjak felhelyezésével, a magasföldszint SBO részlegen.
- Beltéri egységek felszerelése az adott helyiségekben: Ápolói helyiség: 1 db 7 kW fali klíma, Megfigyelő fektető: 2 db 5 kW fali klíma és 1 db 3,5 kW fali klíma, Nővér dolgozó: 1 db 3,5 kW fali klíma, Vizsgáló triage-ok: 2 db 5 kW fali klíma, Megfigyelő fektető: 1 db 3,5 kW fali klíma, Vizsgáló: 1 db 3,5 kW fali klíma, Intenzív megfigyelő: 1 db 3,5 kW fal klíma, Sokkatalanító: 1 db 3,5 kW fali klíma, Vizsgáló triage: 1 db 5 kW fali klíma, Ápolói szoba: 1 db 2 kW fali klíma, Orvosi szoba: 1 db 2 kW fali klíma, Tartózkodó: 1db 3,5 kW fali klíma.
- Beltéri egységek cseppvízhálózatának kiépítése szükséges cseppvízszivattyúval vizesblokkokhoz/közös strangokhoz.
- 61 kW-os kültéri egység kihelyezése és állványon rögzítése, a magasföldszint SBO lapostetőn, amennyiben szükséges daruzási lehetőség biztosítása mellett.
- Elektromos hálózat kiépítése a kül- és beltéri egységeknek SBO információs pult elektromos szekrényében, az ezekhez megfelelő kismegszakítókkal, fi-relével, leválasztóval, MBCU kábelekkel.
- Próbaüzem elvégzése és dokumentálása.
- Érintésvédelmi jegyzőkönyv készítése.
- Elvégzett munka dokumentálása.
- Regisztráció a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság rendszerében.
Munkavégzés helye: SZTE SZAKK 410 ágyas klinika magasföldszint / SBÖO
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 30 munkanap.
- Ajánlattevő az Ajánlatkérő által rendelkezésre bocsátott árazatlan költségvetést töltse ki árajánlat gyanánt.
Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít egy általa megjelölt időpontban. Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelezni köteles a szakmai kapcsolattartónak.
Helyszín: 6725 Szeged, Semmelweis utca 6., Mfszt. Aula
Időpont: 2021. október 27. (szerda) délelőtt 10 óra
Szakmai kapcsolattartó: Onozó András (onozo.andras@med.u-szeged.hu), Tel.: +36 30/600-2478
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
- Megrendelő előleget nem fizet.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
- Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.
Általános követelmények, előírások: ld. csatolt specifikáció
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés_SBO VRF rendszer.xlsatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap_tartalékkerettel.docSpecifikáció_SBO VRF rendszer.docxÉpítési- Kivitelezési szerződés_SBO VRF rendszer.docx1sz. melléklet_alaprajz_sbo_vrf_rendszer_beltéri_egységek.pngBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a építési-kivitelezési szerződés-tervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető
martonosi.attila@szte.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat manager SZTE Műszaki Igazgatóság Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734
email:
puskas.izabella@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Enermen Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 275 550,-Ft+ÁFA