A beszerzés tárgya: „SZTE Mezőgazdasági Kar Kollégiumának 3-4. emeletein a folyosók, az átkötőfolyosók, a lépcsőházfordulók PVC burkolatának cseréje, és a lépcsőházban a lépcsők csúszásgátlójának cseréje”
Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően
Befejezési határidő: A munkaterület átadástól számított 30 munkanap
Felhívjuk a figyelmet, hogy csak ütemezve lehet dolgozni, kollégiummal egyeztetve, mert hallgatók lakják.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Mezőgazdasági Kar Kollégiumának 3-4. emeletein a folyosók, az átkötőfolyosók, a lépcsőházfordulók PVC burkolatának cseréje, és a lépcsőházban a lépcsők csúszásgátlójának cseréje”
Helyszín: 6800 Hódmezővásárhely, Petőfi utca 10-12.
Igény rövid szakmai leírása: kb. 390 m2 PVC burkolat csere
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.
Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosításuk szükséges.
Érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!
Alkalmassági követelmények:
Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:
A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot (pl. szándéknyilatkozat), iskolai végzettséget igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.
Általános előírások:
A vállalkozó a kiadott dokumentációt (terveket, műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.
A munka nem építési engedély köteles.
A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.
A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).
A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.
Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Helyszín: SZTE MGK Kollégium (6800 Hódmezővásárhely, Petőfi utca 10-12.) porta
Időpont: 2020. december 8. (kedd), 9:00 óra
Helyszíni kapcsolattartó: Milihovszki Karolina, Tel: +36-30/174-6979; +36-62/545-625
Kérjük ajánlatukat a mellékelt felolvasólapon szíveskedjenek megadni!
Az átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:
Nettó összeg:………………………..,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
Nettó tartalékkeret (5%):…………………,- Ft
Tartalékkeret ÁFA 27%:……………..………,- Ft
Bruttó tartalékkeret:……………..………,- Ft
Tartalékkerettel növelt bruttó ár:……………..………,- Ft
Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.
Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.
A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
Megrendelő előteljesítést elfogad.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Milihovszki Karolina, Tel.: +36-62/545-625, +36-30/174-6979; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 836 272,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,