2020. november 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM11054
Ajánlattételi határidő: 2020. november 10 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: Vérvételi hely kialakítása az I. sz. Szakorvosi Rendelőintézetben
Teljesítési határidő: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap
Bontási munkálatok:
- a meglévő leselejtezett röntgenberendezés bontása és elszállítása szakszerű megsemmisítésre
- a meglévő falazat bontása a bontásra kijelölt területen
- elektromos szerelvények visszabontása
- víz- szennyvíz szerelvények visszabontása
- a meglévő álmennyezet bontása
- a meglévő légtechnikai rendszer visszabontása
- PVC padlóburkolat bontása
- meglévő padlócsatornák kibontása
- a már nem szükséges radiátorok visszabontása
- a továbbiakban nem szükséges épületgépészeti szerelvények visszabontása
Építési munkálatok
- padlóburkolat helyreállítása, kiegyenlítése, felület előkészítése
- helyiségek kialakítása a csatolt koncepcióterv alapján
- helyiségek falainak kialakítása gipszkarton falazatból
- a helyiségekben antibakteriális PVC burkolat lerakása
- a helyiségek falazatának előkészítése, hidegburkolása és festése mosható festékkel
- helyiségekben a radiátoros fűtés kiépítése, ahol a jelenlegi rendszert nem tudjuk felhasználni
- a meglévő légcserélő rendszert felhasználva új légcsatorna szakaszok kiépítése a helyiségek légcseréjének biztosítása érdekében.
- kazettás álmennyezet kialakítása a mosdók kivételével minden újonnan kialakított helyiségben
- a meglévő tűzjelző rendszer átalakítása
- a régi elektromos szerelvények cseréje (kapcsolók, konnektorok)
- az új kialakítás miatt az összes elektromos kábel, falba süllyesztése (NEM LEHET KÁBELCSATORNA!)
- WIFI hálózat számára 2 db végpont kiépítése a váróteremi részen
- a felszerelésre kerülő armatúrák energiatakarékos LED-es kivitelűek legyenek
- teakonyha:
- kialakítás a mellékelt rajz szerint
- hangszigetelt gipszkarton válaszfalak építése
- 2 db legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
- beépített konyhabútor 2 tálcás mosogatóval, karos csapteleppel, felette beépített szekrénnyel
- 230 V-os elektromos csatlakozások kiépítése 8db (a helyszínen egyeztetve)
- armatúrák cseréje
- 3,5 kW klímaberendezés felszerelése
- recepció:
- átadó ablak kialakítása
- beépített recepciós pult 2 db
- legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
- 6 db internetes végpont (3-3)
- elektromos csatlakozók a recepciós pultokhoz (4-4 db)
- armatúrák cseréje
- az újonnan kialakított csatlakozásokhoz a kábeleket a falba kell süllyeszteni
- Személyzeti WC:
- meglévő ajtó cseréje
- szükséges szaniterek cseréke
- kézfertőtlenítő, szappan és papírtörlő adagolók felszerelése
- karos csaptelep felszerelése
- armatúrák cseréje
- elszívó beépítése
- Beteg WC
- női + mozgáskorlátozott, illetve férfi mosdó kiépítése a rajzon jelölt helyen
- legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése a mosdóknál
- a ffi WC-ben angol WC és pisoir kialakítása
- csempeburkolat képzése teljes belmagasságig
- csúszásmentes padlóburkolat
- elszívó rendszer beépítése
- piperetárgyak felszerelés
- armatúrák felszerelése (mozgásérzékelővel ellátva)
- mobil nővérhívó kiépítése
- Adminisztrációs helyiség:
- kialakítás a rajzon jelölt helyen
- gipszkarton falazat építése
- antibakteriális PVC burkolat
- legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
- a vérvételi helyiség felöli oldalon átadó ablak beépítése (1 m es magasságban)
- 3,5 kW os klímaberendezés felszerelése
- armatúrák cseréje
- sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
- 8 adminisztrátor számára alkalmas munkaasztal kialakítása (négyszögletes)
- az asztal alatt vagy az asztalban elektromos csatlakozások és végpontok kialakítása (12 db számítógépe végpont illetve 24 db 230 V-os csatlakozó)
- Vérvételi helyiség
- kialakítás a rajzon jelölt helyen
- gipszkarton falazat építése
- 1,8m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése
- a nem burkolt falfelületek festése mosható falfestékkel (pl: Medi-Farbe
- antibakteriális PVC burkolat
- legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
- kézmosó kialakítása mögötte csempeburkolattal
- orvosi karos csaptelep és piperetárgyak felszerelése
- 5 kW-os klímaberendezés felszerelése
- sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
- 3 db internetes végpont kiépítése
- 230V-os elektromos csatlakozó kiépítése 10 db
- 1 db számítógépes munkaállomás kialakítása (bútor) (pontos helye később egyeztetve!)
- Vizelet labor:
- kialakítás a rajzon jelölt helyen
- gipszkarton falazat szigeteléssel
- antibakteriális PVC burkolat
- 1,8 m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése
- a maradék felfelület festése mosható fehér falfestékkel (pl: Medi-Farbe)
- átadó ablak beépítése
- legalább 90 cm-es nyílásszélességű ajtó beépítése
- sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
- konyhapult beépítése 2 tálcás mosogatóval, illetve külön kézmosóval munkafelülettel felül beépített szekrényekkel.
- a konyhapult mögött csempeburkolat képzése
- orvosi csaptelepek felszerelése + pipere tárgyak
- armatúrák cseréje
- 2 db internetes végpont
- 230 V-os elektromos csatlakozó kiépítése 8 db
- 1 db 3,5 kW–os klímaberendezés felszerelése.
- Váró:
- kialakítás a rajzon jelölt helyen
- antibakteriális PVC padlóburkolat
- üvegszálas tapéta + mosható fehér falfesték (pl: Medi-Farbe)
- 2 db 5 kW- os klímaberendezés felszerelése
- armatúrák cseréje
- radiátoros fűtés kialakítása amennyiben az eredeti fűtési rendszer nem használható.
- beteghívó rendszer kiépítéséhez szükséges internetes végpont és 230V-os csatlakozó kiépítése (3 db) Pontos helye később egyeztetve.
Átadáshoz szükséges dokumentációk:
Teljes körű D-tervi dokumentáció minden érintett szakágra kiterjedően
a tűzjelző rendszer teljes körű tervdokumentációja, ennek engedélyeztetése a Katasztrófavédelmi hatósággal a kivitelező feladata
Felelős műszaki vezetői nyilatkozat
Megfelelőségi nyilatkozat a beépített anyagokról
Garancia jegyek
ÉV mérési jegyzőkönyvek
Üzembehelyezési jegyzőkönyv a beépített klímaberendezésekről, és ezek regisztrációja a Klímavédelmi Hatóságnál
Kiviteli tervek hiányában a munkafolyamatokról folyamatos egyeztetés szükséges a megrendelő képviselőjével, illetve a Laboratóriumi Medicina Intézet vezetőjével.
A beépített bútorzat mérete, pontos elhelyezése a kötelező helyszínbejárás során pontosításra kerül!
Kérjük a kitöltött és cégszerűen aláírt felolvasólapot csatolják tételes ajánlatukhoz!
Kérjük, hogy ajánlatukhoz a kitöltött és cégszerűen aláírt felolvasólapot is szíveskedjenek feltölteni!
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
Helyszín: Szeged, Tisza Lajos krt. 97., találkozó az I. sz. Rendelőintézet főbejáratánál
Időpont: 2020. november 5. (csütörtök), 9:00 óra
Kontaktszemély: Pál Dávid (Tel/Mobil: +36-30/631-2516)
Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!
Letölthető állományok:
Kivitelezési szerződés-tervezet_Vérvételi hely.docxSpecifikáció_ Vérvételi helyiség kialakítása.docxFelolvasólap_tartalékkerettel.docatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxElbontandó terület_Vérvételi helyiség kialakítása.pdfKialakítási koncepció_Vérvételi helyiség kialakítása.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat koordinátor SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734; +36-62/342-502
email:
puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.