Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM11054
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Vérvételi helyiségek kialakítása az I. számú Rendelőintézetben
2020. november 03.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM11054

Ajánlattételi határidő: 2020. november 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: Vérvételi hely kialakítása az I. sz. Szakorvosi Rendelőintézetben

Teljesítési határidő: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap

Bontási munkálatok:

  • a meglévő leselejtezett röntgenberendezés bontása és elszállítása szakszerű megsemmisítésre
  • a meglévő falazat bontása a bontásra kijelölt területen
  • elektromos szerelvények visszabontása
  • víz- szennyvíz szerelvények visszabontása
  • a meglévő álmennyezet bontása
  • a meglévő légtechnikai rendszer visszabontása
  • PVC padlóburkolat bontása
  • meglévő padlócsatornák kibontása
  • a már nem szükséges radiátorok visszabontása
  • a továbbiakban nem szükséges épületgépészeti szerelvények visszabontása

Építési munkálatok

  • padlóburkolat helyreállítása, kiegyenlítése, felület előkészítése
  • helyiségek kialakítása a csatolt koncepcióterv alapján
  • helyiségek falainak kialakítása gipszkarton falazatból
  • a helyiségekben antibakteriális PVC burkolat lerakása
  • a helyiségek falazatának előkészítése, hidegburkolása és festése mosható festékkel
  • helyiségekben a radiátoros fűtés kiépítése, ahol a jelenlegi rendszert nem tudjuk felhasználni
  • a meglévő légcserélő rendszert felhasználva új légcsatorna szakaszok kiépítése a helyiségek légcseréjének biztosítása érdekében.
  • kazettás álmennyezet kialakítása a mosdók kivételével minden újonnan kialakított helyiségben
  • a meglévő tűzjelző rendszer átalakítása
  • a régi elektromos szerelvények cseréje (kapcsolók, konnektorok)
  • az új kialakítás miatt az összes elektromos kábel, falba süllyesztése (NEM LEHET KÁBELCSATORNA!)
  • WIFI hálózat számára 2 db végpont kiépítése a váróteremi részen
  • a felszerelésre kerülő armatúrák energiatakarékos LED-es kivitelűek legyenek

 

  1. teakonyha:
    • kialakítás a mellékelt rajz szerint
    • hangszigetelt gipszkarton válaszfalak építése
    • 2 db legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
    • beépített konyhabútor 2 tálcás mosogatóval, karos csapteleppel, felette beépített szekrénnyel
    • 230 V-os elektromos csatlakozások kiépítése 8db (a helyszínen egyeztetve)
    • armatúrák cseréje
    • 3,5 kW klímaberendezés felszerelése
  2. recepció:
    • átadó ablak kialakítása
    • beépített recepciós pult 2 db
    • legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
    • 6 db internetes végpont (3-3)
    • elektromos csatlakozók a recepciós pultokhoz (4-4 db)
    • armatúrák cseréje
    • az újonnan kialakított csatlakozásokhoz a kábeleket a falba kell süllyeszteni
  3. Személyzeti WC:
    • meglévő ajtó cseréje
    • szükséges szaniterek cseréke
    • kézfertőtlenítő, szappan és papírtörlő adagolók felszerelése
    • karos csaptelep felszerelése
    • armatúrák cseréje
    • elszívó beépítése
  4. Beteg WC
    • női + mozgáskorlátozott, illetve férfi mosdó kiépítése a rajzon jelölt helyen
    • legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése a mosdóknál
    • a ffi WC-ben angol WC és pisoir kialakítása
    • csempeburkolat képzése teljes belmagasságig
    • csúszásmentes padlóburkolat
    • elszívó rendszer beépítése
    • piperetárgyak felszerelés
    • armatúrák felszerelése (mozgásérzékelővel ellátva)
    • mobil nővérhívó kiépítése
  5. Adminisztrációs helyiség:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat építése
    • antibakteriális PVC burkolat
    • legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
    • a vérvételi helyiség felöli oldalon átadó ablak beépítése (1 m es magasságban)
    • 3,5 kW os klímaberendezés felszerelése
    • armatúrák cseréje
    • sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
    • 8 adminisztrátor számára alkalmas munkaasztal kialakítása (négyszögletes)
    • az asztal alatt vagy az asztalban elektromos csatlakozások és végpontok kialakítása (12 db számítógépe végpont illetve 24 db 230 V-os csatlakozó)
  6. Vérvételi helyiség
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat építése
    • 1,8m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése
    • a nem burkolt falfelületek festése mosható falfestékkel (pl: Medi-Farbe
    • antibakteriális PVC burkolat
    • legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
    • kézmosó kialakítása mögötte csempeburkolattal
    • orvosi karos csaptelep és piperetárgyak felszerelése
    • 5 kW-os klímaberendezés felszerelése
    • sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
    • 3 db internetes végpont kiépítése
    • 230V-os elektromos csatlakozó kiépítése 10 db
    • 1 db számítógépes munkaállomás kialakítása (bútor) (pontos helye később egyeztetve!)
  7. Vizelet labor:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat szigeteléssel
    • antibakteriális PVC burkolat
    • 1,8 m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése
    • a maradék felfelület festése mosható fehér falfestékkel (pl: Medi-Farbe)
    • átadó ablak beépítése
    • legalább 90 cm-es nyílásszélességű ajtó beépítése
    • sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
    • konyhapult beépítése 2 tálcás mosogatóval, illetve külön kézmosóval munkafelülettel felül beépített szekrényekkel.
    • a konyhapult mögött csempeburkolat képzése
    • orvosi csaptelepek felszerelése + pipere tárgyak
    • armatúrák cseréje
    • 2 db internetes végpont
    • 230 V-os elektromos csatlakozó kiépítése 8 db
    • 1 db 3,5 kW–os klímaberendezés felszerelése.
  8. Váró:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • antibakteriális PVC padlóburkolat
    • üvegszálas tapéta + mosható fehér falfesték (pl: Medi-Farbe)
    • 2 db 5 kW- os klímaberendezés felszerelése
    • armatúrák cseréje
    • radiátoros fűtés kialakítása amennyiben az eredeti fűtési rendszer nem használható.
    • beteghívó rendszer kiépítéséhez szükséges internetes végpont és 230V-os csatlakozó kiépítése (3 db) Pontos helye később egyeztetve.

Átadáshoz szükséges dokumentációk:

Teljes körű D-tervi dokumentáció minden érintett szakágra kiterjedően

a tűzjelző rendszer teljes körű tervdokumentációja, ennek engedélyeztetése a Katasztrófavédelmi hatósággal a kivitelező feladata

Felelős műszaki vezetői nyilatkozat

Megfelelőségi nyilatkozat a beépített anyagokról

Garancia jegyek

ÉV mérési jegyzőkönyvek

Üzembehelyezési jegyzőkönyv a beépített klímaberendezésekről, és ezek regisztrációja a Klímavédelmi Hatóságnál

 

Kiviteli tervek hiányában a munkafolyamatokról folyamatos egyeztetés szükséges a megrendelő képviselőjével, illetve a Laboratóriumi Medicina Intézet vezetőjével.

A beépített bútorzat mérete, pontos elhelyezése a kötelező helyszínbejárás során pontosításra kerül!


Kérjük a kitöltött és cégszerűen aláírt felolvasólapot csatolják tételes ajánlatukhoz!

Kérjük, hogy ajánlatukhoz a kitöltött és cégszerűen aláírt felolvasólapot is szíveskedjenek feltölteni!


Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: Szeged, Tisza Lajos krt. 97., találkozó az I. sz. Rendelőintézet főbejáratánál

Időpont: 2020. november 5. (csütörtök), 9:00 óra

Kontaktszemély: Pál Dávid (Tel/Mobil: +36-30/631-2516)

 

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!



Letölthető állományok:
Kivitelezési szerződés-tervezet_Vérvételi hely.docx
Specifikáció_ Vérvételi helyiség kialakítása.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Elbontandó terület_Vérvételi helyiség kialakítása.pdf
Kialakítási koncepció_Vérvételi helyiség kialakítása.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat koordinátor SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/361-8734; +36-62/342-502

email: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.

Készítő