Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10763
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE ISZSZK Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái
2020. június 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10763

Ajánlattételi határidő: 2020. július 02 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A dokumentált munkaterület adástól 365 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A Webra kiírás tartalma változott!

Változtatások -- a műszaki leírásból, a Webra kiírásból és a szerződés tervezetének mellékletéből (műszaki leírás), a következő pontokat töröltem:

Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti és egyéb rendszerek:

  • villamos, víz és hőmennyiségmérők M-Bus –os adatgyűjtése
  • Szerverszobák hűtése, monitorozása
  • Toshiba VRV rendszer kezelése LON busz kapcsolaton keresztül

További változtatásokat nem végeztem!


A beszerzés tárgya: SZTE ISZSZK Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái. Szeged, Dugonics tér 13.


A szerződés időtartama: dokumentált munkaterület adástól 365 nap

 

A beszerzés rövid ismertetése

Az ajánlatadó feladata az SZTE ISZSZK Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkáinak elvégzése a feltárt hibák javítása.


Épületautomatizációs vezérlőrendszerének, műszereinek és szabályzóköri elemeinek, valamint a felügyeleti számítógépeinek időszakos karbantartása, a karbantartás során feltárt hibák javítása. Vállalkozó részéről a karbantartási munkákat évente két alkalommal, az üzemeltetéssel előre egyeztetett időpontban történő kiszállások alkalmával 2×2×3 munkanap alatt, két fő részvételével kell megvalósítani. A Vállalkozó a karbantartási szerződés érvényességi ideje alatt 72 órás rendelkezésre állást vállal a felügyeleti rendszer hibajavításával kapcsolatban, valamint folyamatos távelérést biztosít és segítséget nyújt. Üzemi próbákat a társ vállalkozókkal történt koordináció, előzetes egyeztetés mellett végezhet.


Az ellenőrzés gyakorisága 6 havonta, dokumentálva, és legalább az alábbi részletességgel történjen:

 

1. Terepi készülékek 

  • technológiai rendszer működőképességének szemrevételezéssel történő ellenőrzése
  • mozgató motorok pozícióinak ellenőrzése érzékelők mért értékeinek ellenőrzése.
  • technológiai funkciópróbák elvégzése
  • villamos bekötések ellenőrzése, utánhúzása

2. Szabályozó készülékek

  • a szabályozók ki-és bemeneti működőképességének ellenőrzése
  • paraméterek szükség szerinti beállítása, módosítása
  • idő programok beállítása
  • villamos bekötések ellenőrzése, utánhúzása

3. Épületfelügyeleti számítógép

  • a központi számítógép és monitor ellenőrzése
  • biztonsági mentések elkészítése, programok szakszerű frissítése
  • nyomató funkciópróbái és tisztítása

4. Épületautomatizációs kapcsolószekrények

  • elektromos bekötések ellenőrzése, csatlakozók utánhúzása
  • biztosítékok, relék, kapcsolók, mágneskapcsolók ellenőrzése, tisztítása, szükség szerinti cseréje
  • reteszfeltételek működésének ellenőrzése
  • villamos motorok forgásirányának, áramfelvételének ellenőrzése, mérése


Szakmai műszaki gazdasági alkalmassági feltételek -- melyek igazolását ajánlattevő köteles ajánlatához csatolni:

  • Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a pályázati anyag részeként készítsen és adjon be külön karbantartási folyamatleírást a szükséges karbantartási gyakoriságok megjelölésével.
  • Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000 000 Ft értékben.
  • Egy mérnök munkatárs szakmai önéletrajzát csatolja ajánlatához.
  • Tevékenység elvégzésének jogosultság igazolása.
  • Nyilatkozat arról, hogy a vállalt karbantartás szakszerű, szabványok rendeletek szerinti, ami a kivitelezői garanciális feltételeit kielégíti. Az ajánlatadó vállalja, hogy a karbantartási utasítás, gyártói előírás szerint a garanciális feltételekhez az előírásokhoz, és a biztonságos üzemeltetéshez szükséges üzemeltetési karbantartási feladatokat elvégzi.

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

 

További feltételek:

  • részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be.
  • vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt.
  • fogadja el a 30 napos fizetési határidőt.


Általános elektromos előírások:

  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
  • A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
  • A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
  • A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
  • A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
  • A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat).
  • A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
  • A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon.
  • Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
  • A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.
  • Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

Kiegészítő információk:

Gépészeti helyiségek és berendezések (elhelyezkedésük és funkciójuk szerint):

Pince szint:

 

 

0,4kV-os elosztó helyiség:

1T szekrény:

1db DDC4200 szabályzó

 

 

1db BMD4064 I-O modul

Szürke-víz gépház:

1G szekrény:

1db BMD4032 I-O modul

JATE klub, stúdió helyiség:

2T szekrény:

2db BMD4064 I-O modul

Földszint:

 

 

Porta helyiség:

GLT épületfelügyeleti munkaállomás

 

Tetőtér:

 

 

 

3T szekrény:

2db BMD 4064 I-O modul

 

2G szekrény:

1db DDC4400 szabályzó

 

 

1db BMA4024 I-O modul

 

 

1db BMD4032 I-O modul

 

 

1db SBM51/04 I-O modul

 

4G szekrény:

2db BMA4024 I-O modul

 

 

1db BMD4064 I-O modul

 

4T szekrény:

2db BMD4064 I-O modul

 

3G szekrény:

1db DDC4200 szabályzó

 

 

1db BMA4024 I-O modul

 

 

1db BMD4064 I-O modul

 

Funckciók:

1T

Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő

1G

Vízgépészet

2T

Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő

3T

Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő, Vápafűtés, Füstmentesítő ventilátorok

2G

Légkezelők: AHU1, AHU2, AHU6

4G

Fűtés: Kazánok, Fűtési körök, HMV

4T

Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő

3G

Légkezelők: AHU3, AHU4, AHU5, Hűtés, Lefolyó hűtés


Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti, és egyéb rendszerek:

  • komplett hőellátás vezérlése. Kazánok, kollektor, HMV alrendszerek működtetése Vitotronic, és Vitosolic szabályozókon keresztül. Szivattyúk, váltószelepek igény szerinti működtetése. Időjárásfüggő szekunder szabályozások (szoc. helyiségek, stb.)
  • Dolgozói klub légkezelő komplett vezérlése
  • JATE I. légkezelő komplett vezérlése
  • Rektori légkezelő komplett vezérlése
  • JATE II. légkezelő komplett vezérlése
  • SZTE légkezelő komplett vezérlése
  • Tanácsterem légkezelő komplett vezérlése
  • Hűtési rendszer, folyadékhűtő vezérlése
  • Tűzeseti füstszakasz zsaluk vezérlése, tűzcsappantyúk monitorozása
  • Füstmentesítő ventilátorok vezérlése
  • Főelosztó, és eygéb elosztók hibáinak monitorozása

 

A teljesítés igazolásához a következő dokumentációk szükségesek:

  • Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű).
  • Dokumentumok, hibalisták, esetleges javítási dokumentációk és fényképek megküldése.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetés beárazásával együtt:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…,- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

A szerződés időtartama 1 év! A Vállalkozó 6 havonta 1 db részszámlát állíthat ki az időszakos karbantartások elvégzése után, amit a műszaki teljesítésigazolással nyújthat be.

A számla fizetési határideje 30 naptári nap.


Kapcsolattartó az igénylő részéről:

Kálmánné Mihály Noémi üzemeltetési referens: +36-62/54-4004

 

Műszaki ellenőr:

Hulmann Ferenc: +36-30/174-6978

 

Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés:

Az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. Amennyiben szükséges és indokolt, a műszaki ellenőrrel lehet egyeztetni időpontot.

Hulmann Ferenc: +36-30/174-6978


Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött felolvasólapot pályázatukhoz csatolni. A felolvasólapon új sort ne illesszenek be és ne töröljenek.

Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött átláthatósági nyilatkozatot pályzatukhoz csatolni.

További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.

Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás (Módosított) Rektori épületfelügyeleti rendszer 2020.06.24..docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_Épületfelügyeleti karb SABLON MÓD.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

 

Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: LS Épületautomatika Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 226 000,-Ft+ÁFA

Készítő