2020. június 22.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM10763
Ajánlattételi határidő: 2020. július 02 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A dokumentált munkaterület adástól 365 nap
A beszerzés rövid ismertetője:
A Webra kiírás tartalma változott!
Változtatások -- a műszaki leírásból, a Webra kiírásból és a szerződés tervezetének mellékletéből (műszaki leírás), a következő pontokat töröltem:
Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti és egyéb rendszerek:
- villamos, víz és hőmennyiségmérők M-Bus –os adatgyűjtése
- Szerverszobák hűtése, monitorozása
- Toshiba VRV rendszer kezelése LON busz kapcsolaton keresztül
További változtatásokat nem végeztem!
A beszerzés tárgya: SZTE ISZSZK Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái. Szeged, Dugonics tér 13.
A szerződés időtartama: dokumentált munkaterület adástól 365 nap
A beszerzés rövid ismertetése
Az ajánlatadó feladata az SZTE ISZSZK Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkáinak elvégzése a feltárt hibák javítása.
Épületautomatizációs vezérlőrendszerének, műszereinek és szabályzóköri elemeinek, valamint a felügyeleti számítógépeinek időszakos karbantartása, a karbantartás során feltárt hibák javítása. Vállalkozó részéről a karbantartási munkákat évente két alkalommal, az üzemeltetéssel előre egyeztetett időpontban történő kiszállások alkalmával 2×2×3 munkanap alatt, két fő részvételével kell megvalósítani. A Vállalkozó a karbantartási szerződés érvényességi ideje alatt 72 órás rendelkezésre állást vállal a felügyeleti rendszer hibajavításával kapcsolatban, valamint folyamatos távelérést biztosít és segítséget nyújt. Üzemi próbákat a társ vállalkozókkal történt koordináció, előzetes egyeztetés mellett végezhet.
Az ellenőrzés gyakorisága 6 havonta, dokumentálva, és legalább az alábbi részletességgel történjen:
1. Terepi készülékek
- technológiai rendszer működőképességének szemrevételezéssel történő ellenőrzése
- mozgató motorok pozícióinak ellenőrzése érzékelők mért értékeinek ellenőrzése.
- technológiai funkciópróbák elvégzése
- villamos bekötések ellenőrzése, utánhúzása
2. Szabályozó készülékek
- a szabályozók ki-és bemeneti működőképességének ellenőrzése
- paraméterek szükség szerinti beállítása, módosítása
- idő programok beállítása
- villamos bekötések ellenőrzése, utánhúzása
3. Épületfelügyeleti számítógép
- a központi számítógép és monitor ellenőrzése
- biztonsági mentések elkészítése, programok szakszerű frissítése
- nyomató funkciópróbái és tisztítása
4. Épületautomatizációs kapcsolószekrények
- elektromos bekötések ellenőrzése, csatlakozók utánhúzása
- biztosítékok, relék, kapcsolók, mágneskapcsolók ellenőrzése, tisztítása, szükség szerinti cseréje
- reteszfeltételek működésének ellenőrzése
- villamos motorok forgásirányának, áramfelvételének ellenőrzése, mérése
Szakmai műszaki gazdasági alkalmassági feltételek -- melyek igazolását ajánlattevő köteles ajánlatához csatolni:
- Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a pályázati anyag részeként készítsen és adjon be külön karbantartási folyamatleírást a szükséges karbantartási gyakoriságok megjelölésével.
- Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000 000 Ft értékben.
- Egy mérnök munkatárs szakmai önéletrajzát csatolja ajánlatához.
- Tevékenység elvégzésének jogosultság igazolása.
- Nyilatkozat arról, hogy a vállalt karbantartás szakszerű, szabványok rendeletek szerinti, ami a kivitelezői garanciális feltételeit kielégíti. Az ajánlatadó vállalja, hogy a karbantartási utasítás, gyártói előírás szerint a garanciális feltételekhez az előírásokhoz, és a biztonságos üzemeltetéshez szükséges üzemeltetési karbantartási feladatokat elvégzi.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További feltételek:
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be.
- vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt.
- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt.
Általános elektromos előírások:
- Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
- A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
- A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
- A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
- A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
- A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat).
- A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
- A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon.
- Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
- A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.
- Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
Kiegészítő információk:
Gépészeti helyiségek és berendezések (elhelyezkedésük és funkciójuk szerint):
|
Pince szint:
|
|
|
0,4kV-os elosztó helyiség:
|
1T szekrény:
|
1db DDC4200 szabályzó
|
|
|
1db BMD4064 I-O modul
|
Szürke-víz gépház:
|
1G szekrény:
|
1db BMD4032 I-O modul
|
JATE klub, stúdió helyiség:
|
2T szekrény:
|
2db BMD4064 I-O modul
|
Földszint:
|
|
|
Porta helyiség:
|
GLT épületfelügyeleti munkaállomás
|
|
Tetőtér:
|
|
|
|
3T szekrény:
|
2db BMD 4064 I-O modul
|
|
2G szekrény:
|
1db DDC4400 szabályzó
|
|
|
1db BMA4024 I-O modul
|
|
|
1db BMD4032 I-O modul
|
|
|
1db SBM51/04 I-O modul
|
|
4G szekrény:
|
2db BMA4024 I-O modul
|
|
|
1db BMD4064 I-O modul
|
|
4T szekrény:
|
2db BMD4064 I-O modul
|
|
3G szekrény:
|
1db DDC4200 szabályzó
|
|
|
1db BMA4024 I-O modul
|
|
|
1db BMD4064 I-O modul
|
Funckciók:
1T
|
Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő
|
1G
|
Vízgépészet
|
2T
|
Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő
|
3T
|
Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő, Vápafűtés, Füstmentesítő ventilátorok
|
2G
|
Légkezelők: AHU1, AHU2, AHU6
|
4G
|
Fűtés: Kazánok, Fűtési körök, HMV
|
4T
|
Tűz és füstmentesítő rendszer: Füstmentesítő
|
3G
|
Légkezelők: AHU3, AHU4, AHU5, Hűtés, Lefolyó hűtés
|
Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti, és egyéb rendszerek:
- komplett hőellátás vezérlése. Kazánok, kollektor, HMV alrendszerek működtetése Vitotronic, és Vitosolic szabályozókon keresztül. Szivattyúk, váltószelepek igény szerinti működtetése. Időjárásfüggő szekunder szabályozások (szoc. helyiségek, stb.)
- Dolgozói klub légkezelő komplett vezérlése
- JATE I. légkezelő komplett vezérlése
- Rektori légkezelő komplett vezérlése
- JATE II. légkezelő komplett vezérlése
- SZTE légkezelő komplett vezérlése
- Tanácsterem légkezelő komplett vezérlése
- Hűtési rendszer, folyadékhűtő vezérlése
- Tűzeseti füstszakasz zsaluk vezérlése, tűzcsappantyúk monitorozása
- Füstmentesítő ventilátorok vezérlése
- Főelosztó, és eygéb elosztók hibáinak monitorozása
A teljesítés igazolásához a következő dokumentációk szükségesek:
- Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű).
- Dokumentumok, hibalisták, esetleges javítási dokumentációk és fényképek megküldése.
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetés beárazásával együtt:
nettó összeg:………………………..,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…,- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A szerződés időtartama 1 év! A Vállalkozó 6 havonta 1 db részszámlát állíthat ki az időszakos karbantartások elvégzése után, amit a műszaki teljesítésigazolással nyújthat be.
A számla fizetési határideje 30 naptári nap.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Kálmánné Mihály Noémi üzemeltetési referens: +36-62/54-4004
Műszaki ellenőr:
Hulmann Ferenc: +36-30/174-6978
Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés:
Az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. Amennyiben szükséges és indokolt, a műszaki ellenőrrel lehet egyeztetni időpontot.
Hulmann Ferenc: +36-30/174-6978
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött felolvasólapot pályázatukhoz csatolni. A felolvasólapon új sort ne illesszenek be és ne töröljenek.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött átláthatósági nyilatkozatot pályzatukhoz csatolni.
További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.
Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docxFelolvasólap.docMűszaki leírás (Módosított) Rektori épületfelügyeleti rendszer 2020.06.24..docxVállalkozói szerződés-tervezet_Épületfelügyeleti karb SABLON MÓD.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: LS Épületautomatika Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 226 000,-Ft+ÁFA