2020. május 19.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM10688
Ajánlattételi határidő: 2020. június 03 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadást követő 40 naptári napon belül (a magyarországi COVID-19 járványhelyzet alakulásától függően)
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: SZTE SZAKK Onkoterápiás Klinika (Szeged, Korányi fasor 12, 6720) szennyvíz gerincvezetékének cseréje
A fent nevezet klinika meglévő Tisza part felőli csatorna állapota az elmúlt évek alatt teljesen használhatatlanná vált a betonelemekből épített csatornában több szakaszon benőttek a fáknak a gyökerei melyet már nem lehetett kitakarítani, ill. több helyen maga a beton nem bírta a terhelést s beomlott így elzárta a szennyvíz útját.
A feladat a meglévő nyomvonal felbontása és új csatorna szakasz építése DN300 mm átmérővel.
Feladat rövid leírása:
- Munkaterület lezárása kordonnal.
- Meglévő burkolatok bontása.
- A csatorna nyomvonalára ültetett fák szakszerű kivágása, tuskók kiszedése.
- Kitermelt föld, törmelék elszállítása.
- Munkaárok dúcolása.
- Körülbelül 70 m csatornaszakasz kiépítése.
- Meglévő befogadó aknára való rákötés a szabvány szerinti lejtés kiépítése a csatorna teljes szakaszán.
- Iránytörés miatt aknák beépítése.
- Visszacsapó szelep beépítése.
- A csatorna nyomvonal alatti rétegrend: 20 cm kulékavics, 5 cm sóderágy.
- A csatorna teljes nyomvonalán talajcsere szükséges /bányahomok/.
- A felbontott burkolatok helyre állítása, betonozása.
- A terület teljes takarítása szükséges a munkavégzés befejezésekor.
Teljesítési határidő: Munkaterület dokumentált átadásától számított 40 naptári nap.
Ajánlatkérő csak munkanemenkénti tételes árajánlatot fogad be.
Az ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részévétel.
Helyszíni bejárás időpontja: 2020.05.25. (hétfő) 10 óra
Helyszín: Szeged, Korányi fasor 12, 6720
Helyszíni bejárás kapcsolattartója:
Pál Dávid
E-mail: pal.david@med.u-szeged.hu
Tel.: 06/30-631-2516
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
- Megrendelő előleget nem fizet.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
- Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása.
- Helyszínbejárás elmulasztása.
Általános követelmények, előírások:
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. kivitelezőnek folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről, és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelő hulladékkezelést kell alkalmazni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is. A hulladékszállítás során a vonulási útvonalat az esetleges a hulladékszállításból adódó szennyeződéstől mentesíteni köteles a kivitelező.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat-, díjakat). Kiemelt figyelemmel a munka megvalósítása során a gépészeti, hálózati rendszerek kiépítésénél a már meglévő rendszerhez való csatlakozásra, tekintettel arra, hogy a csatlakozás számos esetben nem közvetlen a kivitelezés helyszínén adott, az elosztószekrény, bekötési pont attól távolabb esik. A gépészeti, hálózati rendszerek kiépítésénél a kivitelező köteles a meglévő rendszerhez legközelebb álló technológiát alkalmazni attól eltérni csak a megrendelő külön kérésére vagy technológiai összeférhetetlenség okán lehet, továbbá ha a rendszer kiépítésére van a megrendelőnek szerződött partnere, azzal szorosan együttműködve kell végezni a kivitelezést.
Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.
Az esetlegesen a kivitelezés helyszínén maradó berendezési tárgyak bevédéséről a kivitelezőnek kell gondoskodnia! A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A szakági (építészet, gépészet, elektromos (erős és gyengeáram)) szereléseket a jelenleg érvényben lévő jogszabályi előírások, szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő „D” tervi komplett, üzembe-helyezett rendszer átadásról és dokumentáltságáról a szakági felelős műszaki vezető gondoskodjon, írásosan nyilatkozzon!
A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk a kivitelezőt terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat kivitelezőnek az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani.
Amennyiben a munkára benyújtott árajánlat nem tartalmazza a fentiekben tárgyalt költségeket azok a megrendelő terhére el nem számolhatók, minden esetben a kivitelezőt terhelik.
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött felolvasólapot pályázatukhoz csatolni. A felolvasólapon új sort ne illesszenek be és ne töröljenek.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött átláthatási nyilatkozatot pályzatukhoz csatolni. A kipontozott részen ne felejtsék el megadni a "PM" karakterekkel kezdődő Webra eljárási számot.
A munkanemenként bontott, tételes árajánlatot ne felejtesék el a felolvasólaphoz csatolni.
További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.
Letölthető állományok:
1.sz. melléklet_Alaprajz_Onkoterápiás klinika csatorna.pdfatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap_Onkoterápiás klinika csatorna.docVállalkozói-szerződés tervezet_Onkoterápiás klinika csatorna.docMűszaki leírás_Onkoterápiás klinika csatorna.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, Folyamat koordinátor Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: 62/342-502 Mobil.: 30/361-8734
email:
puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Berill Invest Kft.
Nyertes ajánlati ár: 16 750 914,-Ft+ÁFA