Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10657
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: JGYPK és Sportcentrum épületei valamint a Biológiai Intézet és bérleményei /SOLVO/ villamos tűzvédelmi (EBF) és villámvédelmi (VV) felülvizsgálata
2020. május 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10657

Ajánlattételi határidő: 2020. május 18 13:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület dokumentált átadásától számított 60 nap

A beszerzés rövid ismertetője: A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK és Sportcentrum épületei valamint a Biológiai Intézet és bérleményei /SOLVO/ villamos tűzvédelmi (EBF) és villámvédelmi (VV) felülvizsgálata és jegyzőkönyv készítése

Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület dokumentált adástól 60 nap

A felülvizsgálatok az alábbi 2 helyszínen történnek:
6720 Szeged Hattyas sor 10.
6726 Szeged Fő fasor 52.

Rövid ismertető: SZTE JGYPK és Sportcentrum épületei (1.sz.melléklet) valamint a Biológiai Intézet és bérleményei /SOLVO/ villamos tűzvédelmi (EBF) és villámvédelmi (VV) felülvizsgálata valamint jegyzőkönyv készítése kötelezően előírt 54/2014 (XII.5) BM rendelet és 40/2017.(XII.4.) NGM rendelet figyelembe vételével 3db érvényes, eredeti jegyzőkönyv átadásával, valamint elektronikus formában.

Az épületek körüli meglévő térvilágítási villamos berendezések felülvizsgálata is része a pályázatnak!

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
  • A felülvizsgálatot érvényben lévő rendeletek, szabványok és jogszabályok valamint az ide vonatkozó Tvmi ajánlásoknak megfelelően kell elvégezni a létesítéskor érvényben lévő szabványok és rendeletek figyelembe vételével!
  • Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tartalma szerinti érintésvédelmi-tűzvédelmi és villámvédelmi felülvizsgálat szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2018 és 2019 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke nettó 500.000.-Ft. – kérjük ennek igazolását csatolja ajánlatához!
  • Az ajánlattevőnek igazolnia kell a megfelelő felülvizsgálatot végző személy szakképesítését és munkaviszonyának igazolását, valamint a felülvizsgálathoz használt műszer érvényes hitelesítését. kérjük ennek igazolását csatolja ajánlatához!
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az élet-tűz és balesetveszélyes, azonnal javítandó hibák kijavításának költségeit. A jegyzőkönyv kizárólag „legközelebbi karbantartás” (1év) ill. „felújítás alkalmával” javítandó hibákat tartalmazhat!
  • A felülvizsgálat során feltárt hibákat egyértelműen, fényképpel igazoltan dokumentálni kell, melyet megrendelőnek két példányban és elektronikus formátumban át kell adnia!
  • A felülvizsgálati jegyzőkönyvekből 3db eredeti példány kerül átadásra, valamint elektronikus formában CD-n!
  • A felülvizsgálatot a Megrendelővel történt előzetesen egyeztetett időpontban lehet megkezdeni!
  • A felülvizsgálat megkezdése előtt ütemterv készítése kötelező, melyet az üzemeltetőnek jóvá kell hagynia
  • A felülvizsgálati dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni!
  • A pályázónak tisztában kell lennie a felülvizsgálat során egyedi mérés és felülvizsgálati technológiák használatával (pl. műtők) és annak következményeivel.
  • A helyszínen azonnal nem elhárítható élet-tűz és balesetveszélyes hibák esetén a megrendelő és az épület üzemeltetőjét haladéktalan történő értesítése a károk minimalizálása érdekében.

Az ajánlatnak illetve az ajánlati árnak tartalmaznia kell:
  • A felülvizsgálati jegyzőkönyvek 3 db eredeti példány átadását, valamint elektronikus formában CD-n való rögzítését és átadását.
  • A jogszabályokban előírt 3 ill. 6 éves érvényesség betartását, melyet a jegyzőkönyvben szerepeltetni kell.
  • Az élet-tűz és balesetveszélyes hibák javítását.
  • Felülvizsgálati ütemterv elkészítését, amit az épület üzemeltetőnek jóvá kell hagyni.
  • A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát.

További feltételek:
  • részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
  • vállaljon minimum 36 hónap jótállási időt
  • fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Kizárólag „MEGFELELŐ” minősítéssel rendelkező jegyzőkönyv adható le!

Általános elektromos előírások:
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
  • A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
  • A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
  • A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
  • A Vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
  • A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat).
  • A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg.
  • A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
  • A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.
  • Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
  • A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
  • Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
  • Dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

A Vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.

Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés: az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. Amennyiben szeretnének részt venni helyszíni bejáráson, a szakmai kapcsolattartóval egyeztethetnek időpontot.

Szakmai kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc műszaki ellenőr
Mobil: +36-30/174-6978

Ne felejtsék el ajánlatukhoz, többek között, mellékelni:
  • a kitöltött, aláírt és lepecsételt átláthatósági nyilatkozatot (Kérem, a "PM" karakterekkel kezdődő Webra eljárási számot ne felejtsék el beírni a kipontozott részre);
  • a kitöltött, aláírt és lepecsételt felolvasólapot (Kérem, sorokat ne töröljenek és ne illesszenek be a felolvasólapon!).

Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

További fontos információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.



Letölthető állományok:
2.sz. melléklet_alaprajz_JGYPK és Sportcentrum épületei.pdf
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap_JGYPK, Sportközpont és Biológiai Intézet EBF és VV felülvizsgálata.doc
Műszaki leírás_szerk..doc
Vállalkozói szerződés-tervezet és 1. sz. melléklet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Villszer 2008 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 528 060,-Ft+ÁFA

Készítő