Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10372
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE tűzjelző és CO rendszereinek üzemeltetése, karbantartása, javítása és felülvizsgálata
2020. január 03.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10372

Ajánlattételi határidő: 2020. január 08 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól 1+1 év

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben található tűzjelző és CO érzékelő rendszereinek időszakos felülvizsgálata, üzemeltetése, karbantartása és javítása az 54/2014. (XII. 5.) BM rendeletben előírt rendszereséggel.


Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól 1+1 év

 

Beszerzés tárgyának pontos leírása:

A mindenkori érvényben lévő OTSZ előírása szerint. Az ajánlatadó feladata, kötelessége, és felelőssége a rendeletben előírt gyakoriság szerinti üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő ellenőrzések, felülvizsgálatok, javítások elvégzése. Pályázó által megadott ellenőrzési ütemterv szerinti rendszeradatbázis lista megléte.

Mennyiségi adatok:

  • Tűzjelző központ: 70 darab
  • CO érzékelő rendszer 2 épület
  • Érzékelő darabszám kb.11600 darab

A szerződés keretében a munka mennyisége változhat a szerződés mellékletében szereplő mennyiséghez képest + / − 5% - ban! Kérjük a vállalási árat ennek megfelelően meghatározni.


Ajánlattévő kötelezettsége:

Karbantartási ütemtervet a megrendelő részére elkészíteni, és jóváhagyatni, a szerződéskötéstől számított 1 hónapon belül. Az első felülvizsgálatot követően 30 napon belül az Egyetemen található tűzjelző rendszerekről, érzékelők számáról excel táblát kell készíteni, melyet elektronikus formába a SZTE Védelmi iroda rendelkezésére kell bocsájtani.


A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:

- A Vállalkozó a feladatokat az érvényben lévő rendeletek, szabványok és jogszabályok valamint az ide vonatkozó 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet előírásainak megfelelően kell elvégezni!

- Az ajánlattevőnek igazolnia kell a kivitelezésben résztvevőknek a 45/2011 számú BM Rendelet alapján 8. számú Tűzvédelmi Szakvizsga meglétét és élő munkaviszonyát valamint állítson ki rendelkezésre állási nyilatkozatot is, mely dokumentumokat csatolja ajánlatához!

- A felülvizsgálatot a szerződés aláírása után azonnal meg lehet kezdeni!

- A felülvizsgálat megkezdése előtt ütemterv készítése kötelező, melyet a Megrendelőnek jóvá kell hagynia

- A felülvizsgálati dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni!


Az ajánlatnak illetve az ajánlati árnak tartalmaznia kell:

- A felülvizsgálati és karbantartási jegyzőkönyv 3db eredeti példány átadását, valamint elektronikus formában CD-n való rögzítését és átadását!

- befejezési határidő szigorú betartását

- szombat és vasárnapi munkavégzés lehetőségét

- por elleni fokozott védelem biztosítását

- ütemterv készítését

- Az ajánlatadó ajánlati árának tartalmaznia kell a karbantartás, felülvizsgálat, ellenőrzés rezsi anyag költségeit, valamint az Üzemeltetési napló költségét is.

- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát!

- Optikai érzékelők költségeit az ajánlatadó által beárazott áron lehet elszámolni.

- Egyéb érzékelők, és alkatrész beszerzésére az ajánlatadónak ajánlatot kell tennie. Az Egyetem saját hatáskörben dönt az anyag beépítéséről.

- Az Egyetem fenntartja a jogot, hogy a villamos anyagot saját hatáskörben szerezze be.

- Az ajánlatadó karbantartási díjának az érzékelők, és egyéb alkatrészek cseréinek, valamint az egyéb javításoknak a munkadíját is tartalmaznia kell.

- Meghibásodott alkatrész elszámolás feltétele tűzjelző hiba report nyomtatása.(Ahol lehetőség van rá!)

 

- A felülvizsgálatokat a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvben előírt üzemeltetési naplóba rögzíti az irányelvben előírt formátummal és adattartalommal. Az üzemeltetési naplók a létesítményekben kerülnek elhelyezésre.


További ajánlati feltételek illetve az ajánlathoz csatolandó elvárt dokumentációk:

- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

- vállaljon minimum 24 hónap jótállási idő

- fogadja el a 30 napos fizetési határidő

- Ajánlatadó rendelkezzen Szegeden 1 éven túli bejelentett telephellyel.

- Ajánlatadó rendelkezzen költségvetési, és/vagy állami tulajdonú szervnél minimum 2 év pozitív megítélésű referenciával jelen beszerzés tárgyában és volumenében. (Kérjük ezt becsatolni az ajánlat mellékleteként!).

- Ajánlatadó rendelkezzen a 24 órás rendelkezésre állás biztosításához megfelelő számú (írásban alátámasztva minimum 3 fő) szakemberrel. (Kérünk erről rendelkezésre állási nyilatkozatot becsatolni az ajánlat mellékleteként!)

- Ajánlatadó rendelkezzen jelen beszerzés tárgyára vonatkozó szakmai felelősség biztosítással (Kérjük ezt becsatolni az ajánlat mellékleteként!).

- Az ajánlatadás feltétele továbbá, hogy az Ajánlatadó rendelkezzen a szükséges műszaki feltételekkel és azt igény esetén mutassa is be (szoftverek, műszerek, karbantartási eszközök, tartalék anyagok, szerszámok stb.)

 

Az ajánlatadó feladatai

  • Kötelező karbantartások és felülvizsgálatok elvégzése (OTSZ és egyéb műszaki ajánlások (TVMI) és szabványok szerint meghatározott gyakorisággal, és szakmai tartalommal),
  • Karbantartással és felülvizsgálattal kapcsolatos dokumentációs feladatok ellátása,
  • Tűzriadó gyakorlatok során a helyszíni rendelkezésre állás (évi 1 alkalom/ épület),
  • A szerződés keretében a munka mennyisége változhat a szerződés mellékletében szereplő mennyiséghez képest + / − 5% - ban.
  • A nyertes ajánlatadónak kötelessége karbantartási ütemtervet a megrendelő részére elkészíteni, és jóváhagyatni, a szerződéskötéstől számított 1 hónapon belül.
  • Az ajánlatadó feladata, és kötelessége a rendszerek üzemeltetése során tapasztalt, rendellenességek azonnali jelzése a megrendelő felé (műszaki, esztétikai, ergonómiai eltérés)
  • A tűzjelző rendszert kezelő személyzet oktatása (évente, és a kezelő személyzet változása esetén) előre egyeztetve a Védelmi Irodával
  • A tűzjelző rendszerek nyilvántartásának, adatbázisainak vezetése a jogszabályok szerint
  • A címzett tűzjelző központjában a változásokat (elnevezés, funkcióváltás, szobaszám stb.) rögzíti
  • Az ajánlatadónak minden nap 0-24 óráig rendelkezésre kell állnia és a hiba javítását a bejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül meg kell kezdenie,
  • Azonnali beavatkozást igénylő esetben (vezérlési hiba, nem nyugtázható riasztás) 1 órán belül,
  • Egyéb esetekben 24 órán belül- hétvégén és ünnepnapokon is,
  • Téves riasztás esetén rendkívüli felülvizsgálat elvégzése,
  • Az új még garanciális időszakban lévő rendszerek esetén az ajánlatadónak jeleznie kell a garanciális hibákat,
  • Ajánlatadó feladata az OTSZ 255§ szerinti első rendkívüli felülvizsgálat elvégzése, függetlenül attól, hogy történt e karbantartó váltás. A vállalási árnak tartalmaznia kell az első karbantartás költségét is.


Általános elektromos előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A Vállalkozók az átadott műszaki leírás és a kiíráshoz csatolt Vállalkozói szerződés-tervezetben foglaltak alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges.

Bármilyen előforduló kárt a vállalkozónak azonnal helyre kell állítania! A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

-Dokumentumok, dokumentációk és fényképek megküldése

-Elvégzett javításokról kivitelezői nyilatkozat


FONTOS!

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó évente 11db rész számlát és 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 


Szakmai kérdésekkel kapcsolatban a következő elérhetőségeken lehet érdeklődni:

Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36/30-174-6978

Pap Róbert irodavezető, Telefon: +36 62/544- 472

FONTOS!

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói keretszerződés, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

A kiírással kapcsolatos további információk a feltöltött dokumentumokban találhatók!



Letölthető állományok:
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás_felülvizsgált_végleges.doc
Vállalkozói szerződés tervezet_felülvizsgált.doc
Átláthatósági nyilatkozat.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.

 

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói keretszerződés, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Ingostop Kft.
Nyertes ajánlati ár: 24 384 000,-Ft+ÁFA

Készítő