A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben található tűzjelző és CO érzékelő rendszereinek időszakos felülvizsgálata, üzemeltetése, karbantartása és javítása az 54/2014. (XII. 5.) BM rendeletben előírt rendszereséggel.
Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól 1+1 év
Beszerzés tárgyának pontos leírása:
A mindenkori érvényben lévő OTSZ előírása szerint. Az ajánlatadó feladata, kötelessége, és felelőssége a rendeletben előírt gyakoriság szerinti üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő ellenőrzések, felülvizsgálatok, javítások elvégzése. Pályázó által megadott ellenőrzési ütemterv szerinti rendszeradatbázis lista megléte.
Mennyiségi adatok:
A szerződés keretében a munka mennyisége változhat a szerződés mellékletében szereplő mennyiséghez képest + / − 5% - ban! Kérjük a vállalási árat ennek megfelelően meghatározni.
Ajánlattévő kötelezettsége:
Karbantartási ütemtervet a megrendelő részére elkészíteni, és jóváhagyatni, a szerződéskötéstől számított 1 hónapon belül. Az első felülvizsgálatot követően 30 napon belül az Egyetemen található tűzjelző rendszerekről, érzékelők számáról excel táblát kell készíteni, melyet elektronikus formába a SZTE Védelmi iroda rendelkezésére kell bocsájtani.
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
- A Vállalkozó a feladatokat az érvényben lévő rendeletek, szabványok és jogszabályok valamint az ide vonatkozó 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet előírásainak megfelelően kell elvégezni!
- Az ajánlattevőnek igazolnia kell a kivitelezésben résztvevőknek a 45/2011 számú BM Rendelet alapján 8. számú Tűzvédelmi Szakvizsga meglétét és élő munkaviszonyát valamint állítson ki rendelkezésre állási nyilatkozatot is, mely dokumentumokat csatolja ajánlatához!
- A felülvizsgálatot a szerződés aláírása után azonnal meg lehet kezdeni!
- A felülvizsgálat megkezdése előtt ütemterv készítése kötelező, melyet a Megrendelőnek jóvá kell hagynia
- A felülvizsgálati dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni!
Az ajánlatnak illetve az ajánlati árnak tartalmaznia kell:
- A felülvizsgálati és karbantartási jegyzőkönyv 3db eredeti példány átadását, valamint elektronikus formában CD-n való rögzítését és átadását!
- befejezési határidő szigorú betartását
- szombat és vasárnapi munkavégzés lehetőségét
- por elleni fokozott védelem biztosítását
- ütemterv készítését
- Az ajánlatadó ajánlati árának tartalmaznia kell a karbantartás, felülvizsgálat, ellenőrzés rezsi anyag költségeit, valamint az Üzemeltetési napló költségét is.
- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát!
- Optikai érzékelők költségeit az ajánlatadó által beárazott áron lehet elszámolni.
- Egyéb érzékelők, és alkatrész beszerzésére az ajánlatadónak ajánlatot kell tennie. Az Egyetem saját hatáskörben dönt az anyag beépítéséről.
- Az Egyetem fenntartja a jogot, hogy a villamos anyagot saját hatáskörben szerezze be.
- Az ajánlatadó karbantartási díjának az érzékelők, és egyéb alkatrészek cseréinek, valamint az egyéb javításoknak a munkadíját is tartalmaznia kell.
- Meghibásodott alkatrész elszámolás feltétele tűzjelző hiba report nyomtatása.(Ahol lehetőség van rá!)
- A felülvizsgálatokat a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvben előírt üzemeltetési naplóba rögzíti az irányelvben előírt formátummal és adattartalommal. Az üzemeltetési naplók a létesítményekben kerülnek elhelyezésre.
További ajánlati feltételek illetve az ajánlathoz csatolandó elvárt dokumentációk:
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
- vállaljon minimum 24 hónap jótállási idő
- fogadja el a 30 napos fizetési határidő
- Ajánlatadó rendelkezzen Szegeden 1 éven túli bejelentett telephellyel.
- Ajánlatadó rendelkezzen költségvetési, és/vagy állami tulajdonú szervnél minimum 2 év pozitív megítélésű referenciával jelen beszerzés tárgyában és volumenében. (Kérjük ezt becsatolni az ajánlat mellékleteként!).
- Ajánlatadó rendelkezzen a 24 órás rendelkezésre állás biztosításához megfelelő számú (írásban alátámasztva minimum 3 fő) szakemberrel. (Kérünk erről rendelkezésre állási nyilatkozatot becsatolni az ajánlat mellékleteként!)
- Ajánlatadó rendelkezzen jelen beszerzés tárgyára vonatkozó szakmai felelősség biztosítással (Kérjük ezt becsatolni az ajánlat mellékleteként!).
- Az ajánlatadás feltétele továbbá, hogy az Ajánlatadó rendelkezzen a szükséges műszaki feltételekkel és azt igény esetén mutassa is be (szoftverek, műszerek, karbantartási eszközök, tartalék anyagok, szerszámok stb.)
Az ajánlatadó feladatai
Általános elektromos előírások:
Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
A Vállalkozók az átadott műszaki leírás és a kiíráshoz csatolt Vállalkozói szerződés-tervezetben foglaltak alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is, ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges.
Bármilyen előforduló kárt a vállalkozónak azonnal helyre kell állítania! A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.
Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
-Dokumentumok, dokumentációk és fényképek megküldése
-Elvégzett javításokról kivitelezői nyilatkozat
FONTOS!
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Vállalkozó évente 11db rész számlát és 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
Szakmai kérdésekkel kapcsolatban a következő elérhetőségeken lehet érdeklődni:
Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36/30-174-6978
Pap Róbert irodavezető, Telefon: +36 62/544- 472
FONTOS!
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói keretszerződés, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
A kiírással kapcsolatos további információk a feltöltött dokumentumokban találhatók!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói keretszerződés, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
Nyertes ajánlattevő: Ingostop Kft.
Nyertes ajánlati ár: 24 384 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,