2019. július 11.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/PM10016
Ajánlattételi határidő: 2019. július 17 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 40 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya:
Az SZTE SZAKK Ápolásvezetési Szakdolgozói Oktatási Igazgatás részére tankórtermi költözéseit megelőző tisztasági festés és egyszeri épületkarbantartás
A beszerzés rövid ismertetése:
Feladat a mellékelt helyiséglista (méret és elrendezés tekintetében segítséget nyújt továbbá a mellékelt vázlatos felülnézeti épületterv) szerinti termek falazatának megfelelő felületelőkészítése és tisztasági festése (~3 150 m2 felület), belső és külső nyílászárók igazítása (szükséges asztalos és üveges munkákkal együtt), festése, mázolása. A B-013, B-014, B-111, B-112 helyiségek megfelezése gipszkarton fallal, ajtó elhelyezéssel.
Beépített tetőtéren látható tartógerendák lazúrozása. Tetőszerkezet szükséges javítása, beázások megszüntetése.
A teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 40 naptári nap
Helyszíni bejárás:
FONTOS: kötelező a helyszíni bejáráson való részvétel!
Helye: Szeged, Pultz utca 1. B épület
Időpontja: 2019. július 16. (kedd) 10:00
Helyszíni bejárás kapcsolattartója: +36-70/379-2087
Figyelem! Ajánlatot kizárólag, a meghirdetett időpontban megtartott helyszíni bejáráson részt vett pályázók adhatnak!
A helyszíni bejárásról a kapcsolattartók jegyzőkönyvet és jelenléti ívet vesznek fel, melyet a bejárás után eljuttatnak az eljárást lebonyolító ügyintéző részére.
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!
NAGYON FONTOS! A felolvasólap mellé, az ajánlat részeként, tételes elszámolást kérünk, amelyben munkanemenként vannak feltüntetve az árak!
A pályázatból kizáró okok:
- Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása
- Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet. A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
További részletes információk a szerződéstervezetben a mellékletben és a műszaki leírásban találhatók! Kérem, a mellékleteket és a műszaki leírást is alaposan nézzék át!
Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docxÉpítési-Kivitelezési szerződés-tervezet.docxFelolvasólap.docxhelyiség lista -- SZERZŐDÉS MELLÉKLET.pdfMűszaki specifikáció.docxpulcz b ép.emelet.pdfpulcz b ép.földszint.pdfpulcz b ép.tetőtér.pdfBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 25 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, iroda menedzser Ápolásvezetési Szakdolgozói Oktatási Igazgatóság, tel: +36-30/361-8734 +36-62/342-502
email:
puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Walter Építőipari Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 17 070 000,-Ft+ÁFA