Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PM10008
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben található irányfények karbantartása
2019. július 10.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PM10008

Ajánlattételi határidő: 2019. július 22 13:20

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 36 hónap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben található menekülési útirányt mutató lámpatestek, (irányfények), egyéb menekülési útvilágítások (biztonsági világítás), valamint a biztonsági tápforrásnak minősülő akkumulátorok, szünetmentes tápegységek az 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet 18. mellékletében előírt rendszereséggel, időszakos felülvizsgálata, karbantartása és javítása

 

A Rövid ismertetője: SZTE létesítményeiben található menekülési útirányt mutató lámpatestek 3185 db irányfény, 2676 db biztonsági világítás, biztonsági tápforrásnak minősülő akkumulátor, szünetmentes tápegység:6 db időszakos felülvizsgálata, karbantartása és javítása.


Szerződés időtartama:

Munkálatok kezdete: szerződés aláírását követően azonnal

Munkálatok befejezése: szerződés aláírását követő 12+12+12 hónap

A szerződés időtartama: A szerződés mindösszesen 36 hónap időtartamra jön létre. A szerződést bármely fél évfordulóval, az évfordulót megelőző 30. napig rendes felmondással indoklás nélkül megszüntetheti. A szerződést a 36. hónap lejártával meghosszabbítani nem lehet.


Helyszíni bejárás:
FONTOS: kötelező a helyszíni bejáráson való részvétel!

Helye: 6723 Szeged, Római krt. 21. 13. iroda (2. emelet jobbról a negyedik iroda, Hulmann Ferenc irodája)
Időpontja: 2019. július 12. (péntek) 10:00

Újabb helyszíni bejárás:
Helye: 6723 Szeged, Római krt. 21. 13. iroda (2. emelet jobbról a negyedik iroda, Hulmann Ferenc irodája)
Időpontja: 2019. július 18. (csütörtök) 11.00


Műszaki kapcsolattartó és a helyszíni bejárás lebonyolítója:

Hulmann Ferenc műszaki ellenőr, Tel.: +36-30/174-6978

A helyszíni bejárásról a kapcsolattartók jegyzőkönyvet és jelenléti ívet vesznek fel, melyet a bejárás után eljuttatnak az eljárást lebonyolító ügyintéző részére.

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.


A Vállalkozó évente 11 db rész számlát és 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.


További részletes információk a szerződéstervezetben és a műszaki leírásban találhatók! Kérem, a mászaki leírást is alaposan tanulmányozzák!



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasó lap.doc
Műszaki leírás_mód_SZTE irányfény karbantartás 2019.07.02..doc
Vállalkozói szerződés tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 25 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, műszaki ellenőr Műszaki Igazgatóság, Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 30/174-6978 +36 62/54-4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.

BTK2_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK