Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PM09903
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE ÁOK Sebészeti Műtéttani Intézet Szeged, Pulz u. 1. többlet villamosenergia-ellátása
2019. június 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PM09903

Ajánlattételi határidő: 2019. június 25 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól, ill. a kivitelezési tervek elkészültétől számított 30+30 naptári nap (összesen: 60 nap)

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE ÁOK Sebészeti Műtéttani Intézet Szeged, Pulz u.1. alatti fogyasztási helyen új mérőhely kialakítása a meglévő, már kialakított szabványos mérőhely anyagainak felhasználásával 3×80A teljesítménynöveléssel.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

A létesítmény teljesítmény növelésével kapcsolatos tervezési, ügyintézési, HÁF megfizetési és kivitelezési munkái.

 

Részletes elektromos műszaki leírás:lásd csatolt melléklet szerint


A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Készre jelentési nyilatkozat: A készre jelentési nyilatkozatot szóban vagy levél formájában küldi el a fővállalkozó a megrendelőnek. A folyamat elindítható szóbeli megállapodás esetén is (a Ptk. szerint), viszont ennek körülményes bizonyíthatósága (tanúk) miatt az írásbeliség a javasolt eljárás.

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői szabványossági nyilatkozat

Garanciajegyek

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A vállalkozó 1db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

Az ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel!


A potenciális ajánlattevők részéről az ajánlattételt megelőző kötelező helyszíni bejárás leegyeztetése telefonon történik az alábbi kapcsolattartóval:

Hulmann Ferenc műszaki ellenőr +36/ 30-174-6978


 

A helyszíni bejárásról a kapcsolattartók jegyzőkönyvet és jelenléti ívet vesznek fel, melyet a bejárás után eljuttatnak az eljárás lebonyolító ügyintéző részére.





Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasó lap.doc
2. sz. melléklet_Műszaki leírás.doc
Kivitelezői szerződés-tervezet kiíráshoz_Pulz u.1 telj.növelés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 25 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 30/174-6978

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Villszer 2008 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 000 786,-Ft+ÁFA

Készítő