Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PM09833

A helyszíni bejárást követően az ajáívánlattételi felhívással kapcsolatosan ajánlattevői kérdések érkeztek, melyekkel és az arra adott válaszokkal az ajánlattételi kiírás kiegészítésre került

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Dóm tér 10. épület mfszt. és II. emelet felújítási munkái két ütemben
2019. május 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PM09833

Ajánlattételi határidő: 2019. május 20 16:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.06.03.

A beszerzés rövid ismertetője:

Ajánlattevői kérdések és arra adott válaszok:


  • 1. Kérdés: Felvonulási költségek, ideiglenes melléklétesítmények költségei.
    Válasz: A költségeket a kiadott költségvetés „Építési törmelék konténeres elszállítása, lerakása, lerakóhelyi díjjal, 4,0 m3-es konténerbe” tételbe kérjük beszámítani!
  • 2. Kérdés: Bontott anyagok leszállítása.
    Válasz: A költségeket a kiadott költségvetés „vegyes építési- bontási törmelék berakása konténerbe gépi erővel, kiegészítő kézi munkával” tételbe kérjük beszámítani!
  • 3. Kérdés: Vakolat vastagsága 2,5 cm-3,00 cm között van a költségvetésben 1,5 cm szerepel.
    Válasz: A költségeket a kiadott költségvetés „Sima oldalfalvakolat készítése kézi felhordással, belső, vakoló cementes mészhabarccsal, téglafelületen, 1,5 cm vastagságban Hvb4-mc, belső, vakoló cementes mészhabarccsal és Hs60-cm, felületképző (simító), meszes cementhabarccsal, oldalfalak, kávák vakolása” tételbe kérjük beszámítani!
  • 4. Kérdés: Tégla fugáinak kikaparása nincs kiírva.
    Válasz: A költségeket a kiadott költségvetés „Sima oldalfalvakolat készítése kézi felhordással, belső, vakoló cementes mészhabarccsal, téglafelületen, 1,5 cm vastagságban Hvb4-mc, belső, vakoló cementes mészhabarccsal és Hs60-cm, felületképző (simító), meszes cementhabarccsal, oldalfalak, kávák vakolása” tételbe kérjük beszámítani!
  • 5. Kérdés: 68-as helyiségben kinek a költsége a vegyifülkék szétszedése, újra telepítése (2db.)
    Válasz: Kivitelező feladata.
  • 6. Kérdés: Beépített bútorok mérete, kialakítása a benne elhelyezendő mosogatok mérete, helye (csatlakozások kiépítése miatt).
    Válasz: A meglévőkkel azonos kialakítású és méretű bútorzattal kérünk kalkulálni!
  • 7. Kérdés: Gáz csatlakozás lesz-e és hol (csatlakozások átalakítása miatt).
    Válasz: Gázhálózat átalakítás nem fog történni!
  • 8. Kérdés: Elektromos dugaljak hány db és hova építendő a szekrénybe?
    Válasz: Helyeiket a Megrendelő fogja meghatározni a költségvetési kiírásban szereplő darabszámok figyelembevételével költségelendő.
  • 9. Kérdés: Milyen kategóriájú (árfekvésű ) szaniteri, gépészeti szerelvényeket költségeljünk (alacsony, közepes, típus)?
    Válasz: Közepes árfekvésű.
  • 10. Kérdés: 50x50 rozsdamentes egymedencés lábakon álló mosogató mérete külső vagy belső méret?
    Válasz: Belső méret.
  • 11. Kérdés: 57 -es helyiségben meglévő gáz és vízvezeték (beépített bútorokhoz vezető megszüntetésre kerül-e)?
    Válasz: A gázvezeték nem, a vízvezeték megszüntetésre kerül.
  • 12. Kérdés: Mosogatók szennyvize hova kerül bekötésre?
    A meglévőkkel azonos kialakítású és méretű bútorzattal kérünk kalkulálni!
  • 13. Kérdés: Használaton kívüli vízvezetékek lebontásra kerülnek-e ?
    Válasz: Igen.
  • 14. Kérdés: Hányas számú helyiségekben kell hideg-meleg vizet biztosítani.
    Válasz: A költségvetési kiírás szerint.
  • 15. Kérdés: Történt-e egyeztetés a műemlék védelemmel, hogy fa vagy fém ajtó kerülhet-e be.
    Válasz: Történt egyeztetés, fehér színű, alumínium anyagú nyílászáró legyártása és beépítése szükséges a folyosókra és a „Zajos szobába”)
  • 16. Kérdés: Műemlék védelemmel ki hagyatja jóvá a gyártmány tervet ( SZTE-Kivitelező )?
    Válasz: A jóváhagyatás a Kivitelező feladata.



Beszerzés tárgya: SZTE Dóm tér 10. épület mfszt. és II. emelet felújítási munkái két ütemben


Helyszíni bejárás időpontja: 2019. május 14. 13:00 órakor.


A teljesítés ideje, határidők:

Munkálatok kezdete: a munkaterület átadás napja tevezetten 2019. június 3.

A munkálatok befejezése:

I. ütem: A munkaterület átadását követő: 45 naptári nap

II. ütem: A munkaterület átadását követő: 60 naptári nap


Az l. ütemben következő helyiségek kerülnek felújításra:
MF 50 ffi. WC, 51 női WC, II. em. 62 női WC, II. em. 68 labor,
II. em. 71 iroda,
II. em. 43 folyosó,
I. em. 59 dolgozó.

A Il. ütemben következő helyiségek kerülnek felújításra:
II. em. 56 folyosó

II. em. 61 labor

II. em. 60 előkészítő

II. em. 59 raktár

II. em. 57 labor

II. em. 58 dolgozó

II. em. 36 autokláv

II. em. 31


A vállalkozónak teljeskörű felújítást kell végeznie, amely magában foglalja a bontást, a keletkezett hulladék elszállítását és a felújítási munkálatokat.

FIGYELEM! A kivitelezés során figyelembe kell venni és be kell tartani az Örökségvédelmi Osztály által előírtakat!

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

 

Gépész műszaki leírás:

A gépészeti munkák kivitelezését a kiadott költségvetésben leírtak szerint kell végezni.

 

Elektromos műszaki leírás:

 

A költségvetés tartalmazza:

A komplett elektromos bontási munkákat és a bontott anyagok elszállításának költségét!

Az irodákban és laborokban osztott műanyag vezeték-csatorna kerül kiépítésre (LEGRAD DLP vagy műszakilag egyenértékű termék) min.105×60 kivitelben. A vezeték hálózat kiépítése kábelszerű vezetékkel (MBCu) történik a megfelelő vezeték keresztmetszetek figyelembe vételével. Gyengeáramú kábelezés min. Cat5E műszaki paramétereivel megegyezően történhet.

EPH hálózatot ki kell alakítani!

Az 1.emeleti labor és irodákhoz új betáp kábel kerül kiépítésre 5×16mm2.

A 68-71 labor betápja a régi marad, de felül kell vizsgálni!

Világítótestek álmennyezetben és falon kívüli kivitelben kerülnek elhelyezésre fénycsöves és LED-es kivitelben (elhelyezésükről és színhőmérsékletükről felhasználói egyeztetés szükséges)!

A szerelvények műanyag csatornában ill. falon kívül kerülnek elhelyezésre.

A fő-elosztók kialakításánál figyelembe kell venni a napi áramtalanítás és a 68-71 helyiségekben a megmaradó áramkörök működését valamint a túlfeszültség levezetők beépítését („B+C” típus). A dugalj áramköröket min. 30mA FI-relével el kell látni!

A felhasználásra kerülő anyagokról mindenképpen műszaki ellenőri egyeztetés szükséges!

A klímák részére elektromos betáplálás kiépítése.

Kaputelefon kiépítése a hozzá tartozó mágneszár és behúzó mechanikával!

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes segédanyagot és kötőelemet!

A munkák végeztével Érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni.

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

 

Építési napló lapjainak másolatai

Készre jelentési nyilatkozat: A készre jelentési nyilatkozatot levél formájában küldi el a fővállalkozó az építtetőnek, vagy az építési naplóban közlendő. A folyamat elindítható szóbeli megállapodás esetén is (a Ptk. szerint), viszont ennek körülményes bizonyíthatósága (tanúk) miatt az írásbeliség a javasolt eljárás.

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői szabványossági nyilatkozat

Kezelési, karbantartási utasítások (azon berendezésekről, amik kezeléséről a dolgozókat ki kell oktatni)

Garanciajegyek

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.


A részletes műszaki leírás a szerződés tervezet 2. számú mellékletében található.

 

A vállalkozó 1 rész- és 1 végszámlát nyújthat be az ütemek lezárásakor a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.





Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.doc.docx
Dóm tér 10 elektromos I. ütem árazatlan.xls
Dóm tér 10 elektromos II. ütem árazatlan.xls
Dóm tér 10 építész I. ütem árazatlan.xls
Dóm tér 10 építész II. ütem árazatlan.xls
Dóm tér 10 I. II. ütem gépész árazatlan.xls
Dóm tér 10 tervezett állapot 2.emelet.pdf
Dóm tér 10-12 meglévő állapot 2.emelet.pdf
Dóm tér 10-12 meglévő állapot fszt.pdf
Felolvasólap.docx
örökségvédelmitudomásulvétel.pdf
SZTE_MVI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_D-MÉSZ-2016-018-13.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kószó Péter, építész műszaki ellenőr SZTE GSZ Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-605, +36 (62) 544-000/5605

email: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.