2019. március 18.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2019/PM09695
Ajánlattételi határidő: 2019. március 21 11:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Legkésőbb 2019. április 3-ig a teljesítési címre eljuttatva, ennek vállalását kérjük feltünetni az ajánlaton (mivel ajánlattételi feltétel)
A beszerzés rövid ismertetője:
Igénylés tárgya: „Könyvutalványok két versenyalkalomra„ - mellékelt dokumentum szerint
Mennyiségi adat: 1.320.000 Ft névértékben könyvutalványok/kártyák a specifikációban meghatározott kiszerelésben, a két versenyalkalomra külön csomagolva
Igénylő egység: SZTE TTIK Dékáni Hivatal
Tervezett szállítási cím: SZTE TTIK Dékáni Hivatal, SZEGED, Aradi vértanúk tere 1.
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Dudásné Nagy Marianna - Kérjük, ha írásbeli kérdésekkel fordulnak a megadott szakmai kapcsolattartóhoz, akkor emellett a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) is küldjék ezt meg, hogy a szakmai álláspont mellett a beszerzés eljárásrendjének is megfelelő tájékoztatást adhassunk!
A projekt száma: EFOP-3.4.4-16-2017-00015
A projekt címe, megnevezése: „A Szegedi Tudományegyetem készségfejlesztő és kommunikációs programjainak megvalósítása a felsőoktatásba való bekerülés előmozdítására és az MTMI szakok népszerűsítésére
Bírálati szempont: az összesen 1.320.000 Ft névértékű utalványért a legalacsonyabb összes bruttó árat ajánló szállító lesz a nyertes.
Szállítási határidő: Legkésőbb 2019. április 3-ig szükséges a termékeket leszállítani, ami ajánlattételi feltétel. Kérjük az ajánlaton szerepeltetni ennek vállalását. A határidő nem vállalása esetén az ajánlat érvénytelen.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel :
-
a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket, az ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). Az ajánlati ár a rész- illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
- a fizetési határidőként a 30 napos utólagos átutalási határidőt,
- a szállítási határidőként kérjük feltüntetni a 2019. április 3-i határidő vállalását, mivel ez ajánlattételi feltétel,
-
a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató jellemzőit,
- a termék mennyiségét (a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva - mindkét versenyalkalomra külön csomagolással)
A kiírt tételekre
csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek a teljes beszerzési névértékben szükséges a (a felhívásban részletezett elosztásban és módon) termékre ajánlatot adnia.
Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott specifikácónak megfelelő termékekből, a meghatározott összes névértékre adjon be ajánlatot. Kérjük az ajánlaton szerepeljen minden ajánlattételi feltételként feltüntetett jellemző is.
RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN
Ez a beszerzés UNIÓS pályázati forrásból fedezett, ezért az ajánlat az alábbi minimumkövetelményeknek IS eleget kell tegyen:
- az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
- az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, technikai feltételeit is tartalmazza,
- valamint az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
- az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel).
- Az ajánlat cégszerű aláírással ellátott kell legyen.
Kérjük ezeknek az adatoknak szerepeltetéséhez a FEDLAPOT IS az ajánlatuk részeként (egybeszkennelve a további ajánlati oldallal, pdf formátumban) feltölteni a webra felületünkre.
„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”
"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."
Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 60 nap.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dudásné Nagy Marianna, pályázati referens SZTE TTIK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 546-746, +36 (62) 544-000/6746
email:
farkas.beata@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.