Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM09408
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ automata csomagmegőrző szekrényeinek karbantartása szerződés alapján.
2018. november 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM09408

Ajánlattételi határidő: 2018. december 07 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.12.31.

A beszerzés rövid ismertetője:

MŰSZAKI LEÍRÁS

 

 

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 30 naptári nap

 

A beszerzés tárgya: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ automata csomagmegőrző szekrényeinek karbantartása szerződés alapján.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

 

A megrendelő SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ, Szeged Ady tér 10.sz.alatti épületében az automata csomagmegőrző szekrényeinek karbantartására és javítására valamint a hozzá szükséges javítási anyagok biztosításával karbantartási szerződést kíván kötni.

 

 

Műszaki leírás:

 

Az épület nagy látogatói forgalma miatt a csomag megőrző szekrények fokozott igénybevételnek vannak kitéve. A biztonságos és folyamatos működtetéséhez szükséges tevékenységek felsorolását az 1.sz. melléklet tartalmazza.

 

Feltételek:

 

-Pályázatot csak az nyújthat be,aki a SZTE TIK-ben személyes bejáráson, felmérésen részt vesz, a helyszínt megtekinti!

-A pályázatban referenciaként kérünk feltüntetni az elmúlt 5 évből minimum 2 referencia helyet, a pályázó az SZTE TIK-ben működő rendszerhez hasonló csomagmegőrző rendszert karbantartott, javítási munkákat végzett. Referenciaként feltüntethető csomagmegőrző rendszerek telepítése is.

-Az ajánlatevőnek a feltöltött 1.sz. mellékletben rögzítettek alapján kell ajánlatát elkészíteni. A vállalási árat havi átalánydíjban (…Ft+ÁFA/hó),egy évre szóló szerződéses időszakot figyelembe véve kérjük megadni.

-Az eseti meghibásodások (Pl.rongálás) javítása árajánlat alapján, csak annak elfogadása és megrendelése után végezhető.

-Az ajánlathoz kérjük mellékelni a tételes beárazott anyaglistát, mely alapján végezhető el az eseti javítás

-Vállalkozó tudomásul veszi és elfogadja, hogy az SZTE TIK nyári nyitvatartási rendjére való tekintettel(figyelembe véve a jelentősen lecsökkenő látogatói forgalmat és a 2-3 hetes teljes bezárást) július és augusztus hónapokra 50%-al csökkentett átalánydíjat számlázhat ki.

-24 órás telefonos ügyeletet biztosítja és a hibaelhárítást 48 órán belül megkezdi. Indokolt esetben 24 órán belül elvégzi!

-Vállalkozó az elvégzett munkára 36 hónap garanciát vállal

 

 

Általános előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.

 

 

 

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A munkákra a nyertes Vállalkozónak papír alapú építési naplót kell nyitni és vezetni.

Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet az építési naplóhoz kell csatolni!

 

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

 

Építési napló lapjainak másolatai

Készre jelentési nyilatkozat: A készre jelentési nyilatkozatot levél formájában küldi el a fővállalkozó az építtetőnek, vagy az építési naplóban közlendő. A folyamat elindítható szóbeli megállapodás esetén is (a Ptk. szerint), viszont ennek körülményes bizonyíthatósága (tanúk) miatt az írásbeliség a javasolt eljárás.

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői szabványossági nyilatkozat (amennyiben szükséges)

Kezelési, karbantartási utasítások (azon berendezésekről, amik kezeléséről a dolgozókat ki kell oktatni)

Garanciajegyek

 

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

Figyelem! Ajánlatot kizárólag, a meghirdetett időpontban megtartott helyszíni bejáráson részt vett pályázók adhatnak!

 

A vállalkozó az elvégzett munkákról folyamatosan nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

6720 Szeged Ady tér 10.

2018. 11.29-én 10.00 óra

Találkozó: az épület portájánál



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_.docx
Felolvasó lap SZTE JATIK csomagmegőrző karbantartás.doc
karbantartasi szerződés SZTE JATIK csomagmegörző 2018.11.26.doc
1.sz. melléklet (karbantartási szerződéshez).pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: 30-925 2856

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.