Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM09315
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épületében lévő főlépcsőház és a kongresszusi terem karzat festési munkálatai
2018. október 17.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM09315

Ajánlattételi határidő: 2018. október 30 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.11.30

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem Műszaki Igazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

 

A beszerzés tárgya: „SZTE TIK épületében lévő főlépcsőház és a kongresszusi terem karzat festési munkálatai”

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően

Befejezési határidő: A munkaterület átadástól számított 15 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

 

Az SZTE TIK épületében lévő főlépcsőház és a kongresszusi terem karzat festési munkálatai

Helyszín: Szeged, Ady tér 10.

 

Tárgy:

Az épületben tisztasági festés szükséges lévő főlépcsőház és a kongresszusi terem karzat tekintetében, az épület üzemelésével összehangolva.

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosításuk szükséges.

Érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!

 

Alkalmassági követelmények:

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:

  1. az alábbi szakemberekkel:
    • építész FMV
    • legalább 2 fő festő

A szakemberek meglétére vonatkozó nyilatkozatot, iskolai végzettséget igazoló dokumentumot, FMV esetében a jogosultság igazolását kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (terveket, műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

Szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat
  • Felelős Műszaki Vezetői nyilatkozat
  • Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)
  • Építési napló hiánytalan másolata (szabályosan lezárva minden mellékletével)

 

Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

SZTE TIK épület Előcsarnok, Központi ügyfélszolgálat

2018. október 19. (péntek) 11:00 óra

2018. október 25. (csütörtök) 11.00 óra


A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
árazatlan költségvetés.xls
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
felolvasólap.doc
SZTE_MLI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építészmernök, műszaki ügyintéző SZTE MI Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Pócsik Kereskedelmi és Szolgáltató kft.
Nyertes ajánlati ár: 866 250,-Ft+ÁFA