Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM08667
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épület mélygarázsában elhelyezett CO érzékelők felülvizsgálata, javítása, szükség szerinti cseréje és rendszer beüzemelése
2018. február 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM08667

Ajánlattételi határidő: 2018. március 08 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.03.31.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az SZTE TIK épület mélygarázsában elhelyezett CO érzékelők szavatossági ideje lejárt. Gyári felújításuk, ill. szükség esetén cseréjük szükséges.

Helye: Szeged, Ady tér 10.

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. (A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)

Az árajánlathoz csatolni kell a kiíráshoz mellékelt átláthatósági nyilatkozatot!

 Műszaki leírás:

A kötelező karbantartás alkalmával kiderült, hogy a TIK épület mélygarázsában a létesítéskor felszerelt és azóta karbantartott 10 db. CO érzékelők szavatossági idejük lejárt és működésük nem megbízható. Feladat az érzékelők felülvizsgálata, javítása, szükségszerinti cseréje, kalibrálása és a rendszer működőképességének ellenőrzése próbaüzem alapján.

A berendezés leírása:

10 db. SIEMENS DE62-02 érzékelő

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A munkálatokat csak az épület műszaki munkatársával egyeztetett időpontban lehet végezni.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

 Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű))

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői szabványossági nyilatkozat

Kezelési, karbantartási utasítások (azon berendezésekről, amik kezeléséről a dolgozókat ki kell oktatni)

Garanciajegyek

Mérési jegyzőkönyv

 

Általános előírások:

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

A vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Találkozó: Szeged, Ady tér 10. főbejárat

2018. március 01.10-én 10.00 óra

2018. március 07-én 14.00

Az ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.docx
SZTE_MLI_FELOLVASÓLAP_D-MFK-2017-024-01_KIVITELEZÉSI MUNKÁKHOZ.doc
SZTE_MVI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_D-MÉSZ-2016-018-09.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fakan Zoltán, ügyvivő-szakértő SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-330, +36 (62) 544-000/4330

email: fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Kvalitas kft.
Nyertes ajánlati ár: 640 000,-Ft+ÁFA