Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM08652
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épület főbejáratánál lévő 1 db BOOM EDAM forgóajtó karbantartási, javítási és üzemeltetési munkáinak elvégzése.
2018. február 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM08652

Ajánlattételi határidő: 2018. március 05 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018-2019-2020

A beszerzés rövid ismertetője:

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 10 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

 

SZTE TIK épület főbejáratánál lévő 1 db BOOM EDAM forgóajtó karbantartási, javítási és üzemeltetési munkáinak elvégzése.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)

 

Helyszín: Szeged, Ady tér 10.

 

Tárgy:

 

SZTE TIK épület főbejáratánál lévő 1 db BOOM EDAM forgóajtó karbantartási, javítási és üzemeltetési munkáinak elvégzése.

 

 

A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.

 

Az árajánlat fő összesítőjén 0% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

SZTE József Attila TIK, Szeged, Szeged, Ady tér 10. főbejárat

 

2018. február 26. (hétfő) 11.00 óra

2018.március 01. 11.00 óra

 

A pályázat beadási határideje:

2018. március 05. (péntek) 14.00 óra

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (0%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

 

  • A karbantartásra évenként egyszeri alkalommal kerül sor, előre egyeztetett időpontban
  • 24 órás telefonos ügyelet biztosítása és a hibaelhárítás megkezdése 48 órán belül, indokolt esetben 24 órán belül.
  • Pályázónak rendelkeznie kell a megadott típusú forgóajtóhoz szükséges alkatrészekkel, fő darabok hibája esetén vállalja a 4 héten belüli beszerzést.
  • Pályázónak rendelkeznie kell legalább 1 fő szakemberrel, melyről ajánlatában nyilatkozik.
  • A nyertes ajánlatadónak feladata lesz a karbantartás és a bejelentések által tapasztalt meghibásodott alkatrészek beszerzése, beszerelése és komplett beüzemelése. A karbantartó a megrendelővel előre egyeztetett és a karbantartó által előre megrendelt alkatrészek, eszközök külön kiszámlázásra jogosult. Előre megrendelt eseti munkáknál a karbantartó szintén jogosult anyag és munkadíj kiszámlázására.
  • Pályázatot csak az nyújthat be, aki a helyszíni bejáráson részt vesz.
  • A karbantartás során elvégzendő tevékenységek az 1. sz. melléklet szerint.

A karbantartás időtartama 12+12+12 hónap.

Jótállási idő, a szerződés szerint, 12 hónap a beépített anyagokra

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

 

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
1.sz. melléklet.pdf
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.doc.docx
karbantartási szerződés.docx
SZTE_MLI_FELOLVASÓLAP_D-MTI-2016-001-04.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szegedi István, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: szegedi.istvan@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Banktrade Kft.
Nyertes ajánlati ár: 105 800,-Ft+ÁFA