2018. február 22.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PM08652
Ajánlattételi határidő: 2018. március 05 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018-2019-2020
A beszerzés rövid ismertetője:
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 10 naptári nap.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE TIK épület főbejáratánál lévő 1 db BOOM EDAM forgóajtó karbantartási, javítási és üzemeltetési munkáinak elvégzése.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
Helyszín: Szeged, Ady tér 10.
Tárgy:
SZTE TIK épület főbejáratánál lévő 1 db BOOM EDAM forgóajtó karbantartási, javítási és üzemeltetési munkáinak elvégzése.
A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.
Az árajánlat fő összesítőjén 0% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
SZTE József Attila TIK, Szeged, Szeged, Ady tér 10. főbejárat
2018. február 26. (hétfő) 11.00 óra
2018.március 01. 11.00 óra
A pályázat beadási határideje:
2018. március 05. (péntek) 14.00 óra
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:
nettó összeg:………………………..,- Ft
tartalékkeret (0%):…………………,- Ft
nettó összesen:……………..………,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
- A karbantartásra évenként egyszeri alkalommal kerül sor, előre egyeztetett időpontban
- 24 órás telefonos ügyelet biztosítása és a hibaelhárítás megkezdése 48 órán belül, indokolt esetben 24 órán belül.
- Pályázónak rendelkeznie kell a megadott típusú forgóajtóhoz szükséges alkatrészekkel, fő darabok hibája esetén vállalja a 4 héten belüli beszerzést.
- Pályázónak rendelkeznie kell legalább 1 fő szakemberrel, melyről ajánlatában nyilatkozik.
- A nyertes ajánlatadónak feladata lesz a karbantartás és a bejelentések által tapasztalt meghibásodott alkatrészek beszerzése, beszerelése és komplett beüzemelése. A karbantartó a megrendelővel előre egyeztetett és a karbantartó által előre megrendelt alkatrészek, eszközök külön kiszámlázásra jogosult. Előre megrendelt eseti munkáknál a karbantartó szintén jogosult anyag és munkadíj kiszámlázására.
- Pályázatot csak az nyújthat be, aki a helyszíni bejáráson részt vesz.
- A karbantartás során elvégzendő tevékenységek az 1. sz. melléklet szerint.
A karbantartás időtartama 12+12+12 hónap.
Jótállási idő, a szerződés szerint, 12 hónap a beépített anyagokra
A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A számla fizetési határideje 60 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
Letölthető állományok:
1.sz. melléklet.pdfatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.doc.docxkarbantartási szerződés.docxSZTE_MLI_FELOLVASÓLAP_D-MTI-2016-001-04.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szegedi István, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
szegedi.istvan@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Banktrade Kft.
Nyertes ajánlati ár: 105 800,-Ft+ÁFA