Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2018  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PM08554
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK II. Kórház duplex Schindler személyfelvonó berendezések bontása, új felvonók telepítésére vonatkozó dokumentációk elkészítése
2018. január 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PM08554

Ajánlattételi határidő: 2018. január 18 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018.04.15.

A beszerzés rövid ismertetője:

Ajánlattételi határidő: 2018.01.18.14.00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 70 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem SZAKK Nyugati Telephely épületben lévő duplex személyfelvonó berendezés a korából adódóan a mechanikusan mozgó alkatrészei és elektronikai egységei elavultak, megkoptak. Ezen okok miatt vált szükségessé a személyemelő berendezések cseréje.

 

Elvégzendő feladat:

A meglévő felvonó berendezések elbontására (bontási terv), az elbontott berendezések helyére új személyfelvonó berendezések tervezése, engedélyeztetése, teljes körű ügyintézéssel.

Bontás:

Felvonó bontási terv elkészítése

Új felvonók tervezése

Hatósági engedélyeztetése

Az adott aknába személyfelvonó berendezések tervezése, építészeti és statikai tervekkel együtt, szükség esetén aknaajtó nyílások méretének átalakítása, gépházi födém átalakítása, stb.

Az új felvonók tervezésekhez szükséges hatósági engedélyek beszerzése, teljes körű lebonyolítása.

Szakhatósági díjak.

 

 

Általános tervezői követelmények:

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások betervezése.

A tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével, ezen egyeztetésekről és konzultációkról emlékeztetőt köteles felvenni, melyet az érintetteknek eljuttat.

A tervezőnek a tervezési feladat megkezdése előtt egyeztetni kell a megrendelővel a felvonó kialakításáról (külső-belső megjelenésérő, színekről stb.), erről jegyzőkönyvet kell felvennie. A tervezési feladatot csak jóváhagyás után lehet elkezdeni.

A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

A tervezés, kivitelezés valamint a szakhatósági egyeztetések során felmerülő összes költség a nyertes pályázót terheli! (Tulajdoni lap és hiteles térképmásolat kiváltása, közreműködő szakhatóságok igazgatási szolgáltatási díjai, szakértői díjak, üzemügyeletesi oktatási díj, átadás- átvételi eljárás költsége,… stb.)

 

Az elkészítendő tervdokumentációkban foglalt szellemi alkotás a Tervező tulajdona lesz, de a tervezési díj megfizetésével a Megrendelő megszerzi a tervdokumentáció szabad, korlátozásmentes felhasználói jogát, amely alapján a Tervező előzetes jóváhagyása nélkül (de tájékoztatása mellett) jogosult azt teljes körben és korlátlan ideig felhasználni, továbbtervezésre másnak átadni, ezzel kapcsolatban a Tervezőnek további igénye nincs.

 

Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 15. § szerint a felek elfogadják, hogy a tervező az általa készített kivitelezési dokumentációval kapcsolatban az Étv. 33. § (4) bekezdése szerint tervezői művezetést végezhet, amelyre a felek ennek szükségessége esetén külön szerződést kötnek.

A tervező köteles, a kivitelezésre kiírt pályázatok során feltett, tervezéssel összefüggő kérdésekre - többek között a betervezett anyagok és berendezések kiváltására megajánlottak megfelelőségére, és elfogadására történő nyilatkozással -, a Megrendelő által megadott határidőre válaszolni.

A kiviteli tervdokumentációt a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kell elkészíteni, 146/2014. (V. 5.) Korm. rendelet a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról maradéktalan betartása. A kiviteli tervdokumentációk leadását tervanyag: 5 pld. papír és 1 pld. word file DVD adathordozón a költségbecslés/költségvetés: 2 pld. papír és 1 pld. word vagy excell fileDVD adathordozón. Az egyeztetés után a tervező köteles munkaközi tervet 1 példányban bemutatni illetve leadni. A jóváhagyott munkaközi terv után lehet elvégezni a teljes dokumentálást.

Alkalmassági feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat:

1.) Igazolnia kell felvonó tervezői jogosultságát

2.) Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem végzett az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző 2 év összességében minimum 5 középületben felvonó tervezési munkát. Referenciaigazolással teljesíthető.

 

A helyszíni bejárás helye és időpontja:

Szegedi Tudományegyetem SZGYA Klinikai Központ (II. Kórház) Szeged, Kálvária sgt. 57.

2018. január 15-án 13:30-kor, találkozás a főbejáratnál.

 

Az ajánlati árat a helyszín ismeretében kell összeállítani!! Ajánlatot csak és kizárólag a helyszíni bejáráson résztvevők adhatnak!

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, ami tartalmazza a felvonó berendezés bontási terv elkészítését, új berendezés tervezését, engedélyeztetését, teljes körű ügyintézéssel, költséggel:

 

Nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.docx
FELOLVASÓLAP TERVEZÉSI MUNKÁKHOZ II. Kórház.doc
SZTE_MLI_TERVEZŐI SZERZŐDÉS II. Kórház.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Lift-tec kft
Nyertes ajánlati ár: 850 000,-Ft+ÁFA

Készítő