Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PM08097
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE ÁÓK Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika III.em. laborratóriumi csoport kialakítása
2017. július 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PM08097

Ajánlattételi határidő: 2017. augusztus 04 08:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017.09.30

A beszerzés rövid ismertetője:

A teljesítés tervezett időpontja: 60 naptári nap várhatóan 2017. július augusztus 10.- 2017.szeptember 30.

A beszerzés tárgya: SZTE ÁOK Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika III. em. laboratóriumcsoport kialakítása

Helye: Szeged, Korányi fasor 6.

A beszerzés rövid ismertetője:

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve pdf formátumban fogad be az ajánlatkérő a mellékelt felolvasó lap alapján. ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)

A Szegedi Tudományegyetem fel kívánja újíttatni a Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinika III. emeletén lévő helységcsoportot a GINOP-2.3.3-15-2016-00012 projekten belül. Az elvégzendő feladatokat részletesen a mellékelt műszaki leírás, tervdokumentáció és költségvetés tartalmazza.

A kivitelezés az egészségügyi ellátás zavartalan biztosítása mellett folyhat, reggel 8-tól délután 4 óráig. A munkavégzés ideje alatt az épület infrasrtuktúráját (meglévő laboratóriumok és műszereik) védelmét (pl. por és zaj ellen) biztosítani szükséges.

A megrendelő, a kivitelező, a klinika és a projekt képviselői folyamatosan kapcsolatot kell, hogy tartsanak, valamint 2 (szükség esetén esetén hetente) hetente közös egyeztetést (kooperációt) tartanak.

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

A munkákra a nyertes Vállalkozónak elektronikus építési naplót kell nyitni és vezetni.

Vállalkozó a munkaterület átadását követő 3. napig részletes ütemtervet köteles készíteni és a Megrendelőnek átadni.

A Vállalkozó jótállási kötelezettségének időtartama 60 hónap, a jótállás kezdő időpontja a sikeres műszaki átadás-átvétel napja.

A kiadott költségvetések kizárólag az elvégzendő munkákra vonatkoznak, azok teljes egészében beárazandók és a leadott pályázatokhoz mellékelendők!

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Készre jelentési nyilatkozat: A készre jelentési nyilatkozatot levél formájában küldi el a fővállalkozó kivitelező az építtetőnek, és az építési naplóban közlendő

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű))

MSZ HD 60364-6:2007 szabvány szerinti első felülvizsgálat

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői nyilatkozat

Megvalósulási „D” tervek 3 papír és 1 digitális formában

Kezelési, karbantartási utasítások (azon berendezésekről, amik kezeléséről a dolgozókat ki kell oktatni)

Oktatási jegyzőkönyvek (beépített elektromos berendezések kezeléséről, karbantartásáról)

Negatív vízmintavételi jegyzőkönyv

Építési és bontási hulladék kezeléséről született dokumentumok (befogadó nyilatkozatok, mérési jegyzőkönyvek…)

Garanciajegyek

Általános előírások:

 

Ajánlatadó kivitelezőnek meg kell felelni a191/2009. (IX. 15.) Korm.rendeletnek

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott tervek, a műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

A vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

Helyszíni bejárás helye és időpontja: 2017. augusztus 02. 08.30 óra

Találkozó: Szeged, Korányi fasor 6.sz épület Tisza felöli főbejárata

 Árajánlatot kizárólag a helyszíni bejáráson résztvevők adhatnak!

Alkalmassági követelmények:

Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább 1db nettó 6 mFt-ot meghaladó értékű felújítási referenciával. A referencia igazolást az ajánlat mellékleteként csatolni szükséges.

Szükséges a felelős műszaki vezető bemutatása és a Hatósági Bizonyítványt ugyancsak az ajánlatadáskor mellékelni szükséges.

 

Pályázati anyag:

  • Az árajánlatokat a mellékelt felolvasólap szerint kérjük megadni!
  • Ajánlatadó tudomásul veszi, hogy az ajánlat beküldésekor társaság átláthatósági nyilatkozatát is megküldi SZTE részére, melyet a nyertes pályázónál érvényesítünk.
  • Tételes költségvetés anyag és díj bontásban, összesítéssel.

 

Szeged, 2017. július 28.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.docx
SZTE_MLI_FELOLVASÓLAP_D-MTI-2016-001-04.doc
SZTE_MLI_ÉPÍTÉSI SZERZŐDÉS_D-MÉSZ-2016-018-08.doc
1 Konszignáció.pdf
2_A. Konszignáció.pdf
2_B. Konszignáció.pdf
3. Konszignáció.pdf
4. Konszignáció.pdf
5. Konszignáció.pdf
Á-01 Állapot 3. emeleti alaprajz.pdf
Á-02 A-A metszet.pdf
Á-03 B-B metszet.pdf
BŐRKLINIKA_labor_ kiviteli mule_20170403.pdf
É-01 Tervezett 3. emeleti alaprajz.pdf
É-02 A-A metszet.pdf
É-03 B-B metszet.pdf
É-04 Bútor címlap.pdf
É-04.1 Bútorkonszignáció 1.pdf
É-04.2 Bútorkonszignáció 2..pdf
É-04.3 Bútorkonszignáció 3..pdf
É-04.4 Bútorkonszignáció 4..pdf
É-04.5 Bútorkonszignáció 5.-6..pdf
É-04.7 Bútorkonszignáció 7..pdf
É-05 Konszignáció.pdf
G-01 színes.pdf
Gépész műleírás.pdf
szel_2016_037_01_01 muszaki leiras -Kiviteli.pdf
SZEL_2016_037_02_-01_Erős és gyengeáramú terv.pdf
SZEL_2016_037_02_-02_Jelmagyarázat.pdf
SZEL_2016_037_03_elosztó.pdf
01_SZTE Bőrklinika labor Teljes főösszesítő árazatlan_terv díjjal.xls
02_Teljes Bontási munkák_bőrklinika III_árazatlan.xls
03_Építőmesteri munkák_bőrklinika III emelet_árazatlan.xls
04_Szeged, SZTE ÁOK Bőrklinika gépészet árazatlan.xls
05_SZTE BŐR elektromos költségvetés02_árazatlan.xls

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fakan Zoltán, ügyvivő-szakértő SZTE GSZ Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-330, +36 (62) 544-000/4330

email: fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Genév kft.
Nyertes ajánlati ár: 16 473 045,-Ft+ÁFA

Készítő