Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PM07763
Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium füszmentes lépcsőház tervezése
2017. április 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PM07763

Ajánlattételi határidő: 2017. május 19 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017.06.30.

A beszerzés rövid ismertetője:

A A Szegedi Tudományegyetem Létesítménygazdálkodási Igazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

 

A beszerzés tárgya: SZTE, Károlyi Mihály Kollégium (Szeged, Kossuth L. sgt. 74. ) füstmentes lépcsőház tervezése.

 

Ajánlattétel

Ajánlat sorszáma:

Ajánlattételi határidő: 2017. május 10. 14.00 óra


Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződés átvételétől számított 30 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

 

SZTE Károlyi Mihály Kollégium füstmentes lépcsőház tervezése.

Helyszín: Szeged, Kossuth L. sgt. 74.

Tárgy:

 

SZTE Károlyi Mihály Kollégium 1. emeletén 4 db akadálymentes szoba kerül kialakításra a hozzájuk tartozó 4 db fürdőszobával. Az egységek kialakítására vonatkozó kiviteli tervek elkészültek.

A Csongrád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság 2017. március 31-én kelt 35610/883-1/2017.ált. állásfoglalása alapján a jelenleg hatályos Országos Tűzvédelmi Szabályzatról szóló 54/2014(XII.5) BM rendeletben az előkészítéssel menthető vagy előkészítéssel sem menthető személyek tartózkodási helyére vonatkozó létesítési előírásokat kell kötelezően alkalmazni.

Az állásfoglalás alapján az épület lépcsőházát át kell alakítani füstmentes lépcsőházzá.

A leírt feladathoz szükséges teljes körű kiviteli terv és tételes költségvetést készítése.

A tervezést a jelenleg érvényben lévő rendeletek, jogszabályok betartásával kell végezni.

A tervezés szakaszában az egyeztetéseket és az igények felmérését az épület használójával, a Védelmi irodával és a Műszaki és Létesítménygazdálkodási Irodával kell lefolytatni.

 

Tervdokumentáció-kiviteli terv

 

A kiviteli tervdokumentációt a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, különös tekintettel a 312/2012. (XI.8.) Kormány rendelet és mellékletei, valamint a 191/2009. (IX.15.) Kormány rendelet szerinti tartalmi követelményeknek megfelelően kell elkészíteni.

A kiviteli terveket 6 példány papír alapú és 1 példány elektronikus (CD) formátumban kell teljesíteni.

A tervdokumentációnak tartalmaznia kell 1 példány tételes árazattlan és 1 példány tételes árazott költségvetést, melyeket nyomtatott és digitális formátumban is át kell adni. A költségvetést TERC programban kérjük elkészíteni illetve a költségvetéseket Excel táblázat formátumba konvertálva is, a munkanemeket külön-külön munkafüzetenként kérjük megadni.

A teljes példányszámok leszállítása előtt kérünk 1 pld. tervdokumentációt átnézésre átadni. A munkaközi tervek jóváhagyása után lehet a teljes dokumentálást elvégezni.

 

Általános követelmények

A szakmai jogosultságok igazolását az ajánlathoz csatolni kell.

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások tervezése.

A tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével, ezen egyeztetésekről és konzultációkról emlékeztetőt köteles felvenni, mely a tervdokumentáció részét képezi.

A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

Szükség esetén a tervezésnél és a szakhatósági egyeztetéseknél felmerülő összes költség a nyertes pályázót terheli! (pl.: tulajdoni lap és hiteles térképmásolat kiváltása, közreműködő szakhatóságok igazgatási szolgáltatási díjai, szakértői díjak stb.)

Az elkészítendő tervdokumentációkban foglalt szellemi alkotás a Tervező tulajdona lesz, de a tervezési díj megfizetésével a Megrendelő megszerzi a tervdokumentáció szabad, korlátozásmentes felhasználói jogát, amely alapján a Tervező előzetes jóváhagyása nélkül (de tájékoztatása mellett) jogosult azt teljes körben és korlátlan ideig felhasználni, továbbtervezésre másnak átadni, ezzel kapcsolatban a Tervező további igényt nem támaszthat.

Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX.15.) Kormány rendelet 15.§ szerint a felek elfogadják, hogy a tervező az általa készített kivitelezési dokumentációval kapcsolatban az Étv. 33. § (4) bekezdése szerint tervezői művezetést végezhet, amelyre a felek ennek szükségessége estén külön szerződést kötnek.

Tervező köteles, a kivitelezésre kiírt pályázatok során feltett, tervezéssel összefüggő kérdésekre- többek között a betervezett anagyok és berendezések kiváltására megajánlottak megfelelelőségére, és elfogadására történő nyilatkozással- a Megrendelő által megadott határidőre válaszolni.

 

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

Előzetes időpont egyeztetés alapján.

Kapcsolattartó:

Varga Ágnes kollégium igazgató

+36 30 443 5106

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás alapján.

 

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
felolvasólap.doc
szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető

kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Stammer Árpád, műszaki ellenőr Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda, tel: 62-545 605

email: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.

Készítő